quote:Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tot nu toe haalt hij 70+% in Georgia.
Maar close wordt het zeker.
Omdat je wsl op verschillende mediums kijkt. FOX heeft Arizona gecalled, NOS bijv nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:23 schreef DaMook het volgende:
Die voorspellingen zijn echt k*t zeg. Eerst had Biden in de 260 kiesmannen en nu ineens nog maar 253.
Hij had nog 6 kiesmannen nodig blabla. Nu ineens weer meer.
Ja. ik volg het niet van minuut tot minuut, dit viel me ineens op.
Sinds gistermiddag zijn er 240k stemmen geteld in Georgia. Daarvan had Biden 73%.quote:
Komt door Arizona.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:23 schreef DaMook het volgende:
Die voorspellingen zijn echt k*t zeg. Eerst had Biden in de 260 kiesmannen en nu ineens nog maar 253.
Hij had nog 6 kiesmannen nodig blabla. Nu ineens weer meer.
Ja. ik volg het niet van minuut tot minuut, dit viel me ineens op.
NOS ook al (al een tijdje trouwens).quote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Omdat je wsl op verschillende mediums kijkt. FOX heeft Arizona gecalled, NOS bijv nog niet.
Oh CNN dan nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
NOS ook al (al een tijdje trouwens).
(En dat komt omdat AP Arizona ook al gecalld heeft)
is er al, dus jij nu ook tevreden?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef Ensiferum het volgende:
Alles naar een recount, graag met fatsoenlijk verificatieproces
Hee, maar de selectie is gebeurt door op basis van een politieke partij die niet de steun heeft van de meerderheid van de stemmers wie de grondwet respecteren, sterker nog die partij laat zien dat ze die grondwet juist niet respecteren.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:12 schreef Ensiferum het volgende:
Vandaag is een mooie dag om te realiseren dat SCOTUS een grondwet respecterende meerderheid heeft, en de state legislatures een Republikeinse meerderheid hebben.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:23 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dan gaat het gewoon veel te traag. Paar uur geleden hadden ze het over nog 50 000
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag zijn er 240k stemmen geteld in Georgia. Daarvan had Biden 73%.
CNN nog niet, nee, maar die hebben wel meer niet geclaimd. Zij gaan alleen maar mee met de officiële claims, geloof ik.quote:
Zelfs Kanye heeft nog meer kans dan PSV.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef Trump nog meer kans dan PSV.
Er is nu ook een goed procesquote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef Ensiferum het volgende:
Alles naar een recount, graag met fatsoenlijk verificatieproces
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef Trump nog meer kans dan PSV.
Dan zullen we bij de hertelling (zolang dat goede proces wordt gebruikt), geen rare sprongen zienquote:
Eigenlijk elke keer CNN als ik iets kijk. Paar keer per dag een half uurtje.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Omdat je wsl op verschillende mediums kijkt. FOX heeft Arizona gecalled, NOS bijv nog niet.
Ja precies, maar daar zit het verschil in voor diegene die het vroeg dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
CNN nog niet, nee, maar die hebben wel meer niet geclaimd. Zij gaan alleen maar mee met de officiële claims, geloof ik.
CNN had het nooit geclaimd.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk elke keer CNN als ik iets kijk. Paar keer per dag een half uurtje.
Waarvan ook heel veel stemmen uit Atlanta en Savannah. Dus tjaquote:Op donderdag 5 november 2020 21:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag zijn er 240k stemmen geteld in Georgia. Daarvan had Biden 73%.
Naja, het is maar lastig als je het niet 24/7 volgt. Ik kijk 3 a 4 x per dag een half uurtje tot een uurtje. RTL NOS en CNN.quote:
Nou ja ze doen er alles aan om stemfraude te voorkomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef KINGIEE het volgende:
Ze zeggen dan iets over Afrika, maar in 2020 nog zolang doen over het tellen van stemmen![]()
En ja, ook ondanks de stemmen per post moet dit toch sneller.
Niet officieel natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:31 schreef ETA het volgende:
Rollercoaster aantal resterende stemmen:
....
.....
....
....
....
....
![]()
[ afbeelding ]
Estimated time of arrival.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:31 schreef ETA het volgende:
....
.....
....
....
....
....
![]()
[ afbeelding ]
Voer voor conspiracy theorists..... D zijn alsnog een donkere kelder ingedoken en hebben achter wat lege pizzadozen wat nieuwe ballots gevonden.
Denken dat de VS een eerste wereld isquote:Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef KINGIEE het volgende:
Ze zeggen dan iets over Afrika, maar in 2020 nog zolang doen over het tellen van stemmen![]()
En ja, ook ondanks de stemmen per post moet dit toch sneller.
en nu ook rechtzaken en keihard fraude roepen ????quote:Op donderdag 5 november 2020 21:31 schreef ETA het volgende:
....
.....
....
....
....
....
![]()
[ afbeelding ]
Voer voor conspiracy theorists..... D zijn alsnog een donkere kelder ingedoken en hebben achter wat lege pizzadozen wat nieuwe ballots gevonden.
Nee, maar maakt het wel extra spannendquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Obama had meer. Biden ook trouwens.
quote:Trump Gets GOP's Highest Percentage of Nonwhite Vote Since 1960
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |