SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een paar weken terug in acute geldnood zat.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngen-huizen-vastgoed
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
graag in de TT aangeven dat kaas nog steeds niet verboden is.
graag kappen met janken, calimeroprovinciaaltjequote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
graag in de TT nog aangeven dat kaas nog steeds verboden is.
Petje op en fluitje in die zure kikkerbekquote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Parkeerwachter Trump![]()
“My parking lot is amazing, it’s the best! I have millions and millions and millions of spaces.”
CalimeroBRABANDER, met grote letters, jaquote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
graag kappen met janken, calimeroprovinciaaltje
Mijn vader is daar helemaal fan van.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
EVEN HARD NAAR URIAH HEEP LUISTEREN
RIP KEN HENSLEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's klotequote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn net nieuwe kies breekt af na 1 dropje.
zegt me niksquote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
EVEN HARD NAAR URIAH HEEP LUISTEREN
RIP KEN HENSLEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat dacht ik ook gelezen te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een paar weken terug in acute geldnood zat.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook gelezen te hebben
Beter ga je niet verhuizenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook gelezen te hebben
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderdquote:Op donderdag 5 november 2020 20:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vader is daar helemaal fan van.
Yeshquote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderd
truequote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze ook te gek. Paar jaar geleden live gezien. Al is de bezetting in de loop der jaren op bijna iedere plek wel veranderd en veranderd
Easy Living is wel hun bekendste nummer, maar wat mij betreft echt niet hun beste..quote:
Ook dit jaar overledenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lee Kerzlake op drums man... gek...
Easy livin'quote:Op donderdag 5 november 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat was je grote held en voorbeeld
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk is er de hele dag dus geen ene fuck gebeurd en is het nog steeds 264 - 214![]()
Alleen de hele wereld heeft er de hele godganse dag door over gepraat. Wat een dag.
ZES goddamn kiesmannen. Dat betekent dat er niemand woont. Californië (55) Texas (38) zijn al DAGEN klaar. VERY STRANGE!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
In Las Vegas en omstreken gaat het tellen nog wel even duren
In de staat Nevada (6 kiesmannen) zijn er in het grootste kiesdistrict nog 63.000 stemmen te tellen, zeggen de lokale autoriteiten. In Clark County -met de stad Las Vegas- kan het nog tot in het weekend duren voor er een uitslag is.
Het Trumpteam kondigde eerder vandaag een rechtszaak aan omdat in Nevada 10.000 stemmen zouden zijn uitgebracht door mensen die niet meer in de staat wonen. Op het moment van schrijven ligt Joe Biden ongeveer 12.000 stemmen voor op Trump in Nevada.
De strijd om het presidentschap is nog spannend in Nevada en drie andere staten; Pennsylvania (20 kiesmannen), Georgia (16) en North Carolina (15). In Alaska (slechts 3 kiesmannen) staat Trump met de helft van de stemmen geteld enorm voor op Biden.
Ben er niet zoveel mee bezig. Geen zin in.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk is er de hele dag dus geen ene fuck gebeurd en is het nog steeds 264 - 214![]()
Alleen de hele wereld heeft er de hele godganse dag door over gepraat. Wat een dag.
Misschien lukt het hem wel om feitelijk eerst te verliezen en dan met rechtszaken net zoals Bush de verkiezingen alsnog te winnen, dat zou wel geniaal zijn van de man.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
In Las Vegas en omstreken gaat het tellen nog wel even duren
In de staat Nevada (6 kiesmannen) zijn er in het grootste kiesdistrict nog 63.000 stemmen te tellen, zeggen de lokale autoriteiten. In Clark County -met de stad Las Vegas- kan het nog tot in het weekend duren voor er een uitslag is.
Het Trumpteam kondigde eerder vandaag een rechtszaak aan omdat in Nevada 10.000 stemmen zouden zijn uitgebracht door mensen die niet meer in de staat wonen. Op het moment van schrijven ligt Joe Biden ongeveer 12.000 stemmen voor op Trump in Nevada.
De strijd om het presidentschap is nog spannend in Nevada en drie andere staten; Pennsylvania (20 kiesmannen), Georgia (16) en North Carolina (15). In Alaska (slechts 3 kiesmannen) staat Trump met de helft van de stemmen geteld enorm voor op Biden.
FRAUD AND FAKE NEWSquote:Op donderdag 5 november 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZES goddamn kiesmannen. Dat betekent dat er niemand woont. Californië (55) Texas (38) zijn al DAGEN klaar. VERY STRANGE!
ja dan zou de wereld amerika definitief afschrijven ja. "Wie ben jij? Trump? Flikker op je hebt niet eens mandaat. Democratie? Sorry wat?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem wel om feitelijk eerst te verliezen en dan met rechtszaken net zoals Bush de verkiezingen alsnog te winnen, dat zou wel geniaal zijn van de man.
you are fake news.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is ook een vermoeiend riedeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |