SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een paar weken terug in acute geldnood zat.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngen-huizen-vastgoed
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
graag in de TT aangeven dat kaas nog steeds niet verboden is.
graag kappen met janken, calimeroprovinciaaltjequote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
graag in de TT nog aangeven dat kaas nog steeds verboden is.
Petje op en fluitje in die zure kikkerbekquote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Parkeerwachter Trump![]()
“My parking lot is amazing, it’s the best! I have millions and millions and millions of spaces.”
CalimeroBRABANDER, met grote letters, jaquote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
graag kappen met janken, calimeroprovinciaaltje
Mijn vader is daar helemaal fan van.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
EVEN HARD NAAR URIAH HEEP LUISTEREN
RIP KEN HENSLEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's klotequote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn net nieuwe kies breekt af na 1 dropje.
zegt me niksquote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
EVEN HARD NAAR URIAH HEEP LUISTEREN
RIP KEN HENSLEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat dacht ik ook gelezen te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een paar weken terug in acute geldnood zat.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook gelezen te hebben
Beter ga je niet verhuizenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook gelezen te hebben
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderdquote:Op donderdag 5 november 2020 20:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vader is daar helemaal fan van.
Yeshquote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderd
truequote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderd
Easy Living is wel hun bekendste nummer, maar wat mij betreft echt niet hun beste..quote:
Ook dit jaar overledenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lee Kerzlake op drums man... gek...
Easy livin'quote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat was je grote held en voorbeeld
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk is er de hele dag dus geen ene fuck gebeurd en is het nog steeds 264 - 214![]()
Alleen de hele wereld heeft er de hele godganse dag door over gepraat. Wat een dag.
ZES goddamn kiesmannen. Dat betekent dat er niemand woont. Californië (55) Texas (38) zijn al DAGEN klaar. VERY STRANGE!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
In Las Vegas en omstreken gaat het tellen nog wel even duren
In de staat Nevada (6 kiesmannen) zijn er in het grootste kiesdistrict nog 63.000 stemmen te tellen, zeggen de lokale autoriteiten. In Clark County -met de stad Las Vegas- kan het nog tot in het weekend duren voor er een uitslag is.
Het Trumpteam kondigde eerder vandaag een rechtszaak aan omdat in Nevada 10.000 stemmen zouden zijn uitgebracht door mensen die niet meer in de staat wonen. Op het moment van schrijven ligt Joe Biden ongeveer 12.000 stemmen voor op Trump in Nevada.
De strijd om het presidentschap is nog spannend in Nevada en drie andere staten; Pennsylvania (20 kiesmannen), Georgia (16) en North Carolina (15). In Alaska (slechts 3 kiesmannen) staat Trump met de helft van de stemmen geteld enorm voor op Biden.
Ben er niet zoveel mee bezig. Geen zin in.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk is er de hele dag dus geen ene fuck gebeurd en is het nog steeds 264 - 214![]()
Alleen de hele wereld heeft er de hele godganse dag door over gepraat. Wat een dag.
Misschien lukt het hem wel om feitelijk eerst te verliezen en dan met rechtszaken net zoals Bush de verkiezingen alsnog te winnen, dat zou wel geniaal zijn van de man.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
In de staat Nevada (6 kiesmannen) zijn er in het grootste kiesdistrict nog 63.000 stemmen te tellen, zeggen de lokale autoriteiten. In Clark County -met de stad Las Vegas- kan het nog tot in het weekend duren voor er een uitslag is.
Het Trumpteam kondigde eerder vandaag een rechtszaak aan omdat in Nevada 10.000 stemmen zouden zijn uitgebracht door mensen die niet meer in de staat wonen. Op het moment van schrijven ligt Joe Biden ongeveer 12.000 stemmen voor op Trump in Nevada.
De strijd om het presidentschap is nog spannend in Nevada en drie andere staten; Pennsylvania (20 kiesmannen), Georgia (16) en North Carolina (15). In Alaska (slechts 3 kiesmannen) staat Trump met de helft van de stemmen geteld enorm voor op Biden.
FRAUD AND FAKE NEWSquote:Op donderdag 5 november 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZES goddamn kiesmannen. Dat betekent dat er niemand woont. Californië (55) Texas (38) zijn al DAGEN klaar. VERY STRANGE!
ja dan zou de wereld amerika definitief afschrijven ja. "Wie ben jij? Trump? Flikker op je hebt niet eens mandaat. Democratie? Sorry wat?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem wel om feitelijk eerst te verliezen en dan met rechtszaken net zoals Bush de verkiezingen alsnog te winnen, dat zou wel geniaal zijn van de man.
you are fake news.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is ook een vermoeiend riedeltje.
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
And you are the worst journalist EVER in the history of bitterbal news
Lekker boeiend als je 11 vliegdekschepen onder je commando hebt.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan zou de wereld amerika definitief afschrijven ja. "Wie ben jij? Trump? Flikker op je hebt niet eens mandaat. Democratie? Sorry wat?![]()
"
Beetje wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch je held en voorbeeld?
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je bent als een soort papa voor mij.
Sommige mensen hebben een Porsche Panamera om een klein pikkie te compenseren. Wat compenseer je met 11 vliegdekschepen eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je 11 vliegdekschepen onder je commando hebt.
een manginaquote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een Porsche Panamera om een klein pikkie te compenseren. Wat compenseer je met 11 vliegdekschepen eigenlijk?
Trek je die ook af?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
of een klein breinquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Haags, I am your father.
Dit zwaar astmatisch uitgesproken.
Een kleine paddenstoelenpiemelquote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een Porsche Panamera om een klein pikkie te compenseren. Wat compenseer je met 11 vliegdekschepen eigenlijk?
Hier krijg ik nachtmerries van, ik zweer het je.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Haags, I am your father.
Dit zwaar astmatisch uitgesproken.
Neuk je veel buiten de deur dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hier krijg ik nachtmerries van, ik zweer het je.
nee zo ben ik niet. Ik ben braaf.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuk je veel buiten de deur dan?
Nee johquote:Op donderdag 5 november 2020 21:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hier krijg ik nachtmerries van, ik zweer het je.
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
nee zo ben ik niet. Ik ben braaf.
Klopt, niemand zo braaf als ikquote:Op donderdag 5 november 2020 21:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij ook, weet ik zeker. Grote bek, klein hartje
Diequote:Op donderdag 5 november 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, niemand zo braaf als ik
Ik stel me ook altijd eerst even netjes voor, dan is het niet meer vreemd.quote:
wanneer gaat je weekend inquote:Op donderdag 5 november 2020 21:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik stel me ook altijd eerst even netjes voor, dan is het niet meer vreemd.
Als je er zo bij lacht, meen je er niks vanquote:Op donderdag 5 november 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, niemand zo braaf als ik
Dat is gewoon een blij gelukkig braaf snuitje.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je er zo bij lacht, meen je er niks van
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat waren er 5 uur geleden nog 50.000. Hoeveel mensen tellen de stemmen daar? Twee?quote:De nieuwste cijfers uit Georgia
In de zuidelijke staat Georgia moeten ruim 47.000 stemmen nog worden geteld, is de laatste informatie.
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat waren er 5 uur geleden nog 50.000. Hoeveel mensen tellen de stemmen daar? Twee?
Ik wil het je nog wel een keer uitleggen hoor. 95% van wat hij post is bij elkaar gelogen, gevalletje pathologisch leugenaar en daarom wil geen enkele SC hem meer hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een blij gelukkig braaf snuitje.
Ik heb met iemand gedate die al een relatie bleek te hebben. Dus eigenlijk ging ze vreemd, maar dan met mij. Vond ik niet zo'n goede basis voor een langere relatie.quote:
Gelukkig ben ik prima in staat zelf een mening over mensen te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil het je nog wel een keer uitleggen hoor. 95% van wat hij post is bij elkaar gelogen, gevalletje pathologisch leugenaar en daarom wil geen enkele SC hem meer hebben.
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb met iemand gedate die al een relatie bleek te hebben. Dus eigenlijk ging ze vreemd, maar dan met mij. Vond ik niet zo'n goede basis voor een langere relatie.
Jou wel dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil het je nog wel een keer uitleggen hoor. 95% van wat hij post is bij elkaar gelogen, gevalletje pathologisch leugenaar en daarom wil geen enkele SC hem meer hebben.
koekoekquote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik prima in staat zelf een mening over mensen te hebben
Borderliner?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb met iemand gedate die al een relatie bleek te hebben. Dus eigenlijk ging ze vreemd, maar dan met mij. Vond ik niet zo'n goede basis voor een langere relatie.
Laat toch gaan joh, iedere gek z'n gebrekquote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is ook wel fucked up ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelde ze het je?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Het is een verhaal dat vrij abrupt eindigde wel.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, mijn bubbeltjes zijn op (weer niet aan het bier toegekomen vanavond) dus ik ga ff te kribbe. Doeiekes allen
Nevada is a Shithole statequote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Ja dat.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wees dan een vent en maak het eerst netjes uit.
Ik vind het hele land een shithole state. Zo blij dat ik daar niet woon.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nevada is a Shithole state
ik bind me graag aan een mooie vrouwquote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja dat.
Of wees geen klootzak en blijf single.
Dat is ook wel beetje overdreven.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja dat.
Of wees geen klootzak en blijf single.
Ben je op zoek?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ik bind me graag aan een mooie vrouw
Had je de kans?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het hele land een shithole state. Zo blij dat ik daar niet woon.
Prima vakantieland.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het hele land een shithole state. Zo blij dat ik daar niet woon.
Nee vind ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel beetje overdreven.
quote:
Nee. Ooit wel eens voor de grap meegedaan aan de green card-loterij. Maar de tegenstellingen zijn me te groot daar.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
Als je jezelf niet in de hand kan houden bij het minste geringste beetje bloed wat richting je penis vloeit ben je geen vrouw waard.
quote:
ahquote:Op donderdag 5 november 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ooit wel eens voor de grap meegedaan aan de green card-loterij. Maar de tegenstellingen zijn me te groot daar.
Doet me dan weer denken aan die gast uit Almere die een stoot uit Oekraīne scoorde op internet, vermoorde zijn lelijke vrouw met kortpittig kapsel en zijn dochtertje en verstopte ze onder het bed waar hij vervolgens die Oekraīense op wipte vervolgens.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wees dan een vent en maak het eerst netjes uit.
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me dan weer denken aan die gast uit Almere die een stoot uit de Oekraīne scoorde op internet, vermoorde zijn lelijke vrouw met kortpittig kapsel en zijn dochtertje en verstopte ze onder het bed waar hij vervolgens die Oekraīense op wipte vervolgens.
Lelijke mensen zijn echt kut.
Was dat ook iemand van FOK!?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me dan weer denken aan die gast uit Almere die een stoot uit Oekraīne scoorde op internet, vermoorde zijn lelijke vrouw met kortpittig kapsel en zijn dochtertje en verstopte ze onder het bed waar hij vervolgens die Oekraīense op wipte vervolgens.
Geld trouwens ook wel voor de vrouw thoughquote:
Zo, dat zijn geen halve maatregelen zeg.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me dan weer denken aan die gast uit Almere die een stoot uit Oekraīne scoorde op internet, vermoorde zijn lelijke vrouw met kortpittig kapsel en zijn dochtertje en verstopte ze onder het bed waar hij vervolgens die Oekraīense op wipte vervolgens.
Lelijk gaat ook over innerlijk hequote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gekkquote:Op donderdag 5 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
daaromook zo blij nu met mondkapjes. zie je al die lelijke hoofden niet
Je bent zelfquote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat zijn, nou ja misschien wel, hoop incels op Fok!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was dat ook iemand van FOK!?
Wel een voordeel om mijn scheve neus te verbergen; had ik mijn neus maar niet moeten breken.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Soms hoop ik dat ze trollen; of gewoon een slecht typetje zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat zijn, nou ja misschien wel, hoop incels op Fok!
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik was paar dagen terug echt keihard aan het mondkapjeseyechecken met een gast.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een voordeel om mijn scheve neus te verbergen; had ik mijn neus maar niet moeten breken.
Ik ben geboren in een drop waar je gewoon iedereen gedag zegt op straat. Doe ik hier ook nog af en toe als ik mensen tegenkomquote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was paar dagen terug echt keihard aan het mondkapjeseyechecken met een gast.
Ik vrees van niet, na al die jaren herken ik ze uit duizenden.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat ze trollen; of gewoon een slecht typetje zijn.
Is allemaal makkelijk gezegd.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geld trouwens ook wel voor de vrouw thoughAls je als vrouw er ook moeite mee hebt moet je geen vriend nemen.
Blijf dan single en ga rondsletten of zo.
Was die normaal of abnormaal?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was paar dagen terug echt keihard aan het mondkapjeseyechecken met een gast.
BB kennende een of andere neonaziquote:Op donderdag 5 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die normaal of abnormaal?
Wat is normaal?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die normaal of abnormaal?
Eigenlijk zouden we een live TV programma moeten maken van Foqueville, denk dat we wereldberoemd worden, sommigen dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BB kennende een of andere neonazi
Ik denk dat jij dat wel weet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij ooit wel eens een Fokker irl ontmoet @:uitstraling?
Volgens mij bij R&P wel iets over gelezen destijds jaquote:Op donderdag 5 november 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel weet.
Mijn neus is nog steeds groot met een mondkapje er overheenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een voordeel om mijn scheve neus te verbergen; had ik mijn neus maar niet moeten breken.
Waar rook is daar is vuurquote:Op donderdag 5 november 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij bij R&P wel iets over gelezen destijds ja
Is ook makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je van jezelf weet dat je heel snel een misstap maakt en niet loyaal bent, hou dan de eer aan jezelf.quote:
Dat je je eigen huis terug ziet?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het Hongaars toerismebureau heeft steeds leuke filmpjes over Hongaarse regio’s. Ik hoop elke dag dat de regio waar ons huis staat aan de beurt is
Kloptquote:
Vuige roddelsquote:Op donderdag 5 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
Maar er werd her en der ook beweerd dat ik een notoire vreemdganger zou zijn
neequote:Op donderdag 5 november 2020 21:55 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb je de kat van de buren weer onder gesmeerd met secondelijm jongen?
Dat zou wel heel toevallig zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je eigen huis terug ziet?
Tsja, niet alles dat je leest op FOK! is waar.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
Maar er werd her en der ook beweerd dat ik een notoire vreemdganger zou zijn
Dit is een hele goede uitspraakquote:Op donderdag 5 november 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, niet alles dat je leest op FOK! is waar.
Mooie omgeving?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn
Maar een filmpje over die regio lijkt me wel leuk
Weer een illusie kwijtquote:Op donderdag 5 november 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, niet alles dat je leest op FOK! is waar.
En als je er geld voor zou krijgen?quote:
Dure gigolo dan welquote:Op donderdag 5 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je er geld voor zou krijgen?
Zeg 35.000 euro om een eenzame Fokster een paar warme uren te bezorgen?
Chocolademelk.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik drinken? Chocolademelk of gewone melk.
Ogot ja die heb je op Fok natuurlijk ookquote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet wel een beetje compenseren als ze niet zo heel erg mooi is.
chocolademelkquote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Best wel.quote:
Ja ook wel een paar erg knappe maar die zijn ook wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ogot ja die heb je op Fok natuurlijk ook
Chocolademelk!quote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook wel een paar erg knappe maar die zijn ook wel een beetje vreemd.
Rustiek en idyllisch, mooi dat donkere oude wouden sfeertjequote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best wel.Wij zitten precies op de plek waar de Transdanubische laagvlakte overgaat in de heuvels die doorlopen tot aan Boedapest. Gebied met veel wijnbouw.
Lijkt wel een beetje op deze regio.
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rustiek en idyllisch, mooi dat donkere oude wouden sfeertje
Dit klinkt altijd zo 65+quote:Op donderdag 5 november 2020 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
nog paar uurtjes en dan weer naar m'n buitenverblijf
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In de schemering naar beneden rijden en je kunt herten oogsten op je motorkap.
Nee heb ik niet echt nodigquote:Op donderdag 5 november 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaloers op het buitenverblijf?
Vreet ik stiekem ook graag, van het weekend weer eens een potje opzetten, lekker even trutten in de keukenquote:
Coronaquote:Op donderdag 5 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar nu ben ik wel vaker moe
Hert is lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreet ik stiekem ook graag, van het weekend weer eens een potje opzetten, lekker even trutten in de keuken
heeft ie al halfbakken gedaan volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat ie ala Trumpie de overwinning opeisen?
laat 'm 6 maanden wachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden ziet eruit alsof hij morgen dood kan neervallen en geloof me ik heb daar kijk op.
Dan is Kamala Harris president toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee wat er zou gebeuren als biden wint. en volgende week neer plettert.
wordt zij dan begin januari geīnaugureerd? zou kunnen. geen ideequote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is Kamala Harris president toch?
Interessante gedachte welquote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is Kamala Harris president toch?
te weinig hoogglans wit?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden ziet eruit alsof hij morgen dood kan neervallen en geloof me ik heb daar kijk op.
Die kans zit er toch echt in.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee wat er zou gebeuren als biden wint. en volgende week neer plettert.
Lullig wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kans zit er toch echt in.
Kortst zittende president was William Henry Harrison, 31 dagen geīnaugureerd. (dankjewel google)
Ik belde ook niet dagelijks met hem hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm kende hem niet echt maar was een ordinaire indianenslachter blijkbaar.
Ik denk morgen toch welquote:Op donderdag 5 november 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff komend weekend weten we toch wel wie het is geworden? Hoop stiekem dat het morgen al bekend is maar ja.
Alles draait om Nevada, Georgia en North Carolina lijken naar Trump te gaan en heel misschien zelfs Pennsylvania ook nog wel op het nippertje.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff komend weekend weten we toch wel wie het is geworden? Hoop stiekem dat het morgen al bekend is maar ja.
Of deze, https://www.foxnews.com/elections/2020/general-resultsquote:Op donderdag 5 november 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Dit is best een handige site voor de verkiezingenhttps://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
In Pennsylvania gaat die hard, daar loopt Biden nog maar 90k achter, uurtje geleden was dat nog meer dan 100k.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Ja of Arizona gooit nog roet in het eten voor Biden, het ultra conservatieve gedeelte van die staat moet nog binnen komen, en Fox piept al bijna twee volle dagen dat de staat blauw is
Gaat ook hard ja, nog maar 9,5k achterstandquote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef friemelaar het volgende:
In Georgia is Biden aan een inhaal slag bezig, trump staat nog maar 0.2 punten voor, dat was vanmorgen nog 1 punt
En toch is het een close call, dat zal het deuggedeelte van de VS een doorn in het oog zijn ergens, las ook de hoofdreden waarom mensen op Biden stemmen, 49 procent gaf als reden op omdat hij geen Trump isquote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Trump kan spartelen als een paling op het droge, maar hij verliest dit gewoon
Wat?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht vanavond dat de caissičre "fijne avond nog" zei en ik zei "dank je jij ook", maar toen keek hij heel raar en nu zit ik me af te vragen wat hij dan zei en dat ik nu naar een andere supermarkt moet.
Ja, hij kan zichzelf op zijn kippenborst slaan dat hij zoveel stemmen heeft gekregen, maar het is puur een reactie op Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is het een close call, dat zal het deuggedeelte van de VS een doorn in het oog zijn ergens, las ook de hoofdreden waarom mensen op Biden stemmen, 49 procent gaf als reden op omdat hij geen Trump is
Als hij te hard slaat is hij dood.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij kan zichzelf op zijn kippenborst slaan dat hij zoveel stemmen heeft gekregen, maar het is puur een reactie op Trump.
Biden
Oprah. Die had Trump weggeblazen. Bizar. Maar waar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
Hadden ze net zo goed een dronken Russisch meisje met vlechtjes neer kunnen zetten als Democratische kandidaat, was de uitkomst zowat hetzelfde geweest
Hij zei waarschijnlijk ‘Nu je pincode nog’.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht vanavond dat de caissičre "fijne avond nog" zei en ik zei "dank je jij ook", maar toen keek hij heel raar en nu zit ik me af te vragen wat hij dan zei en dat ik nu naar een andere supermarkt moet.
Waarschijnlijk of je de bon wildequote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Klopt, maar vergis je niet dat veel Amerikanen Trump als uiterst mannelijk, stoer, onpolitiek en puur beschouwen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oprah. Die had Trump weggeblazen. Bizar. Maar waar.
Voordeel van mondkapjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Even naar de kapper en een ander mondkapje op en dan herkennen ze me toch niet meer.
Ja, wat toch wel bewijst dat ze niet helemaal lekker zijn daarquote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, maar vergis je niet dat veel Amerikanen Trump als uiterst mannelijk, stoer, onpolitiek en puur beschouwen.
Die hebben we hier niet, te kleine AH waarschijnlijk daarvoorquote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarom zelfscankassa’s. Geen socially awkward moments
Ja dat vind ik lastig als ik voor de hele week heb gehaald. En de app logt me steeds uit dus dat scannen wil ook niet zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hou er niet vanquote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O, echt? Ik haat de Dirk hier omdat die geen zelfscankassa’s heeft. Moet een ander voor me bliepenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet, te kleine AH waarschijnlijk daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |