Leugenaarquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:56 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Morgen 17 uur allen
misschien dat je nu wel de graphs krijgt die ooit beloofd warenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Als we Watch Dogs E3 2012 of 2013 in 1440P-4K krijgen ga ik huilen.
las het ja, zit nu al een tijdje met een fles jack in de hand, in een hoekje gekropen langzaam in mn arm te krassenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef Blackst4r het volgende:
The Medium uitgesteld naar januari
HAHAH LEKKER VOOR JE JIMBO MET JE POEPHOOFD
nee maar thanks voor je trui broer, ga er nog wel meer halen
Geweldig programma is het toch ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.npostart.nl/de-rijdende-rechter/06-11-2020/KN_1716340
Opstijgende PS4..
(buurvrouw is gewoon gek)
Ik heb het idee dat de super snelle SSD leuk is voor de First Party games en voor de rest is de SSD van de Series X al goed genoeg. Ik had liever een sterkere PS5 gehad.quote:
Die controller is idd wat de ps5 momenteel onderscheid van de xbox really, maar de Elie 3 controller zal ook wel komen met alle haptic shizzlequote:Op zaterdag 7 november 2020 00:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de super snelle SSD leuk is voor de First Party games en voor de rest is de SSD van de Series X al goed genoeg. Ik had liever een sterkere PS5 gehad.
Dualsense is wel een goede keuze geweest van SOONY.
14 seconden?! Dan kun je een drie gangen diner bereiden.quote:
Lang leve de magnetronquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
14 seconden?! Dan kun je een drie gangen diner bereiden.
Ik heb geen magnetronquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
14 seconden?! Dan kun je een drie gangen diner bereiden.
Je kunt nou mooi een stuk vlees bovenop het rooster van de Series X leggenquote:
Het is wachten op de eerste YouTube video met dit ideequote:Op zaterdag 7 november 2020 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt nou mooi een stuk vlees bovenop het rooster van de Series X leggen
Next Gen![]()
Jaren geleden heb ik op een lanparty de koeler en heatsink van een processor gehaald en vervangen door een bakje van zilverpapier. Die processor stond op het punt het te begeven, dus nog 1x een stevige game opgestart en spek en eieren gebakken in dat bakje zilverpapier.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Next Gen![]()
Slowcookingquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Next Gen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |