SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht vanavond dat de caissičre "fijne avond nog" zei en ik zei "dank je jij ook", maar toen keek hij heel raar en nu zit ik me af te vragen wat hij dan zei en dat ik nu naar een andere supermarkt moet.
O, dan moet je scannen met je telefoon? Die heb ik nooit mee, dus ik scan gewoon bij de kassa.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vind ik lastig als ik voor de hele week heb gehaald. En de app logt me steeds uit dus dat scannen wil ook niet zo.
Pehehehe.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag notabene dat we bijna bij 301 waren en nog ga ik door het slotje heen
Ik kijk hoe druk het is bij de kassa's. Flink veel in de rij en ruimte bij de zelfscan? Zelfscan it is.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik laat liever anderen voor me scannen
En ik hoor dus al slecht dus het is echt hilariteit alom.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik lette er vandaag trouwens ook niet op bij de AH dat je met zo'n mondkapje op en een scherm voor de cassiere iets harder moet praten wil ze je verstaan. Ik zei gewoon normaal 'ik wil graag pinnen', sta ik daar met mijn pasje tegen dat apparaat te duwen terwijl ik glazig werd aangekeken, toen deed ze de pinterminal aan alsof ik een of andere lompe hork was
Wijksupers hier (Jumbo en Lidl) hebben beide geen zelfscan dus dat maakt de keuze makkelijkquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk hoe druk het is bij de kassa's. Flink veel in de rij en ruimte bij de zelfscan? Zelfscan it is.
Enjoyquote:Op donderdag 5 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nog gevulde wijnbladeren te vreten
Ow sorry hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker duh maar dat was 6 uur geleden.
Pff ja wou eigenlijk gaan slapen maar ga nog wel even kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zometeen persconferentie van Trump.
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja wou eigenlijk gaan slapen maar ga nog wel even kijken.
samenvatting:quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja wou eigenlijk gaan slapen maar ga nog wel even kijken.
Kan inderdaad beter gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
samenvatting:
"fraude dit, fraude dat, biden is een opa, ik ben de winnaar"
Verschillen per staat vanaf wanneer stemmen geteld mogen worden. Sommige Staten zijn al een aantal dagen eerder begonnen met het tellen van stemmen per post. In Pennsylvania mocht dat volgens mij niet vanwege lokale regels daar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:43 schreef mschol het volgende:
zo langzamerhand is het wel een lachtertje trouwens dat die paar laatste staten zo enorm lang er over doen
is er een reden voor gegeven?
het zijn niet de grootste staten ofzo..
of zijn andere staten ook nog aan het tellen maar staat daar door overmacht de winnaar al vast?
ZEGquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker duh maar dat was 6 uur geleden.
nope, en voor 15:00 wordt er ook geen update meer verwacht uit 1 van de staten, die willen niet nog eens een nacht doorhalen met tellen ofzoquote:
quote:ÉÉN UUR GELEDEN
Nieuwszenders onderbreken toespraak Trump vanwege fraudeclaims
Verschillende nieuwszenders hebben een toespraak van president Trump afgebroken vanwege zijn beweringen dat er wordt gefraudeerd met de verkiezingsuitslag. Onder meer MSNBC, CBS, ABC en CNBC stopten met het uitzenden van de speech, omdat Trump zijn claims niet onderbouwt met bewijzen.
ik kan mij ook niet sirect herinneren dat het idd ooit zo lang duurde, kan ook komen door de grote hoeveelheden poststemmenquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het eerder zķ spannend is geweest als nu. Of misschien komt het ook omdat Trump er zo'n circus van maakt, en dat ik het me van eerder gewoon niet kan herinneren
Het ligt nu wel dicht bij elkaar, maar trump zet zichzelf ook wel behoorlijk voor lul nu.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het eerder zķ spannend is geweest als nu. Of misschien komt het ook omdat Trump er zo'n circus van maakt, en dat ik het me van eerder gewoon niet kan herinneren
Ja inderdaad, het zal mede door de hoeveelheid poststemmen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij ook niet sirect herinneren dat het idd ooit zo lang duurde, kan ook komen door de grote hoeveelheden poststemmen
Hij heeft zijn eigen aanhang opgeroepen om niet per post te stemmen, dus hij weet echt wel dat die poststemmen niet positief zijn voor hem. Daarom probeert ie er ook zo krampachtig vanaf te komenquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het zal mede door de hoeveelheid poststemmen zijn.
in 2000 duurde het ook vrij lang voordat er een officiele uitslag wasquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij ook niet sirect herinneren dat het idd ooit zo lang duurde, kan ook komen door de grote hoeveelheden poststemmen
klopt, nog langer dan dit herinner ik me. Ook dankzij allerlei rechtzaken van Bush en Gore destijdsquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
in 2000 duurde het ook vrij lang voordat er een officiele uitslag was
oh, wat staat em allemaal te wachten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het ligt nu wel dicht bij elkaar, maar trump zet zichzelf ook wel behoorlijk voor lul nu.
En zijn volgers geven hem in alles gelijk.
Toen ik gisteren hoorde wat er op hem staat te wachten zodra de onschendbaarheid weg valt zou ik ook alles op alles zetten om president te blijven
Ja, en en eerst zei hij nog "we wachten tot de stemmen geteld zijn", dus ook dom als ie dat nu ineens niet zou doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden staat op het punt zichzelf uit te roepen tot winnaar volgens het AD.
Zou een raar tijdstip zijn, midden in de nacht
waarop gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die "persconferentie" van Trumpquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou geen slimme zet zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en en eerst zei hij nog "we wachten tot de stemmen geteld zijn", dus ook dom als ie dat nu ineens niet zou doen.
Ik denk de 16 kiesmannen die hij bijna binnen heeft in Georgia.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarop gebaseerd dan?
Rellen incoming, pakt popcorn
Pijnlijk. Zijn ego speelt hem nu wel heel erg partenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die "persconferentie" van Trump
Er stond gewoon een zware psychiatrische patiënt te wauwelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pijnlijk. Zijn ego speelt hem nu wel heel erg parten
Wat? Dat verhaal dat overal weggeschakeld werd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die "persconferentie" van Trump
Ja, wauwelen is wel het goeie woordquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er stond gewoon een zware psychiatrische patiënt te wauwelen.
Meerdere rechtzaken. Voornamelijk belasting ontduiking maar ook een paar aanklachten voor aanranding e.d.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, wat staat em allemaal te wachten?
Ja totaal leeg en op, hoe zeiden ze het ook alweer, like a fat turtle on his backquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat verhaal dat overal weggeschakeld werd?![]()
Hij zag er vermoeid uit he
is het niet ook weer zo dat die 'kiesmannen' niet percee dan op hem hoeven te stemmen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk de 16 kiesmannen die hij bijna binnen heeft in Georgia.
Hebben jullie bedrijfskleding in court?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:16 schreef Muck het volgende:
Zo, Sinterklaas is geweest op mijn werk![]()
Nieuwe polootjes en vest op mijn bureau
Precies de trollenkoning uit de Eftelingquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wauwelen is wel het goeie woord
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja totaal leeg en op, hoe zeiden ze het ook alweer, like a fat turtle on his back
Ja, maar dat komt nooit voor, volgens mijquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het niet ook weer zo dat die 'kiesmannen' niet percee dan op hem hoeven te stemmen?
je zou toch zeggen dat die kiesmensen ook een politieke voorkeur hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt nooit voor, volgens mij
Of zwarten of latino's of transgenders of Joden?quote:
een omgebouwde zwarte Joodse latina, klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zwarten of latino's of transgenders of Joden?
FAKE NEWSquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
Aardige opmars in Pennsylvania en Georgia wel
Ja, maar zij hebben wel de wil van de kiezer uit te voeren. Dát is het systeem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat die kiesmensen ook een politieke voorkeur hebben
En voor de rest allemaal grijze witte mannen van onbesproken gedrag en dan zeggen dat je een representatieve doorsnee van de maatschappij hebtquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een omgebouwde zwarte Joodse latina, klaar
die hele functie is toch gewoon zinloos danquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben wel de wil van de kiezer uit te voeren. Dát is het systeem.
Van Wikipedia:
Als een lid van het kiescollege anders stemt dan hij of zij zou moeten doen krachtens het mandaat van de kiezers van de bewuste staat, wordt zo iemand een faithless elector genoemd. Het hangt van de wetgeving van die staat af of dit gedrag strafbaar is, en of de stem ongeldig wordt verklaard. Er zijn bijzondere gevallen, zoals het overlijden van de kandidaat,[2] waarbij er afgeweken werd van de uit te brengen stem. In 2016 weigerden electoren van de staten Washington en Colorado om op Clinton te stemmen, die de staten had gewonnen. Ze werden daarvoor bestraft door deze staten, die na een jarenlange procedure op 6 juli 2020 door het Federale Hooggerechtshof unaniem in het gelijk werden gesteld.[3]
EK voetbalfinale 2021 Nederland-Duitsland in de 80e minuut, Nederland komt op een 2-1 voorsprong en de Nederlandse bondscoach rent het veld in om de wedstrijd stop te zetten want hij vind dat ze gewonnen hebben.quote:
Ja, maar de damage is done: Ze hebben niet op Clinton gestemdquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
In 2016 weigerden electoren van de staten Washington en Colorado om op Clinton te stemmen, die de staten had gewonnen. Ze werden daarvoor bestraft door deze staten, die na een jarenlange procedure op 6 juli 2020 door het Federale Hooggerechtshof unaniem in het gelijk werden gesteld.
Nou, ga het de Amerikanen even vertellen danquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hele functie is toch gewoon zinloos dan
Dat hebben volksvertegenwoordigers in Nederland ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben wel de wil van de kiezer uit te voeren. Dát is het systeem.
81e minuut, Duitsland krijgt een strafschop, keeper gaat net zo lang rekken en treuzelen en treiteren en klieren en zuigen en MCHen dat de 90 minuten voorbij zijn en roept dan "TIJD IS OM KLAAR GEWONNENquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
EK voetbalfinale 2021 Nederland-Duitsland in de 80e minuut, Nederland komt op een 2-1 voorsprong en de Nederlandse bondscoach rent het veld in om de wedstrijd stop te zetten want hij vind dat ze gewonnen hebben.
staat naar Trump, tel dat getal erbij, klaar. Kunnen die kiesmannen wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ga het de Amerikanen even vertellen dan
Zo zo, drie man en een straatkrantverkoper naar de deur begeleidquote:
wss nog minderquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, drie man en een straattkrantverkoper naar de deurbegeleid
Ik reken erop dat er ook nog mensen met gezond verstand zijn daar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar de damage is done: Ze hebben niet op Clinton gestemd
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, drie man en een straattkrantverkoper naar de deurbegeleid
een nep Zeeuw dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
want die laatste heb ik nog nooit in Zeeland gezien
MCHen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
81e minuut, Duitsland krijgt een strafschop, keeper gaat net zo lang rekken en treuzelen en treiteren en klieren en zuigen en MCHen dat de 90 minuten voorbij zijn en roept dan "TIJD IS OM KLAAR GEWONNEN"
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
81e minuut, Duitsland krijgt een strafschop, keeper gaat net zo lang rekken en treuzelen en treiteren en klieren en zuigen en MCHen dat de 90 minuten voorbij zijn en roept dan "TIJD IS OM KLAAR GEWONNEN"
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die al keuzestress hebben om een loungebank.
laat staan president
De linkse media die het gezag van de grote leider ondermijnt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
FAKE NEWSquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De linkse media die het gezag van de grote leider ondermijnt!
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump weet het zeker hoor dat hj gewonnen heeft. Hij houdt het zelf ook nauwkeurig bij namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Biden die niet wint gaat hij een hertelling eisen lijkt me (of kan dat daar niet?quote:
Trump weet het zeker hoor dat hj gewonnen heeft. Hij houdt het zelf ook nauwkeurig bij namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem aan dat je, als eenmaal alles een keer geteld is, wel een hertelling mag aanvragen als het verschil zo klein is, ken de exacte regels nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Biden die niet wint gaat hij een hertelling eisen lijkt me (of kan dat daar niet?)
hoe weet je hoe dat smaakt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb de smaak van een nestje dode vogeltjes in mijn mond
Badr langs geweest?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb de smaak van een nestje dode vogeltjes in mijn mond
Verschilt per staat (quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat je, als eenmaal alles een keer geteld is, wel een hertelling mag aanvragen als het verschil zo klein is, ken de exacte regels niet
Je bedoelt, aanvallen plannen op stemmentelcentra?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
er zat gisteren bij op1 en die noemde de huidige gang van zaken in amerika een feest van de democratie
is het natuurlijk ook wel een beetjequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
er zat gisteren bij op1 en die noemde de huidige gang van zaken in amerika een feest van de democratie
Het is een aardige test ja, dat wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
is het natuurlijk ook wel een beetje
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Zat Lange Frans daar dan of wat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat Lange Frans daar dan of wat?
verrassendquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
die man die gister hier in de gracht is in gereden is positief getest op een speelseltest
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
Gister ook een AH bestuurder onder invloed die een vrouw dood heeft gereden.
wat erg. nog aan het werk ook hequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/noord-h(...)n-drugs-br~aee66037/
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Vannacht nog even die speech van Trump gekeken, de tering zeg, zelfs Lange Frans is mentaal stabieler
wie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Wat mij nou opvalt is dat Jort Kelder wel een veel grotere rol neemt in de presentatie dan de andere.
ik had het over "Die andere"quote:
quote:
Welmoed?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja die blonde vrouw. weet even niet hoe ze heet. ze zat altijd met schimmelpennick figuur
Welmoedquote:
Hele mooie vrouw jaquote:
![]()
ja slechte naam maar denk dat zij er wel mee weg komtquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Welmoed.
dat doe je je kind toch niet aan..
ze moet welquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slechte naam maar denk dat zij er wel mee weg komt
Ja, rare mensen daar in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Welmoed.
in het extreme zuiden ook hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, rare mensen daar in het hoge noorden.
En de rest van de wereld ookquote:
Klinkt wel beter dan Geenangsthaas.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Welmoed.
Ik zou kiezen voor Wilfried; en het dan gewoon met een t schrijven ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Welmoed.
als je dit op zichzelf leest...quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
Zo maar eens douchen, de webcam moet om 11u weer aan
unisex naam?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Wilfried; en het dan gewoon met een t schrijven ook
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Wilfried; en het dan gewoon met een t schrijven ook
wat de fuckquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie traditionele Limburgse naam is niets mis mee. Baer; Keup; Lei; Sjraar.
Kunnen we niet inbreken in de meeting? Of is het een prive voorstelling?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
Zo maar eens douchen, de webcam moet om 11u weer aan
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dan heet je CherryLipsquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel dat je Welmoed heet en voor alles bang bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dirty mind onnie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we niet inbreken in de meeting? Of is het een prive voorstelling?
man?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken een Limburger die Sjarel heet
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent vast namen aan het bedenken voor jouw baby?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
vast limberbers voor Gerardquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent vast namen aan het bedenken voor jouw baby?
Sjraar
Gelukkig wil jij geen kinderen ...quote:
En Sjraar ken ik ook. Oud leraarquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sjraar
vind het wel wat hebben. als je het een beetje sjiek uitspreektquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
Ja, denk dat het van "Karel / Charles" afgeleid is ofzo.
wutquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sjraar
Dan haten je ouders je of ze hebben een hazenlip dat kan ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op z'n Jort Keldersquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het wel wat hebben. als je het een beetje sjiek uitspreekt
Denk dat ik die namen er niet doorheen ga krijgen. Tweetalige opvoeding vast ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sjraar
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik die namen er niet doorheen ga krijgen. Tweetalige opvoeding vast ook niet.
Ja. Eerst een Wilfriet en als het mij gegund is nog een oemfoefoequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Pak er eentje en noem die dan Oemfoefoe, please please doe het voor ons.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Pak er eentje en noem die dan Oemfoefoe, please please doe het voor ons.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Eerst een Wilfriet en als het mij gegund is nog een oemfoefoe
Soort Sjors en Sjimmiequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Eerst een Wilfriet en als het mij gegund is nog een oemfoefoe
zijn kind heet tubthumping?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken trouwens een Amerikaan en die heet Chimbawimba en die is donker en loopt met lange armen een beetje voorover
Zeeuwsquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Weet niet wat ik het onaantrekkelijkst vindt..
dat fransduitse Limburgs
of dat boerse Twents
Heb je toevallig je hoofd ergens hard tegenaan gestoten?quote:
tegen hoofdbord toen jij de burgers aan het flippen wasquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toevallig je hoofd ergens hard tegenaan gestoten?
neequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toevallig je hoofd ergens hard tegenaan gestoten?
Ik heb in beide regio's gewoond, en Limburgs is eigenlijk alleen onaantrekkelijk als iemand met een Limburgs accent Nederlands spreekt. Niet als ze Limburgs spreken vind ik. Twents is altijd onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Weet niet wat ik het onaantrekkelijkst vindt..
dat fransduitse Limburgs
of dat boerse Twents
Ik hoor juist altijd verbazing als ik zeg waar ik vandaan kom. Mensen horen het niet iigquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
ik spreek eigenlijk helemaal geen accent geloof ik
Ja precies dat. Vind dat bij m'n pa wel mooi als ie op z'n hollands gaat proberen praten met officiële instantiesquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in beide regio's gewoond, en Limburgs is eigenlijk alleen onaantrekkelijk als iemand met een Limburgs accent Nederlands spreekt. Niet als ze Limburgs spreken vind ik. Twents is altijd onaantrekkelijk
Ik ook niet echt, alleen soms die lange Dordtse 'ij'quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
ik spreek eigenlijk helemaal geen accent geloof ik
Als je iemand uit regio parkstad op de Nederlandse tv/radio hoortquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in beide regio's gewoond, en Limburgs is eigenlijk alleen onaantrekkelijk als iemand met een Limburgs accent Nederlands spreekt. Niet als ze Limburgs spreken vind ik. Twents is altijd onaantrekkelijk
Jezus ja die uit Parkstad zijn het ergstequote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je iemand uit regio parkstad op de Nederlandse tv/radio hoort
Of die gast die ze interviewden bij die illegale party van afgelopen weekend.
maar die stond ook gewoon stijf van de pillen.
Als twee Limburgers onderling dialect praten is het net alsof een wezel en een hyena heimelijk aan het smiespelen zijn over hoe ze de plaatselijke bank kunnen beroven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dordts vind ik echt nog lelijker dan Rotterdams. Ondanks dat ik lang in Dordt woonde hoor je dat gelukkig niet. En ook Haags heb ik nooit 'aangeleerd' ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, alleen soms die lange Dordtse 'ij'
Het toevallig over baby-namen gehad vorige week.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast niet. Ik speculeer graag
Ik bedenk me net, mn opa heette Keub/Keup![]()
ah zie je wel, er zit beweging inquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het toevallig over baby-namen gehad vorige week.
Run Citizen, run.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat jij nog dialect?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus ja die uit Parkstad zijn het ergste
k heb wel een licht haags accent geloof ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dordts vind ik echt nog lelijker dan Rotterdams. Ondanks dat ik lang in Dordt woonde hoor je dat gelukkig niet. En ook Haags heb ik nooit 'aangeleerd' ofzo
Mijn ouders komen allebei uit Dordt maar heb zelf altijd in Brabant gewoond in een 'nep'Brabant omgevingquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dordts vind ik echt nog lelijker dan Rotterdams. Ondanks dat ik lang in Dordt woonde hoor je dat gelukkig niet. En ook Haags heb ik nooit 'aangeleerd' ofzo
Wat???quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor je nakende webcam carričre, teveel aan kauwgom erin en niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel een licht haags accent geloof ik
niet tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jou eigenlijk nooit gehoordquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, hoewel het ging over de naam van een baby van iemand andersquote:
Is het nog niet te laat?quote:
Geboren en getogen in Schijndel?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Na twee biertjes praat ik knauwend en onverstaanbaar Schots en roep ik om de 20 seconden kut ertussendoor
Uhuquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, hoewel het ging over de naam van een baby van iemand anders
[..]
waar kwam mevr CE ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik hele hard mijn best doe kan ik mijn accent wel verbloemen; maar als ik in Den Haag of Amsterdam ben dan hebben ze toch wel in de gaten dat ik uit een van de zuidelijkere provincies kom. Verspilde moeite.
Heb laatst wel een keer liggen wippen in Maaskantje, geen geinquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Schijndel?
ze zullen daar vast een speeltuin hebben jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb laatst wel een keer liggen wippen in Maaskantje, geen gein
Godversquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling en zijn chicks
[ afbeelding ]
Ik verdwaalde er zelfsquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze zullen daar vast een speeltuin hebben ja
Ik heb ooit een fietstocht gedaan die door Maaskantje en Oventje ging.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb laatst wel een keer liggen wippen in Maaskantje, geen gein
doet die goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling en zijn chicks
[ afbeelding ]
Nee heb het sowieso nooit gesproken, kon het wel maar voelt toch een beetje raar als je er niet geboren bentquote:
Anita'zzquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)aag-wordt-Maaskantje
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb het sowieso nooit gesproken, kon het wel maar voelt toch een beetje raar als je er niet geboren bent
Gestopt bij de friettent hoop ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fietstocht gedaan die door Maaskantje en Oventje ging.
Vond vooral het "werk" gebeuren wel grappig om te bekijken. Kan gewoon terug in de tijd tot aan bijbaantjes die ik vroeger had.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Grappig, zie net nog 3 makelaars bij huizen naar binnen gaan hier in de straat #achterdegeraniums
Dat mijnoverheid gebeuren is wel handig zeg. Moet voor die makelaar allerlei verklaringen en uittreksels enzo gereed leggen. Kan je daar allemaal vandaan toveren.
dat kon toch al via mijn pensioenoverzicht?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond vooral het "werk" gebeuren wel grappig om te bekijken. Kan gewoon terug in de tijd tot aan bijbaantjes die ik vroeger had.
Zoveel staat er toch niet op?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Grappig, zie net nog 3 makelaars bij huizen naar binnen gaan hier in de straat #achterdegeraniums
Dat mijnoverheid gebeuren is wel handig zeg. Moet voor die makelaar allerlei verklaringen en uittreksels enzo gereed leggen. Kan je daar allemaal vandaan toveren. Zou voor de helft geen flauw idee hebben waar ik 't vandaan moet halen.
Dat was daar inderdaad de stop.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gestopt bij de friettent hoop ik
meer dan een jaar geleden iigquote:
DIe is er niet meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was daar inderdaad de stop.
Ik had daar graag nog eens een mars vanaf een afstandje in het vet willen gooien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was daar inderdaad de stop.
Dat las ik laatst. Zo slecht hoe we hier in Nederland met cultureel erfgoed omgaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DIe is er niet meer tegenwoordig.
z hebben niuwbouw gedaan omdat het pand verouderd was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat las ik laatst. Zo slecht hoe we hier in Nederland met cultureel erfgoed omgaan.
Jij bent toch de Bossche Bol van deze SC?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Maaskantje is hier hemelsbreed ook maar drie kilometer vandaan
Zeker, ook al lust ik die troep niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent toch de Bossche Bol van deze SC?
tja, al die militante NRA gekkies zijn natuurlijk wel Trump fans..quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
NOS
De politie onderzoekt een mogelijk plan om het Pennsylvania Convention Center in Philadelphia aan te vallen, waar nu nog stemmen worden geteld. Een groep verdachten was vanuit Virginia onderweg in een Hummer. → http://nos.nl/l/2355408
wat
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
NOS
De politie onderzoekt een mogelijk plan om het Pennsylvania Convention Center in Philadelphia aan te vallen, waar nu nog stemmen worden geteld. Een groep verdachten was vanuit Virginia onderweg in een Hummer. → http://nos.nl/l/2355408
wat
Je verwacht ook geen andere autoquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
NOS
wat
Nou.. wel zo'n Bear Cat eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je verwacht ook geen andere auto
zegt mij niets.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou.. wel zo'n Bear Cat eigenlijk
Geen Panamera?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je verwacht ook geen andere auto
Met zo'n Republikeinse sticker achterop, en poppetjes die het gezin moeten voorstellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zegt mij niets.
maar een hummer ziet er ook gewoon echt zo dom uit
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lenco_BearCatquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zegt mij niets.
maar een hummer ziet er ook gewoon echt zo dom uit
k weet niet eens of toch wel typisch haags is eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfs de toch komt er door in je posts
Lekker praktischquote:
die ziet er wel stoer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lenco_BearCat
Ik zou aangifte tegen ze doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
jongens k ben zo erg te grazen genomen door muggen
november
Ik heb al weken geen muggen meer gezienquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
jongens k ben zo erg te grazen genomen door muggen
november
Handig voor veel boodschappenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lenco_BearCat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |