SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Wat is het verband tussen Najib en een bakfiets?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef Djeez het volgende:
Zebra is dus geen Najib. Bakfiets was fout
Die was in Turkije destijds voor finale Bloed Zweet en tranen programmaquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef Tegan het volgende:
Wat is een eventuele verklaring van het Turks van Kameleon/Samantha?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen Najib en een bakfiets?
Bakfiets imamquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen Najib en een bakfiets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dan is het Roue Verveer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef Djeez het volgende:
Zebra is dus geen Najib. Bakfiets was fout
Nee. Noortje Herlaar.quote:
Alsof het uit de plaatselijke feestwinkel komtquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef Phoebster het volgende:
Dat hoofd van die vos vind ik trouwens een heel andere categorie van de kameleon. Zeker andere kostuumontwerper
Dat jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Alsof het uit de plaatselijke feestwinkel komt
Vlinder en chameleon vind ik de mooiste outfits van de 6quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef Phoebster het volgende:
Dat hoofd van die vos vind ik trouwens een heel andere categorie van de kameleon. Zeker andere kostuumontwerper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |