SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En welk probleem lost dat op precies?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles zet je tv almaar op the masked singer. Dat hele stijve van t rtl nieuws is er af
Verkeerde @Flesquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles zet je tv almaar op the masked singer. Dat hele stijve van t rtl nieuws is er af
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen aanraken en in poep veranderen
Zekersquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Loretta heeft een ontzettend aanstekelijke lach.
Is die nog op tv?quote:
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.
quote:Twitter, Facebook en YouTube hebben een video van voormalig Trump-adviseur Steve Bannon verwijderd. Daarin zei hij dat de directeur van de FBI en een bekende viroloog onthoofd moeten worden.
Omroep Max geloof ik, maar ik kijk geen tv meer tegenwoordig dus zeker weten doe ik het nietquote:
Lijkt me echt geweldig om een beetje Franny te doen op zo'n boot. Moet ik wel eerst even zo'n opleiding doen van 4 jaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een stuurman/kapitein ergens
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.
En nou kan iedereen mij wel de schuld gaan geven, en dan? Ontsla me maar ook. Wat win je daarmee?
Ze beginnen rare sprongen te makenquote:
Heeft ballie weer accounts lopen hackenquote:
Mensen persoonlijk afbranden op de werkvloer vind ik echt heel fout en onvolwassen. Dan kun je beter met elkaar accepteren dat iets verkeerd is gelopen en kijken hoe je dat een volgende keer kunt voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en alleen al het feit dat IK besluit één enkel mailtje niet te sturen zou niet dit soort gevolgen moeten hebben natuurlijk.
En nou kan iedereen mij wel de schuld gaan geven, en dan? Ontsla me maar ook. Wat win je daarmee?
Is er iemand dood?quote:
Loretta? Nee johquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Omroep Max geloof ik, maar ik kijk geen tv meer tegenwoordig dus zeker weten doe ik het niet
Ballie hakt alleen hoofdenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ballie weer accounts lopen hacken
Goeie reminder wel. Had mijn bed willen verschonenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer lekker op m'n nieuwe kussenMijn god wat maakt dat een verschil, ik slaap veel beter.
Och, een nachtje in de vuiligheid liggen is goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie reminder wel. Had mijn bed willen verschonen
Na 20 jaar is verandering ook wel eens heel erg goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar molo lieverd ik wil dit gezeik niet meer snap je. Ik heb de 20 beste jaren van mijn leven aan de club gegeven en nu maak ik één inschattingsfoutje en moet mijn kop eraf.
Ik wacht komende week nog wel even af, en ik hoop echt dat ik nog het jaar uit kan zingen, maar anders maar niet. Hoe eerder weg hoe liever. Overigens houdt heel mijn team van me, dat maakt het wel een beetje jammerder
Ik had afgelopen woensdag al het idee 'mwahhhhhh'quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och, een nachtje in de vuiligheid liggen is goed voor de weerstand.
De vraag is altijd hoe je ermee omgaatquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar mensen werken, maken mensen fouten. Doet iedereen, gebeurt overal.
Hey, ouwe pandemieganger!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
De vraag is altijd hoe je ermee omgaat
Kopjequote:
even boven mijn bed hangen dezequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Na 20 jaar is verandering ook wel eens heel erg goed
Maar ga iig niet, ik moet hem helaas gelijk geven, weg uit frustratie/woede/teleurstelling.
Dat gaat je achtervolgen
Rond het netjes af en ga dan lekker op zoek
En dan handjes in de lucht als je de laatste werkdag de trein in stapt en zegt 'bye bye bitchessssss'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |