abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:19:24 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196094830
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196094853
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vergeet alle verjaardagen niet. Normaal vind ik dat leuk trouwens maar ik zit niet goed in mijn vel en zou inmiddels denk ik in de ziektewet beland zijn als ik die allemaal had moeten aflopen en organiseren. Nu rij ik met gebakjes even langs de familie en vier het even met gezin, relaxed op de bank zonder geregel en gecater.
Misschien een goed moment voor bezinning?
Verjaardagen zijn vaak een verzameling van mensen die je het hele jaar niet ziet behalve met... juist, verjaardagen. En met name die kinderverjaardagen zijn eigenlijk belachelijk. Men feliciteert je kind, vraag even naar school en verder kijken ze niet naar je kind om. Kind taalt ook niet naar die mensen. Zit jij weer met ze opgescheept en tijd heb je eigenlijk niet voor ze want je blijft af en aanlopen met koffie, gebak en borrelnootjes. Volwassen verjaardagen idem dito. Gewoontes sluipen erin en niemand vraagt zich eigenlijk meer af; wie wil ik nu echt op mijn verjaardag hebben?
Nu het toch stop gezet is, misschien goed moment om na te denken over je het nu eigenlijk zelf zou willen. Zeker als het zoveel van je vraagt.

Zouden ze meer moeten doen in deze tijd eigenlijk. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel schoner de lucht was tijdens de 1e lockdown, hoeveel rustiger op de wegen, was het een goed moment geweest om dat definitief aan banden te leggen. Gevaar is echter wel dat wappies dan gaan denken dat ze bevestiging krijgen van het vooropgezette plan om dingen voor elkaar te krijgen.
pi_196094928
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ook nog gewoond dus ik weet waar je het over hebt. Ben zelf ook bang dat het weinig gaat uitmaken simpelweg omdat de capaciteit er niet is om voldoende te handhaven maar je kunt als overheid niet zeggen van: "Nou mensen, doe dan maar lekker waar u zin in heeft want wij weten ook niet hoe we kunnen voorkomen dat uw halve buurt gemold wordt."

Hier in Zwolle zijn ook een paar vreselijke wijken waar in eentje waar ik woonde het volk te dom was om te poepen maar wel met vooruitziende blik het hele jaar munitie en autobanden kon opsparen voor oud en nieuw. Op zeker dat die zich ook nergens van gaan aantrekken en de politie durft er niet naar binnen zonder minstens drie hondengeleiders en twee busjes vol ME. Hebben we het over een paar straatjes nog maar, komt de rest van de stad nog bij.
In Alkmaar ook zo'n wijk in het verleden. Jonge gasten die letterlijk mensen uit auto's trokken om ze vervolgens in de fik te steken. Je was je leven niet zeker als je je met oud en nieuw in de wijk begaf. Herinrichting van de wijk (lees; verdelen van dat volk over de rest van de stad) heeft veel opgelost. ^O^
pi_196094947
Als je BMI 25 of hoger is, doe je er goed aan om af te vallen om beter bestand te zijn tegen het coronavirus. Dat zegt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, in de podcast Virusfeiten. Volgens hem helpt vijf of tien procent afvallen bij een te hoog BMI om het immuunsysteem te versterken.

Een maand geleden lagen er nog meer jonge mensen in het ziekenhuis, nu zijn dat volgens Gommers weer veel ouderen. De samenstelling van de coronapatiënten lijkt inmiddels weer precies op die in maart. ,,Overgewicht blijft een groot risico."


Onze bewindslieden mogen wat mij betreft dit ook wel eens naar buiten brengen in hun persconferenties, i.p.v. rond te strooien met verboden, sluitingen en totalitaire middeltjes die de doodsteek zijn voor je economie en het welzijn van je bevolking. Zo snel mogelijk een koerswijziging naar een beleid om een gezonde leefstijl te bevorderen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:26:34 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196094965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Misschien een goed moment voor bezinning?
Verjaardagen zijn vaak een verzameling van mensen die je het hele jaar niet ziet behalve met... juist, verjaardagen. En met name die kinderverjaardagen zijn eigenlijk belachelijk. Men feliciteert je kind, vraag even naar school en verder kijken ze niet naar je kind om. Kind taalt ook niet naar die mensen. Zit jij weer met ze opgescheept en tijd heb je eigenlijk niet voor ze want je blijft af en aanlopen met koffie, gebak en borrelnootjes. Volwassen verjaardagen idem dito. Gewoontes sluipen erin en niemand vraagt zich eigenlijk meer af; wie wil ik nu echt op mijn verjaardag hebben?
Nu het toch stop gezet is, misschien goed moment om na te denken over je het nu eigenlijk zelf zou willen. Zeker als het zoveel van je vraagt.

Zouden ze meer moeten doen in deze tijd eigenlijk. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel schoner de lucht was tijdens de 1e lockdown, hoeveel rustiger op de wegen, was het een goed moment geweest om dat definitief aan banden te leggen. Gevaar is echter wel dat wappies dan gaan denken dat ze bevestiging krijgen van het vooropgezette plan om dingen voor elkaar te krijgen.
Zeker, die (wens tot) bezinning is er bij mij zeker. Er zijn ook goede dingen uit deze crisis duidelijk geworden, bijvoorbeeld dat thuiswerken veel haalbaarder blijkt voor een grote groep mensen dan eerst.

Bij de bedrijven die de hakken in het zand blijven zetten zul je denk ik straks ook zien dat mensen daar weg gaan lopen naar de meerderheid waar ze wél bereid zijn om je werk-privébalans beter te ondersteunen.

Dit zie ik overigens nu al gebeuren intern bij mijn werkgever. Massaal willen de mensen weg bij de afdelingen met een manager erop die blijft dwingelanden dat ze niet thuis mogen werken terwijl het gewoon kan.
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:27:46 #106
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196094996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

In Alkmaar ook zo'n wijk in het verleden. Jonge gasten die letterlijk mensen uit auto's trokken om ze vervolgens in de fik te steken. Je was je leven niet zeker als je je met oud en nieuw in de wijk begaf. Herinrichting van de wijk (lees; verdelen van dat volk over de rest van de stad) heeft veel opgelost. ^O^
Werkelijk waar...
pi_196095067
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als je BMI 25 of hoger is, doe je er goed aan om af te vallen om beter bestand te zijn tegen het coronavirus. Dat zegt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, in de podcast Virusfeiten. Volgens hem helpt vijf of tien procent afvallen bij een te hoog BMI om het immuunsysteem te versterken.

Een maand geleden lagen er nog meer jonge mensen in het ziekenhuis, nu zijn dat volgens Gommers weer veel ouderen. De samenstelling van de coronapatiënten lijkt inmiddels weer precies op die in maart. ,,Overgewicht blijft een groot risico."

Onze bewindslieden mogen wat mij betreft dit ook wel eens naar buiten brengen in hun persconferenties, i.p.v. rond te strooien met verboden, sluitingen en totalitaire middeltjes die de doodsteek zijn voor je economie en het welzijn van je bevolking. Zo snel mogelijk een koerswijziging naar een beleid om een gezonde leefstijl te bevorderen.
Zal wat worden met dat afvallen nu het dringend Befehl heerst om vooral thuis te blijven. Vooral voor de mensen die al niet zo veel sporten.
pi_196095108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Werkelijk waar...
Echt waar. Letterlijk. Was sowieso de getto van Alkmaar maar het was er rond Oud en NIeuw echt eng soms. Alsof ze dan echt helemaal los gingen. Ook brandende voorwerpen door brievenbussen gooien in huizen waar gezinnen lagen te slapen. Kan je vanwege de herkenbaarheid niet zeggen hoe ik het weet, maar heb er dichtbij gestaan. Ben maar 2 keer in mijn leven echt bang geweest en dat was beide keren daar. :')
pi_196095110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zal wat worden met dat afvallen nu het dringend Befehl heerst om vooral thuis te blijven. Vooral voor de mensen die al niet zo veel sporten.
Sportscholen zijn nog sort of open hč, tot ontzettend veel irritatie van mensen omdat hullie en zullie ook dicht moeten. Mensen hebben geen enkele notie hoezeer een sportschool de zorg complimenteert maar die discussie is gewoon kut en heb daar geen zin in.
Go hard or go home
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:36:17 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196095117
De tactiek van 'iedere dag een ander in de media wat laten roepen over strengere maatregelen' doet het nog steeds goed, vandaag mag mevrouw Van Ark vertellen dat een avondklok toch echt tot de mogelijkheden behoort.

quote:
Het eventuele instellen van een avondklok in regio's waar het aantal coronabesmettingen hoog blijft, is "niet leuk", zegt minister Van Ark voor Medische Zorg. Maar als het moet dan moet het. "Niks is leuk in deze fase, helemaal niks. Ik heb sinds maart mijn ouders niet meer geknuffeld. Dat is ook niet leuk. Maar prioriteit is de gezondheidszorg. We kijken wat er nodig is om die peil te houden. En dan zijn er voor mij geen taboes."

Minister Hoekstra wijst erop dat er veel discussie is over de avondklok, ook in het kabinet. "Zoals alles bij corona zitten er voor- en nadelen aan. Er zijn geen gemakkelijke opties. Dat verklaart ook dat we er in het kabinet intensief over spreken."
Nu al medelijden met de Rotterdammers en de Tukkers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196095181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Sportscholen zijn nog sort of open hč, tot ontzettend veel irritatie van mensen omdat hullie en zullie ook dicht moeten. Mensen hebben geen enkele notie hoezeer een sportschool de zorg complimenteert maar die discussie is gewoon kut en heb daar geen zin in.
Ik hoor hier om me heen dat het in de sportscholen echt drukker is geworden, met name van voetballers die toch ergens aan hun conditie willen werken. Zie jij dat ook terug in jouw sportschool?
pi_196095207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
De tactiek van 'iedere dag een ander in de media wat laten roepen over strengere maatregelen' doet het nog steeds goed, vandaag mag mevrouw Van Ark vertellen dat een avondklok toch echt tot de mogelijkheden behoort.
[..]

Nu al medelijden met de Rotterdammers en de Tukkers.
Een minister voor Medische Zorg voor wie er geen taboes bestaan omtrent strengere maatregelen. No shit..
I'll give you something to do
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:42:59 #113
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196095235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
Nu al medelijden met de Rotterdammers en de Tukkers.
Als Rotterdammert kan ik je zeggen dat er momenteel na 18u toch al niets te beleven valt in de stad.
Het is meer symboolpolitiek imho
So we just called him Fred
pi_196095241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
De tactiek van 'iedere dag een ander in de media wat laten roepen over strengere maatregelen' doet het nog steeds goed, vandaag mag mevrouw Van Ark vertellen dat een avondklok toch echt tot de mogelijkheden behoort.
[..]

Nu al medelijden met de Rotterdammers en de Tukkers.
Zijn er ook maatregelen waar jij wel achter staat? (Serieuze vraag)
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:46:33 #115
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196095290
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zijn er ook maatregelen waar jij wel achter staat? (Serieuze vraag)
Ik heb vooral een probleem met het systeem, niet met alle 184 individuele maatregelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196095313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:39 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik hoor hier om me heen dat het in de sportscholen echt drukker is geworden, met name van voetballers die toch ergens aan hun conditie willen werken. Zie jij dat ook terug in jouw sportschool?
Het is nu drukker dan voor corona maar ik heb een ledenstop sinds 2 maanden omdat ik aan de max zit van wat ik binnen de maatregelen kwijt kan.
Dus het is niet drukker maar dat zou het anders wel zijn. Wel jammer hoor want ik had de groei wel kunnen gebruiken voor de verloren maanden en om het verlies van de inkomsten van mijn partner te compenseren.
Maar ja, lees hier dagelijks wel dat "we" niet moeten zeiken, sterker nog, we moeten zeer gelukkig zijn. :')
Door mensen die geen fuck inleveren en zich prima vermaken thuis.

De mensen die er al waren, trainen wel veel meer want veel studenten die nu ook overdag tijd hebben want bij ons is er wel harde muziek en is er nog gezelligheid. Wel op anderhalve meter maar er gebeurt iig iets dus mensen die anders 2x per week kwamen, komen nu makkelijk 5x per week. Dat zorgt er ook voor dat ik minder nieuwe mensen kwijt kan.
Go hard or go home
pi_196095316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb vooral een probleem met het systeem, niet met alle 184 individuele maatregelen.
Dat lees ik als een nee.
pi_196095391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is nu drukker dan voor corona maar ik heb een ledenstop sinds 2 maanden omdat ik aan de max zit van wat ik binnen de maatregelen kwijt kan.
Dus het is niet drukker maar dat zou het anders wel zijn. Wel jammer hoor want ik had de groei wel kunnen gebruiken voor de verloren maanden en om het verlies van de inkomsten van mijn partner te compenseren.
Maar ja, lees hier dagelijks wel dat "we" niet moeten zeiken, sterker nog, we moeten zeer gelukkig zijn. :')
Door mensen die geen fuck inleveren en zich prima vermaken thuis.

De mensen die er al waren, trainen wel veel meer want veel studenten die nu ook overdag tijd hebben want bij ons is er wel harde muziek en is er nog gezelligheid. Wel op anderhalve meter maar er gebeurt iig iets dus mensen die anders 2x per week kwamen, komen nu makkelijk 5x per week. Dat zorgt er ook voor dat ik minder nieuwe mensen kwijt kan.
Ja, sommigen denken wel iets te makkelijk over de individuele gevolgen.
Is het geen optie om -tijdelijk- een een maximaal aantal keren per week aan te stellen waarop je trainen mag? Wel erg zonde dat enkele leden eigenlijk voor minder brood op de plank zorgen. Kan je toch leuk politiek verantwoord verpakken naar je leden toe? Iets van 'coronamaatregelen', 'beperkt aantal plaatsen' en 'meer mensen de mogelijkheid bieden' ? Lijkt mij niet zo heel gek eerlijk gezegd.
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:55:44 #119
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196095417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is nu drukker dan voor corona maar ik heb een ledenstop sinds 2 maanden omdat ik aan de max zit van wat ik binnen de maatregelen kwijt kan.
Dus het is niet drukker maar dat zou het anders wel zijn. Wel jammer hoor want ik had de groei wel kunnen gebruiken voor de verloren maanden en om het verlies van de inkomsten van mijn partner te compenseren.
Maar ja, lees hier dagelijks wel dat "we" niet moeten zeiken, sterker nog, we moeten zeer gelukkig zijn. :')
Door mensen die geen fuck inleveren en zich prima vermaken thuis.


De mensen die er al waren, trainen wel veel meer want veel studenten die nu ook overdag tijd hebben want bij ons is er wel harde muziek en is er nog gezelligheid. Wel op anderhalve meter maar er gebeurt iig iets dus mensen die anders 2x per week kwamen, komen nu makkelijk 5x per week. Dat zorgt er ook voor dat ik minder nieuwe mensen kwijt kan.
Van mij zul je dat niet horen, hoor. Ik hoop dat het snel achter de rug is. Denk/hoop ook dat het straks echt wel weer aantrekt voor met name de sportscholen dus ik hoop dat je daarvan meeprofiteert. Sportscholen zijn essentieel en gaan alleen maar aantrekkelijker zijn door andere dingen die deze crisis niet overleefd hebben. Ik vrees bijvoorbeeld voor mijn club (voor de tweede keer dicht nu en er is een vestiging afgebrand, heel sneu...). We lijken wel een zeer loyaal ledenbestand te hebben maar de rek gaat er een keer uit ;(
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:59:09 #120
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196095480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:42 schreef Fred het volgende:

[..]

Als Rotterdammert kan ik je zeggen dat er momenteel na 18u toch al niets te beleven valt in de stad.
Het is meer symboolpolitiek imho
En de lui die 's nachts wel de straat op gaan hou je er echt niet opeens mee tegen. Niet voor niets dat ze in bepaalde buurten niet durven te handhaven; dat gaat niet opeens veranderen. Ze zullen de avondklok puur handhaven voor de mensen die net even iets te laat nog op straat zijn met de hond. Of net een paar minuutjes te vroeg de deur uit gaan. De makkelijke doelwitten zeg maar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:04:16 #121
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196095576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat lees ik als een nee.
Tsja. Ik heb er in deze reeks genoeg over gezegd, dus je leest het maar terug als je het interessant vindt.

Specifiek over de avondklok: dat is een buitenproportioneel middel wat mij betreft. Echt een stap te ver. Dus nee, daar ben ik het niet mee eens. Ook niet als het alleen in Rotterdam is terwijl ik daar niet woon en er zelf dus geen last van heb.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196095597
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En de lui die 's nachts wel de straat op gaan hou je er echt niet opeens mee tegen. Niet voor niets dat ze in bepaalde buurten niet durven te handhaven; dat gaat niet opeens veranderen. Ze zullen de avondklok puur handhaven voor de mensen die net even iets te laat nog op straat zijn met de hond. Of net een paar minuutjes te vroeg de deur uit gaan. De makkelijke doelwitten zeg maar.
In bepaalde wijken kan ik er nog begrip voor hebben ook. Agenten willen ook weer heelhuids aan hun eigen tafel zitten 's avonds. In die wijken moet sowieso iets structureel veranderd worden, nog los van corona.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2020 @ 13:07:14 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196095633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Misschien een goed moment voor bezinning?
Verjaardagen zijn vaak een verzameling van mensen die je het hele jaar niet ziet behalve met... juist, verjaardagen. En met name die kinderverjaardagen zijn eigenlijk belachelijk. Men feliciteert je kind, vraag even naar school en verder kijken ze niet naar je kind om. Kind taalt ook niet naar die mensen. Zit jij weer met ze opgescheept en tijd heb je eigenlijk niet voor ze want je blijft af en aanlopen met koffie, gebak en borrelnootjes. Volwassen verjaardagen idem dito. Gewoontes sluipen erin en niemand vraagt zich eigenlijk meer af; wie wil ik nu echt op mijn verjaardag hebben?
Nu het toch stop gezet is, misschien goed moment om na te denken over je het nu eigenlijk zelf zou willen. Zeker als het zoveel van je vraagt.

Zouden ze meer moeten doen in deze tijd eigenlijk. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel schoner de lucht was tijdens de 1e lockdown, hoeveel rustiger op de wegen, was het een goed moment geweest om dat definitief aan banden te leggen. Gevaar is echter wel dat wappies dan gaan denken dat ze bevestiging krijgen van het vooropgezette plan om dingen voor elkaar te krijgen.
Mammietje _O_

Dit had ik dus kunnen schrijven. Zo mee eens!

Rare is dat je ook nog eens gek wordt aangekeken als je het niet groots viert. Mensen die ik graag zie zie ik ook wel op andere dagen. Als je zoveel mensen uitnodigt ben je alleen maar dingen aan het regelen, ipv een verjaardag vieren.

Dochtertje was paar weken geleden jarig. Een dag een wandeling gemaakt met de schoonouders, een andere dag kwam een vriendin van ons langs, dit weekend komen weer vrienden langs. Geen groot feest op 1 dag, maar juist meerdere dagen met meer aandacht voor elkaar en het kind.
pi_196095695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tsja. Ik heb er in deze reeks genoeg over gezegd, dus je leest het maar terug als je het interessant vindt.

Specifiek over de avondklok: dat is een buitenproportioneel middel wat mij betreft. Echt een stap te ver. Dus nee, daar ben ik het niet mee eens. Ook niet als het alleen in Rotterdam is terwijl ik daar niet woon en er zelf dus geen last van heb.
Ik stelde de vraag niet voor niets. Lees tussendoor je reacties en zie dat je overal tegen bent.
Je bent specifiek tegen een avondklok, maar ook specifiek tegen mondkapjes en specifiek tegen maatregelen op school en ga zo maar door. Daarom vroeg ik me ook af of er maatregelen waren waar je wel achter stond.
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:14:32 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196095777
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mammietje _O_

Dit had ik dus kunnen schrijven. Zo mee eens!

Rare is dat je ook nog eens gek wordt aangekeken als je het niet groots viert. Mensen die ik graag zie zie ik ook wel op andere dagen. Als je zoveel mensen uitnodigt ben je alleen maar dingen aan het regelen, ipv een verjaardag vieren.

Dochtertje was paar weken geleden jarig. Een dag een wandeling gemaakt met de schoonouders, een andere dag kwam een vriendin van ons langs, dit weekend komen weer vrienden langs. Geen groot feest op 1 dag, maar juist meerdere dagen met meer aandacht voor elkaar en het kind.
Prachtig, maar voor mij staat dit compleet los van Covid.

Bezinning af en toe is sowieso goed, voor eenieder.

In maart/april was er een enorme collectieve angst die alles plat legde. Dat lijkt me nooit wenselijk, al was het toen heel functioneel, het moet moet te lang duren.
Bezinning er nu uithalen is mooi, maar zou m.i. echt los moeten staan van de pandemie.

Ikzelf doe iig al jaren waar ik zelf zin in heb en me goed bij voel met mezelf en gezin. En zie de 'voordelen' nu niet zo.
Zelfde als mensen zeggen nu blij te zijn niet meer te moeten zoenen bij de kerstreceptie.
Dat moest je al nooit, alleen moest je toen actiever je mond open trekken om dit kenbaar te maken.
Kun je beter wel leren doen, want de pandemie gaat weer voorbij en dan keren sociale systemen en gebruiken ook weer terug.

#omamolospreekttotu
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')