Ah, nu heb ik toch beeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
pfoei, Joop zit er bij mij ook nog niet in hoor...
Ik alleen in de oude. Nog voor de vuurwerkramp.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef Prisha het volgende:
t
[..]
twee keer? In de oude en nieuwe? Ik alleen in de nieuwe.
quote:
Het voorgaande.quote:
Nee..quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Brugse Zot brouwerij geweest.
Nu geloven jullie vast niet meer dat ik geen bierdrinker ben.
Dat moet soms hierquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh lord, zo welkom dit plaatje.
Goeden quotequote:
Oke meneer espri vraagt dus waarom ik zo hard moet lachen....quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu even niet... 1,5 meter... Moet ik mijn schaamlappen uitrollen voor hij erbij kan
Nu wil ik het ook zien ook !!quote:
idem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef shiitake het volgende:
Ik kan het niet bijhouden met lezen en posten en.....
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu even niet... 1,5 meter... Moet ik mijn schaamlappen uitrollen voor hij erbij kan
Jij mag! Liedje!quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef shiitake het volgende:
Het is inderdaad geen doen in dit tempoquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef shiitake het volgende:
Als jij jopen had, zou ik me zorgen maken.quote:
neem de tijd .. tis weekendquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Prisha het volgende:
ik moet nog veel voor ie op is
[ afbeelding ]
Nee het is al weer een tijdje geleden. Toen ik hem pas had en ik kwam 's middags uit mijn werk ging ik eerst een moppie zingenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat je er een gewoonte van maakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |