quote:
Vuurtje opstoken natuurlijk.quote:
Hij heeft sinds dinsdag al gewonnen, toch? Ik zie hem nog wel een zaadje planten om de boel in PA te bestormen. Niet uitspreken, maar hij is goed in suggestieve opmerkingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vuurtje opstoken natuurlijk.
De laatste 2 dingen die die man zal doen, is aftreden of Biden feliciteren.
Edit: fipo![]()
Tsja, met die genen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ga bijna denken dat die zoon nog gekker is.
die mag hij hebbenquote:
Biden pakt Penn en NV, dan is AZ om des keizers baard.quote:
gaan ze bestormen als Biden net voor staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij heeft sinds dinsdag al gewonnen, toch? Ik zie hem nog wel een zaadje planten om de boel in PA te bestormen. Niet uitspreken, maar hij is goed in suggestieve opmerkingen.
quote:
Op CNN in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waar kunnen we d'n Don zien dadelijk?
Effe tandjes poetsen en richting de mand, van daaruit vermakelijk op de telefoon naar Trumpie kijken.
tweet niet gelezen ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef damsco het volgende:
Wat een paniek om niks met je burgeroorlog
Lekker elkaar bang maken hier...
Het was Don jr die opriep tot oorlog, he? Even bijblijven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef damsco het volgende:
Wat een paniek om niks met je burgeroorlog
Lekker elkaar bang maken hier...
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef KINGIEE het volgende:
Stel je voor, nog 4 jaar met deze man. Levensgevaarlijk.
Als die normaal was had die geen schijn van kans gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef warp995 het volgende:
Wat een genot dit. Als trump nou niet zo kleuter was, gewoon normaal deed, communicatief wat volwassener, denk ik oprecht dat de kans op een overwinning nu groter zou zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was Don jr die opriep tot oorlog, he? Even bijblijven?
dat achterlijk domme gedoe van hem met het coronavirus heeft hem de verkiezingen gekost.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef warp995 het volgende:
Wat een genot dit. Als trump nou niet zo kleuter was, gewoon normaal deed, communicatief wat volwassener, denk ik oprecht dat de kans op een overwinning nu groter zou zijn.
Als Trump Trump niet zou zijn, dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef warp995 het volgende:
Gelezen maar ik lees hem toch echt anders. Oftewel ze willen alles uit de kast halen dit aan te vechten. Niet een burgeroorlog startenquote:
ja maar jij bent Trumper .....dan lees je alles andersquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Gelezen maar ik lees hem toch echt anders. Oftewel ze willen alles uit de kast halen dit aan te vechten. Niet een burgeroorlog starten
Je bent bekend met het begrip 'totale oorlog'?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Gelezen maar ik lees hem toch echt anders. Oftewel ze willen alles uit de kast halen dit aan te vechten. Niet een burgeroorlog starten
oh ja tering, dat was ook nog zo'n mooiequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef bamibij het volgende:
Proud Boys stand back and stand by...
Trump, walgelijk
Total war lees je als....iets anders. Bijzonder.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Kip ei verhaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gozer de VS in nu al extreem gepolariseerd laat staan met nog 4 jaar Orangeman
Ja, wel iets beter dan de technologie van Herman de Schermman. Niettemin: Herman.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dat touch screen-systeem van CNN is toch wel smullen hoor.
"Total war" kan ook Amerikaanse spreektaal zijn, hoe dan ook geen handige uitspraak in deze situatie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip 'totale oorlog'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |