hoorde nu dat er minder binnenkomen dan er besteld izjn bij de grote retailers.quote:Op maandag 9 november 2020 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb zelf geen haast. De rest van mijn vaste groep hebben geen preorder dus ik wacht wel af of Intertoys wat levert of niet. Ik snap er geen hol meer van, maar ik zal toch nog een tijd op ps4 rondhangen totdat iedereen van de groep over is.
Dat belooft weinig goeds voor 18 novemberquote:
Ik denk niet dat systeembeheerders midden in de nacht opgeroepen willen wordenquote:Op maandag 9 november 2020 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
De overige verkopers (Bol, Mediamarkt e.d.) verkopen pas op 19 november.
Maar gaat die dan al vanaf 0.00u in de verkoop?
Of in de ochtend pas?
Dan nemen ze maar Roemeense systeembeheerders. Die krijgen tenminste een pak rammel als ze niet willen werkenquote:Op maandag 9 november 2020 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat systeembeheerders midden in de nacht opgeroepen willen worden
Geen idee, ik ga niet als een idioot F5'enquote:Op maandag 9 november 2020 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar Roemeense systeembeheerders. Die krijgen tenminste een pak rammel als ze niet willen werken![]()
Maar 's ochtends dus?
Verkoop in de winkel gingen ze (Sony) toch juist niet doen?quote:Op maandag 9 november 2020 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ik zelf maar gewoon voor openingstijd voor de deur ga wachten
Er is geen winkelverkoop.quote:Op maandag 9 november 2020 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Lokale Intertoys gebeld en ze weten nog steeds helemaal niks over wanneer ze te weten komen hoeveel ze er krijgen.
Ik denk dat ik zelf maar gewoon voor openingstijd voor de deur ga wachten, en tegelijkertijd mijn vader de opdracht geef om paraat te zitten op Bol.com.
Als Coolblue niks wordt.
Cijfer? (zonder spoilers)quote:
Hoe kan je een spoiler in een cijfer zetten? 3 = dat kind is dood. 7 = die gast met een baard is dood 10 = niemand dood?quote:
En, wat vond je ervan?quote:Op maandag 9 november 2020 13:42 schreef Ang3l het volgende:
TLOU2 uitgespeeld
Nu maar weer ff terug naar AC Origins, omdat ik niks anders heb op dit moment. Echt een filler game.
Wat een ingewikkelde vragenquote:Op maandag 9 november 2020 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe kan je een spoiler in een cijfer zetten? 3 = dat kind is dood. 7 = die gast met een baard is dood 10 = niemand dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |