Ik moet de eerste Republikein nog zien tegenwoordig die verder komt dan "HUrrr Durrr Sosjialisms!"quote:Op donderdag 5 november 2020 19:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, kan ze mooi haar megalomane plannen uitleggen aan een Republikein die het plan waarschijnlijk compleet fileert, fantastische televisie.
En een elite die het volk de weg wijst...quote:Op donderdag 5 november 2020 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mis mee. Schijnt een groot liefhebber van Schubert te zijn.
Mwoah, ik zit zelf ook bij een (vrij groot) bedrijf dat internationaal opereert. Vanuit oogpunt van t bedrijf waar ik werk bekeken is het allesbehalve prachtig als Nederland bijvoorbeeld uit de EU zou stappen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die vinden dat prachtig, hoor.
nemen ze nog weddenschappen aan?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:09 schreef NightDancert het volgende:
[..]
De gokkers op Betfair zeggen 10% Trump, 90% Biden
Vrijdag is mijn vrije dag maar ik ga niet de hele nacht opblijvenquote:
Om te zeggen dat het nog wel even duurt en ze moeten er nog een hoop tellen (63.000 zonder nog eventueel te ontvangen poststemmen)quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom geeft men in Nevada nu een persconferentie? Ik val net in.
Dat het nog ff duurt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom geeft men in Nevada nu een persconferentie? Ik val net in.
Iets meer dan een 3 kwart v/d stemmen geteldquote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Om te zeggen dat het nog wel even duurt en ze moeten er nog een hoop tellen.
Stel je voor dat Zweden had geroepen dat ze klaar waren en de televote stemmen niet meer nodig waren.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is letterlijk het Eurovisie scenario van vorig jaar
Gelukkig toch nog iets om aan vast te houdenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er kan nog veel onderweg zijn met de post. Onder andere van militairen in het buitenland.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na dagenlang stemmen tellen...
[ afbeelding ]
Het zal mij als er een uitslag komt deze weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |