SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En welk probleem lost dat op precies?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles zet je tv almaar op the masked singer. Dat hele stijve van t rtl nieuws is er af
Verkeerde @Flesquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles zet je tv almaar op the masked singer. Dat hele stijve van t rtl nieuws is er af
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen aanraken en in poep veranderen
Zekersquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Loretta heeft een ontzettend aanstekelijke lach.
Is die nog op tv?quote:
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.
quote:Twitter, Facebook en YouTube hebben een video van voormalig Trump-adviseur Steve Bannon verwijderd. Daarin zei hij dat de directeur van de FBI en een bekende viroloog onthoofd moeten worden.
Omroep Max geloof ik, maar ik kijk geen tv meer tegenwoordig dus zeker weten doe ik het nietquote:
Lijkt me echt geweldig om een beetje Franny te doen op zo'n boot. Moet ik wel eerst even zo'n opleiding doen van 4 jaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een stuurman/kapitein ergens
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.
En nou kan iedereen mij wel de schuld gaan geven, en dan? Ontsla me maar ook. Wat win je daarmee?
Ze beginnen rare sprongen te makenquote:
Heeft ballie weer accounts lopen hackenquote:
Mensen persoonlijk afbranden op de werkvloer vind ik echt heel fout en onvolwassen. Dan kun je beter met elkaar accepteren dat iets verkeerd is gelopen en kijken hoe je dat een volgende keer kunt voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.
En nou kan iedereen mij wel de schuld gaan geven, en dan? Ontsla me maar ook. Wat win je daarmee?
Is er iemand dood?quote:
Loretta? Nee johquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Omroep Max geloof ik, maar ik kijk geen tv meer tegenwoordig dus zeker weten doe ik het niet
Ballie hakt alleen hoofdenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ballie weer accounts lopen hacken
Goeie reminder wel. Had mijn bed willen verschonenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer lekker op m'n nieuwe kussenMijn god wat maakt dat een verschil, ik slaap veel beter.
Och, een nachtje in de vuiligheid liggen is goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie reminder wel. Had mijn bed willen verschonen
Na 20 jaar is verandering ook wel eens heel erg goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar molo lieverd ik wil dit gezeik niet meer snap je. Ik heb de 20 beste jaren van mijn leven aan de club gegeven en nu maak ik één inschattingsfoutje en moet mijn kop eraf.
Ik wacht komende week nog wel even af, en ik hoop echt dat ik nog het jaar uit kan zingen, maar anders maar niet. Hoe eerder weg hoe liever. Overigens houdt heel mijn team van me, dat maakt het wel een beetje jammerder
Ik had afgelopen woensdag al het idee 'mwahhhhhh'quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och, een nachtje in de vuiligheid liggen is goed voor de weerstand.
De vraag is altijd hoe je ermee omgaatquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.
Hey, ouwe pandemieganger!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
De vraag is altijd hoe je ermee omgaat
Kopjequote:
even boven mijn bed hangen dezequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Na 20 jaar is verandering ook wel eens heel erg goed
Maar ga iig niet, ik moet hem helaas gelijk geven, weg uit frustratie/woede/teleurstelling.
Dat gaat je achtervolgen
Rond het netjes af en ga dan lekker op zoek
En dan handjes in de lucht als je de laatste werkdag de trein in stapt en zegt 'bye bye bitchessssss'
Hoezo? Hier niet iigquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke stiekem zijn de weekenden nu af en toe best saai.
Ik hou van saai. Ik ben saaiquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke stiekem zijn de weekenden nu af en toe best saai.
Ja, dat was mijn volgende post. Een volwassen bedrijf legt het niet bij één persoon neer, maar gaat kijken of er misschien iets moet worden verbeterd aan processen. Wat Molo al zei: vier ogen principe, checks inbouwen, etc.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
De vraag is altijd hoe je ermee omgaat
Ja ik ook wel maar begin mijn laptopscherm wel een beetje zat te worden merk ik. (En telefoon en tv ook)quote:
Doen dan. Zat op t mbo een voormalig notaris die t roer om had gegooidquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig om een beetje Franny te doen op zo'n boot. Moet ik wel eerst even zo'n opleiding doen van 4 jaar
Oh ja. Dit was ik dinsdag van plan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie reminder wel. Had mijn bed willen verschonen
En normaal heb je dat niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, verveel me dood en heb nergens zin in.
So truequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ga iig niet, ik moet hem helaas gelijk geven, weg uit frustratie/woede/teleurstelling.
Dat gaat je achtervolgen
En dan handjes in de lucht als je de laatste werkdag de trein in stapt en zegt 'bye bye bitchessssss'
Matige en smerige mensen wijquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Dit was ik dinsdag van plan.
Dipje? Wat weinig geslapen door de verkiezingen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Minder. Heb vandaag gewoon nergens zin in.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 2x gezien vandaag, maar nu snap ik 'm pas
Hoezo helaas?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat je achtervolgen
Ik die dat om de dag zowatquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Dit was ik dinsdag van plan.
Hmm wel wat minder geslapen ja maar niet heel weinig ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dipje? Wat weinig geslapen door de verkiezingen?
Ja precies. En het lijkt fijner terug als je zelf de beslissing neemt en netjes overal boven staat. Rationeel stoppen ipv emotioneelquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
So true
Eer aan jezelf houden. Je weet nooit of je elkaar in de toekomst nog tegenkomt
Mij nu al 2 keer overkomen en beide keren trok ik dus de 2e keer aan het langste end.... dat was mijn „dikke vinger“
In mijn team geldt voor iedereen en elke taak 4- ogen principe en we hebben geen foute- cultuur. Fouten mag je maken. Leer ervanquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn volgende post. Een volwassen bedrijf legt het niet bij één persoon neer, maar gaat kijken of er misschien iets moet worden verbeterd aan processen. Wat Molo al zei: vier ogen principe, checks inbouwen, etc.
Pcies ditquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies. En het lijkt fijner terug als je zelf de beslissing neemt en netjes overal boven staat. Rationeel stoppen ipv emotioneel
Binnenkort gaat heel groot project live waar ik bij aan de basis stond in vorige baan. Mijn oude manager wil me erbij hebben om te bedanken.
Vind ik wel echt heel erg tof.
Hoe erg die kutwerkgever ook was, kijk er echt prima op terug. Zoveel fijner
Ik kan nog gewoon ademen als ik het langer laat liggen.quote:
Aha, ja dat gebeurt hier allemaal niet in bed. Dat verklaartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Minder slaap kan een hoop doen iig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm wel wat minder geslapen ja maar niet heel weinig ofzo.
Bij ons ook. En dan nog lopen er weleens dingen in de soep, maar ik heb echt nog nooit meegemaakt dat mensen afgebrand worden. Daar bereik je helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
In mijn team geldt voor iedereen en elke taak 4- ogen principe en we hebben geen foute- cultuur. Fouten mag je maken. Leer ervan
In 1 jaar tijd project uit de shit getrokken en nu in het 2e jaar dusdanig succesvol dat ik komend jaar mag verdubbelen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Biden haalt die vier jaar niet, dus Harris maakt het afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen lekker uitslapen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder slaap kan een hoop doen iig.
Ik ook, maar vind een schoon bed gewoon heerlijk :pquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog gewoon ademen als ik het langer laat liggen.
Is zij dan de jongste president ever? Geen idee hoe oud ze is eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biden haalt die vier jaar niet, dus Harris maakt het af
Ohja Dow jij in de keuken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha, ja dat gebeurt hier allemaal niet in bed. Dat verklaart
Geboren in 1964 geloof ik. Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is zij dan de jongste president ever? Geen idee hoe oud ze is eigenlijk.
Niet lekker genoeg om de wasmachine tig keer voor aan te zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind een schoon bed gewoon heerlijk :p
Denk het haast wel?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geboren in 1964 geloof ik. Geen idee eigenlijk
Net ernaast geklikt steeds?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik een post wil liken krijg ik eerst te zien: "deze post heeft nog geen likes".
Ja, dus? Mag ik 'm dan niet leuk vinden ofzo?
Hehe jaweel. Maar goed ik heb er ook zeeen van tijd voorquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg om de wasmachine tig keer voor aan te zetten.
The youngest person to assume the presidency was Theodore Roosevelt, who, at the age of 42 years, 322 days, succeeded to the office after the assassination of William McKinley. The youngest to become president by election was John F. Kennedy, who was 43 years, 236 days, at his inauguration.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee grapje zie nu 56 jaar en Obama was 55 dacht ik ofzo?
Oh nice kiek eens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The youngest person to assume the presidency was Theodore Roosevelt, who, at the age of 42 years, 322 days, succeeded to the office after the assassination of William McKinley. The youngest to become president by election was John F. Kennedy, who was 43 years, 236 days, at his inauguration.
True, als jij thuis bent, ben je tig weken vrij natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe jaweel. Maar goed ik heb er ook zeeen van tijd voor
Ja dit dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The youngest person to assume the presidency was Theodore Roosevelt, who, at the age of 42 years, 322 days, succeeded to the office after the assassination of William McKinley. The youngest to become president by election was John F. Kennedy, who was 43 years, 236 days, at his inauguration.
’vrij’quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, als jij thuis bent, ben je tig weken vrij natuurlijk.
Privé ook veel ellende.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit dus
Wel afgeleefde ouwe bek voor die leeftijd
42 toen is heel anders dan 42 nu he. Mijn grootouders waren ook veel bejaarder dan mijn ouders nu.quote:
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
42 toen is heel anders dan 42 nu he. Mijn grootouders waren ook veel bejaarder dan mijn ouders nu.
Wat zijn de ingangseisen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doen dan. Zat op t mbo een voormalig notaris die t roer om had gegooid
Ja, wel verplichtingen, maar geen "we verwachten je op x tijden op werk"quote:
Goeie aflevering voor haters van bepaalde beesten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga The Mandalorian wel verder kijken.
Schijnt dat de beste man menigeen gek heeft gemaakt met zijn Zeeuwse stugheid en extreme narcisme, mensen voelden zich kotsmisselijk en ziek na een half uur met hem in een kamer, die walste echt over mensen heen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In 1901, het jaar dat hij president werd, zag hij er zo uit.
[ afbeelding ]
denk niet dat mijn caričre daar verde gaatquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
weer bezig hoor in de straat
1 gekkie in zijn onderbroek meegenomen. Was op bezoek denk ik bij onze straatjunk en de buurman die sochtends paar dagen terug mee mocht met de pliesie is ook nog niet thuis
Ik ga maar even snel mijn pyjamabroek aan trekkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
1 gekkie in zijn onderbroek meegenomen. Was op bezoek denk ik bij onze straatjunk en de buurman die sochtends paar dagen terug mee mocht met de pliesie is ook nog niet thuis
Vind je stiekem leuk hč?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Post je dit van achter in de politiebus?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
1 gekkie in zijn onderbroek meegenomen.
Reporterbalquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Soort Trump met mooie snorquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat de beste man menigeen gek heeft gemaakt met zijn Zeeuwse stugheid en extreme narcisme, mensen voelden zich kotsmisselijk en ziek na een half uur met hem in een kamer, die walste echt over mensen heen.
Ga je dat huis verhuren of blijf je daar wonen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit lijkt me eigenlijk best interessant.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader.
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Post je dit van achter in de politiebus?
verhurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dat huis verhuren of blijf je daar wonen?
Ja is echt leuk en leerzaam op een luchtige manier, leest ook makkelijk weg en af en toe staan er echt bizarre dingen in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt me eigenlijk best interessant.
Dat moet toch kriebelen.quote:
Ik krijg opeens veel minder sympathie voor Teddy beren...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat de beste man menigeen gek heeft gemaakt met zijn Zeeuwse stugheid en extreme narcisme, mensen voelden zich kotsmisselijk en ziek na een half uur met hem in een kamer, die walste echt over mensen heen.
smek smek smek smekquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maakte een soort van "oew oew oew" geluid nu.
Die ga ik op mijn lijstje zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is echt leuk en leerzaam op een luchtige manier, leest ook makkelijk weg en af en toe staan er echt bizarre dingen in.
Boks.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer lezen. Heb er nu al een half jaar niet de concentratie voor. Waar ik eerst nog zo'n drie boeken per maand las, ben ik nu blij als ik de 1 haalM'n reading challenge wat doe je.
Klinkt als een goede aanvulling in de SC.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja die vrouw die daar woont. nja denk ook zo rond de 30. Geloof dat ouders dat huis voor haar hebben gekocht. Ze heeft denk ik drugs problemen en mentaal gaat niet helemaal lekker. Nou ja zij trekt dus wat vreemd volk aan
zat dus net op de wcen toen hoorde ik ineens geschreeuw. Was dus gekkie in zijn onderbroek die mee moest :p
das naar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt op het gebouw van een vriendin van meWoonde een of andere junk naast d'r. Altijd gezeik en ruzie en klein hondje in een studiootje van 18 vierkante meter. Stond er op een ochtend politie voor de deur, allemaal mannen in witte pakken op de galerij, was iemand twee deuren verderop dood aangetroffen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Je ‘s nachts lekker omdraaien en zo het trapgat in lazeren
[ afbeelding ]
Ik zou wel een ander vakantieappartementje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus. Ik ben weleens uit het stapelbed gedonderd en dat was al een klap.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Tering wat eng dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik huur wel een ander vakantieappartementje...
Het lukt me gewoon echt niet meer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ontzettend kut he. Ik heb een read pile van 60 titels ofzo.
Is een aparte buurt daar jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Los van de zaak niet neequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel verplichtingen, maar geen "we verwachten je op x tijden op werk"
Sad boksquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon echt niet meer.
Auwquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Ik ben weleens uit het stapelbed gedonderd en dat was al een klap.
WTFquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik huur wel een ander vakantieappartementje...
Ik kan binnen vijf jaar als volledig gekwalificeerd zeeman BETAALD naar Svalbardquote:
Of in het geval van het appartement in Boedapest: “slaapkamer met extra beenruimte”quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'levendig' en 'opkomend' klinkt beter
jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in het geval van het appartement in Boedapest: “slaapkamer met extra beenruimte”
Als stagiair eerder :pquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan binnen vijf jaar als volledig gekwalificeerd zeeman BETAALD naar Svalbard
Ah okquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biden haalt die vier jaar niet, dus Harris maakt het af
Ik mis de optie 'maakt geen reet uit'quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Alleen heb ik even keuzestress.. Ik heb 2 soorten gekocht zodat ik 1 soort om de doos kan doen en andere voor de cadeautjes. Ik heb een rol met kerstballen erop en een rol met kerstboompjes, welke ga ik gebruiken om de doos zelf in te pakken?
[poll=970]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die opa staat op omvallenquote:
Nee je moet een keuze maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'maakt geen reet uit'
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb zelfs een foto.Zie ik daar een Action?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ook een eiersnijder meegenomen?quote:
Uuuuuh? Error error ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook een eiersnijder meegenomen?
(Is een Covid topic grapje)
Je 'mag' van Rutte alleen noodzakelijke tripjes naar winkels maken is het advies.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uuuuuh? Error error ik snap hem niet.
Ooh zo haha. Ja inpakpapier halen is misschien ook niet erg noodzakelijk maar ik weiger ook 4x meer te betalen door de verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Je 'mag' van Rutte alleen noodzakelijke tripjes naar winkels maken is het advies.
()
Dus een eiersnijder bij de Action halen, want noodzakelijk, dat moge duidelijk zijn
Hobbyspul is essentieel voor mijn mentale staat, jeweetz.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Je 'mag' van Rutte alleen noodzakelijke tripjes naar winkels maken is het advies.
()
Dus een eiersnijder bij de Action halen, want noodzakelijk, dat moge duidelijk zijn
Joh lekker boeiend. Winkels zijn open dus dan kun je er heenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh zo haha. Ja inpakpapier halen is misschien ook niet erg noodzakelijk maar ik weiger ook 4x meer te betalen door de verzendkosten.
oor eenieder tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hobbyspul is essentieel voor mijn mentale staat, jeweetz.
Ik probeer wel op rustige momenten te gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh lekker boeiend. Winkels zijn open dus dan kun je er heen
Klaar
Weg met die ruk coronaschaamte enzo, beetje elkaar deugend de les lezen, opbokken ermee
tijdens de lunchquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer wel op rustige momenten te gaan.
Met de loop van de aderen mee snijden als je er echt klaar mee bent hčquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb wel een aantal nieuwe messen gekocht voor in de keuken
Ja of ervoor, mijn werk zit vlakbij allemaal winkels dus ik kan tussen de klusjes door gewoon even heen.quote:
Eh, ik poog wel mijn winkelbezoekjes een beetje te clusteren, maar dat is meer omdat ik nu een nog grotere hekel heb aan mensen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klaar
Weg met die ruk coronaschaamte enzo, beetje elkaar deugend de les lezen, opbokken ermee
Ja echt hoor. Ik mocht van de zomer niet nuilen toen iedereen op het terras zat en vakantie vierde want yolo niks aan de hand, en nu ga ik naar de Hema en de Action op een druilerige dinsdagochtend half tien en gaat iedereen ineens steigeren. Kutterig volk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klaar
Rip aan de nabestaanden en dibs op je eiersnijder.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
Ik moet morgen wel naar de HEMA toe
Spannendddddd
Boomerslalommenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik poog wel mijn winkelbezoekjes een beetje te clusteren, maar dat is meer omdat ik nu een nog grotere hekel heb aan mensen.
Daaromquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik mocht van de zomer niet nuilen toen iedereen op het terras zat en vakantie vierde want yolo niks aan de hand, en nu ga ik naar de Hema en de Action op een druilerige dinsdagochtend half tien en gaat iedereen ineens steigeren. Kutterig volk.
broodje worst halenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
Ik moet morgen wel naar de HEMA toe
Spannendddddd
Belangrijkste is dat ie wint zodat die clown weg is. na zijn inhuldiging mag die omvallenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Die opa staat op omvallen
Maakt verder niet uit als het team goed is natuurlijk
Ik hoef momenteel niet naar de supermarkt met Joop thuis.quote:
Dan kies ik ergens anders voor, maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Met de loop van de aderen mee snijden als je er echt klaar mee bent hč
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Hema onderbroeken
al loop ik nu in on that ass
Hema onderbroekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Hema onderbroeken
al loop ik nu in on that ass
dit, heb daar ook veel maling aan, wel een mondkapje op overigensquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klaar
Collega is papa geworden. Even wat zut en een cadeaubon halenquote:
inb4 commando in een jloggingbroekquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hema onderbroeken![]()
Ook nu niet aan, maar er gaan lui uit hun stekker als ik zeg wat wel.
en een rookworstquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega is papa geworden. Even wat zut en een cadeaubon halen
je loopt in een boxer rond?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hema onderbroeken![]()
Ook nu niet aan, maar er gaan lui uit hun stekker als ik zeg wat wel.
Nope. Modibodi.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 commando in een jloggingbroek
Nog nooit een broodje rookworst gehaald daarquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Modibodi.
Ik wacht op de googlaars.
@hemarookworstquote:
als je bij je schoonma bent moet je ff bij hard&ziel een rookwortel gaan halenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit een broodje rookworst gehaald daar
Lijkt me ook serieus niet lekker
Ik dacht 'wtf, zo duur'quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Modibodi.
Die vindt ons Covid moordenaars hier in de brandhaard dus we mogen niet langskomenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je bij je schoonma bent moet je ff bij hard&ziel een rookwortel gaan halen
Drie druppels per menstruatie, dan is dit écht relaxter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht 'wtf, zo duur'
En las toen
Ja ok, niet mijn ding![]()
![]()
dan kom je hier even rum doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vindt ons Covid moordenaars hier in de brandhaard dus we mogen niet langskomen
Ja ik snap het idee, maar toch neequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie druppels per menstruatie, dan is dit écht relaxter.![]()
Ieder z'n ding.quote:
Nee manquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee man
Ik kom helemaal nooit in die contreien joh![]()
Zit alleen te denken eens een dagje Duitsland te doen.
Reisdrang![]()
Op StuBru noemden ze het Knaldrang, mooi woord. Zin om gewoon alles te doen met mensen, gezelligheid etc
Wat voor film?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja joh, verzuip je sanseviera. /film
https://9gag.com/gag/aj9vAGgquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja joh, verzuip je sanseviera. /film
#Alivequote:
dti klinkt half als een schoolverslagquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
Oh ja, ik zou nog een plan van aanpak opleveren
Ah well, volgende week dan maar
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dit heb ik weleens met mijn bakvis buurmeisje van 13
Zo voelt het ook welquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dti klinkt half als een schoolverslag
Knaldrangquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee man
Ik kom helemaal nooit in die contreien joh![]()
Zit alleen te denken eens een dagje Duitsland te doen.
Reisdrang![]()
Op StuBru noemden ze het Knaldrang, mooi woord. Zin om gewoon alles te doen met mensen, gezelligheid etc
Liever commando natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.
Of loop je alleen in Calvin Klein.
Gucci aan zo'n coochiequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.
Of loop je alleen in Calvin Klein.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Modibodi.
Niet teleurgesteld.quote:
Blijft mooi, dit exemplaar lijkt echt op mijn dochterquote:
Lol, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft mooi, dit exemplaar lijkt echt op mijn dochter
je kan toch een bericht voor de bezorger achterlaten via UPS?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet dat ik maandagavond niet thuis kan zijn en kan een pakket van UPS niet op een ander moment laten bezorgen
doet koos dat nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
Ik moet naar mijn bed lopen om mijn dekbed dicht te trekken zodat mijn elektrische deken zo zijn werk kan doen
Ik heb echt een heel zwaar leven
Dan moet er wel een VERREKTE knappe vader aan te pas gekomen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft mooi, dit exemplaar lijkt echt op mijn dochter
Zakelijk zijn die best relaxed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan toch een bericht voor de bezorger achterlaten via UPS?
zoiets als 'bij die en die buur afleveren' of ergens in de tuin ofzo als je dat hebt.
We zijn al honderd jaar samen, natuurlijk doet hij dat nietquote:
privé ook wel. had er vroeger wel wat 'moeite' mee maar met die optie om die instructies voor die chauffeur in te vullen. gaat 't eigenlijk altijd goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zakelijk zijn die best relaxed.![]()
Niet in huis zekerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n zin in cola. Zo lang al niet gehad. Of ice-tea met citroen en een bak ijs ofzo.
Deze neem ik liever zelf aan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan toch een bericht voor de bezorger achterlaten via UPS?
zoiets als 'bij die en die buur afleveren' of ergens in de tuin ofzo als je dat hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet er wel een VERREKTE knappe vader aan te pas gekomen zijn
je synthquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze neem ik liever zelf aan.
Maar op de website kan ik pas een aanpassing doen na de eerste bezorgpoging; en dan droppen ze dat ding vast bij de buren.
Particulier heb ik ze niet zo vaak. Meestal neemt DHLquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
privé ook wel. had er vroeger wel wat 'moeite' mee maar met die optie om die instructies voor die chauffeur in te vullen. gaat 't eigenlijk altijd goed.
maar goed, nu je 't zegt zijn de laatste dingen ook altijd zakelijk geweest.
Whutquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ale je kutje geroerd moet worden kun je alijd hier terecht hoor molo
Is het discreet verpakt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze neem ik liever zelf aan.
Maar op de website kan ik pas een aanpassing doen na de eerste bezorgpoging; en dan droppen ze dat ding vast bij de buren.
Nee dank uquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ja DHL is soms ook door de bomen 't bos niet meer te zien.. 3 verschillende diensten van 3 verschillende locatiesquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Particulier heb ik ze niet zo vaak. Meestal neemt DHLhet over hier.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |