Om te zeggen dat het nog wel even duurt en ze moeten er nog een hoop tellen (63.000 zonder nog eventueel te ontvangen poststemmen)quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom geeft men in Nevada nu een persconferentie? Ik val net in.
Dat het nog ff duurt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom geeft men in Nevada nu een persconferentie? Ik val net in.
Iets meer dan een 3 kwart v/d stemmen geteldquote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Om te zeggen dat het nog wel even duurt en ze moeten er nog een hoop tellen.
Stel je voor dat Zweden had geroepen dat ze klaar waren en de televote stemmen niet meer nodig waren.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is letterlijk het Eurovisie scenario van vorig jaar
Gelukkig toch nog iets om aan vast te houdenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er kan nog veel onderweg zijn met de post. Onder andere van militairen in het buitenland.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na dagenlang stemmen tellen...
[ afbeelding ]
Het zal mij als er een uitslag komt deze weekquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na dagenlang stemmen tellen...
[ afbeelding ]
Alleen omdat het zo dicht bij elkaar ligt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Uitslag presidentsverkiezingen in 2000 werd pas na wéken duidelijk dus wellicht nu weer zo'n scenario.
Was het bush vs el koor?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Uitslag presidentsverkiezingen in 2000 werd pas na wéken duidelijk dus wellicht nu weer zo'n scenario.
VS kan alleen nooit een 3e wereldland worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een chaos lijkt wel een derde wereldland
Dat was volgens toch een fout en is daarna weer hersteld?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:25 schreef theunderdog het volgende:
Een hertelling in Wisconsin lijkt me trouwens volledig legitiem na de gekke 130k-bump voor Biden. Is ook zo gebeurd.
Nou, roep dat maar niet te hard.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:26 schreef illusions het volgende:
[..]
VS kan alleen nooit een 3e wereldland worden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was volgens toch een fout en is daarna weer hersteld?
Ik verwacht nog wel een 50.000 poststemmenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Om te zeggen dat het nog wel even duurt en ze moeten er nog een hoop tellen (63.000 zonder nog eventueel te ontvangen poststemmen)
Een verklaring dat komt van een/enkele analisten. Die zijn niet perse onafhankelijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was volgens toch een fout en is daarna weer hersteld?
Yep: https://www.unibet.eu/bet(...)all/all/donald_trumpquote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nemen ze nog weddenschappen aan?
Florida moest toch opnieuw tellenquote:
Dan weet je niet wat een 3e-wereldland betekent.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, roep dat maar niet te hard.
De green new deal is ook een marxistisch paard van Troje.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Republikein nog zien tegenwoordig die verder komt dan "HUrrr Durrr Sosjialisms!"
Ach gossie. En al die domme Amerikanen trappen daarin maar jij ziet de eckte waerheit!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De green new deal is ook een marxistisch paard van Troje.
Het is eenzaam aan de top tijger.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie. En al die domme Amerikanen trappen daarin maar jij ziet de eckte waerheit!
Ah ja, op dat gebied heb je gelijk ja. Het lijkt idd wel de norm daarvoor, ben het er zelf ook niet geheel mee eens dat er zo naar wordt gekeken.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik zo naar de standpunten kijk zie ik weinig economisch rechtse standpunten.
Lijkt echt alsof Nederlanders partijen links-rechts benoemen op basis van immigratiebeleid.
Streng immigratiebeleid = rechts!!!
Laks immigratiebeleid = links!!!
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie. En al die domme Amerikanen trappen daarin maar jij ziet de eckte waerheit!
Marxisme is kapotdood.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De green new deal is ook een marxistisch paard van Troje.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je voor dat Zweden had geroepen dat ze klaar waren en de televote stemmen niet meer nodig waren.
De laatste stuiptrekkingen. Heerlijk om te lezen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:37 schreef Ensiferum het volgende:
Ik snap de reden tot paniek wel. Stel de media en social media verklaren Biden als winnaar, dan hebben we een contested election. We zullen een hoop getouwtrek in de rechtzalen zien en dan komt de deadline dat de kiesmannen bekend moeten zijn. Kunnen de staten dat niet, dan zullen de staten een afgevaardigde naar het Huis moeten sturen om een stem uit te brengen. En raad eens, daar hebben Republikeinen de relevante meerderheid.
De enige redenen dat dit niet gebeurt zijn: Biden geeft op (zal niet gebeuren), Biden wordt als winnaar aangemerkt en er zal blijken dat er niet met de verkiezingen is gesjoemeld (onwaarschijnlijk), of als laatste mogelijkheid, Trump krijgt 270+ kiesmannen (onwaarschijnlijk).
Het ziet er beter uit voor Trump dan een hoop willen geloven.
Jammer dat het zo lang zal duren voor ik gelijk zal krijgenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:38 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekkingen. Heerlijk om te lezen.
Nee, kunnen ze letterlijk niet. Is namelijk een definitie die zij zelf hebben verzonnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, roep dat maar niet te hard.
Zou wat zijn, ondanks het gesjoemel toch nog aan het langste eind trekken.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:37 schreef Ensiferum het volgende:
Ik snap de reden tot paniek wel. Stel de media en social media verklaren Biden als winnaar, dan hebben we een contested election. We zullen een hoop getouwtrek in de rechtzalen zien en dan komt de deadline dat de kiesmannen bekend moeten zijn. Kunnen de staten dat niet, dan zullen de staten een afgevaardigde naar het Huis moeten sturen om een stem uit te brengen. En raad eens, daar hebben Republikeinen de relevante meerderheid.
De enige redenen dat dit niet gebeurt zijn: Biden geeft op (zal niet gebeuren), Biden wordt als winnaar aangemerkt en er zal blijken dat er niet met de verkiezingen is gesjoemeld (onwaarschijnlijk), of als laatste mogelijkheid, Trump krijgt 270+ kiesmannen (onwaarschijnlijk).
Het ziet er beter uit voor Trump dan een hoop willen geloven.
welk gesjoemelquote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou wat zijn, ondanks het gesjoemel toch nog aan het langste eind trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |