Vrees dat ze dan toch echt een nieuw platform moeten gaan zoeken: twitter en facebook hebben er weinig trek meer in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:05 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ha ha, haha, hahahaha
Niet herkozen worden geeft Trump veel meer een vrije hand (en vrije tijd) om zijn boodschap te verspreiden via multimediaplatforms. Die boodschap gaat niet weg.
Daarom ookrichting mensen die telkens 'mad'-berichtjes plaatsen. Dit is alleen maar in het voordeel van Trump.
Wat wil die doen dan, de staten regeren per tweet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:05 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ha ha, haha, hahahaha
Niet herkozen worden geeft Trump veel meer een vrije hand (en vrije tijd) om zijn boodschap te verspreiden via multimediaplatforms. Die boodschap gaat niet weg.
Daarom ookrichting mensen die telkens 'mad'-berichtjes plaatsen. Dit is alleen maar in het voordeel van Trump.
Niet weten dat de deep state gewoon blijft zittenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:03 schreef Draak31 het volgende:
Vanavond is het basta. Einde trump tijdperk.
Na de ontkenningsfase wordt het makkelijker. Zet hem op!quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:05 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ha ha, haha, hahahaha
Hoezeer jij en anderen het ook graag anders willen zien: Het kan mij echt niet schelen wie president is in de Amerikaans oligarchie. De troll Trump blijft echter bestaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Na de ontkenningsfase wordt het makkelijker. Zet hem op!
Gezien de ontwikkelingen in PA, NV en in mindere mate AZ.. voor het middernacht is in Washington zullen de grote networks er wel uit zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren met alle zaken die er daar aan de gang zijn.
blmquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:10 schreef Minimunt het volgende:
Flink wat sirenes te horen in philidelphia op CNN
Zou me eerder zorgen maken over milities die bestaan uit Trumpcels met machinegeweren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:13 schreef asco het volgende:
[..]
blmen antifa
![]()
rellen gewoon door hoor.
Ja leuk maar wat die zeggen doet er niet echt toe. Die hebben er vanaf het begin al flink naast gezeten met hun schattingen/uitspraken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen in PA, NV en in mindere mate AZ.. voor het middernacht is in Washington zullen de grote networks er wel uit zijn hoor.
Zijn al gewapende mannen in PA opgepakt door de FBI die onderweg waren naar de tel gebouw.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken over milities die bestaan uit Trumpcels met machinegeweren.
Tsja, rotte appels zitten er altijd tussen he.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken over milities die bestaan uit Trumpcels met machinegeweren.
Ah, maar zo spreek je dan weer niet over BLM.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:17 schreef asco het volgende:
[..]
Tsja, rotte appels zitten er altijd tussen he.
Rotte appelbomen eerder.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:17 schreef asco het volgende:
[..]
Tsja, rotte appels zitten er altijd tussen he.
Nou ja, zij maken die call dus wat die zeggen doet er wel behoorlijk toequote:Op vrijdag 6 november 2020 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja leuk maar wat die zeggen doet er niet echt toe. Die hebben er vanaf het begin al flink naast gezeten met hun schattingen/uitspraken.
Door wie word je gedwongen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:17 schreef beantherio het volgende:
Kunnen ze een beetje opschieten? Ik wil mijn gewone leven weer oppakken en niet een hele week in dit topic bivakkeren.
Daar kun je ook niet spreken over een paar rotte appels.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, maar zo spreek je dan weer niet over BLM.
94% van de protesten verliep vreedzaam, en bij die 6% waarbij dat niet het geval was betekent dat niet dat iedereen een relschopper of plunderaar was. Daarnaast: zijn plunderaars opportunisten of mensen die sympathiseren met het BLM-gedachtegoed? Want in het geval van dat laatste zou je je niet misdragen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:20 schreef asco het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet spreken over een paar rotte appels.
Hele hordes zag ik al plunderend uit winkels rennen. Duizenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |