wie is turnip?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:56 schreef Draak31 het volgende:
Zo ontzettend sloom als het gaat. Pure incompetentie. Maar het is natuurlijk slechts uitstel van executie voor turnip. Vanavond denk ik een feestje bouwen en eventueel wat rellende schuimbekkies. Vuurwerk in het verschiet in ieder geval. Genieten.
Nee, ik zei geen 50.000. En welk percentage zie je dan nu? 37.500 vd 60.000 is veel minder dan 75%...quote:Op donderdag 5 november 2020 17:57 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Je zei net nog 50.000 maar goed, alsnog:
60000-15000=45000
45000/2=22500
Dus biden moet 22500+15000=37500 stemmen halen
Komt op hetzelfde neer.
... en presenteert dat vervolgens als feit.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:01 schreef asco het volgende:
[..]
Ik postte alleen wat ik op Fox zag. Hoe moeilijk is het?
Kamala Harrisquote:Op donderdag 5 november 2020 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie maakt er eigenlijk nu de grootste kans?
HarrisGODquote:
In dit stadium is niks een feit.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en presenteert dat vervolgens als feit.
Niet doen dus.
Feit is dat Trump een slechte verliezer isquote:
Oh, in dat geval is Nederland wereldkampioen voetbal 1974 t/m 2018.quote:
Zag je hem niet in Borat 2?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Die Giuliani zie ik net bij RTL voorbij komen, die is ook wel diep gezonken he... Dat ie dat soort teksten over fraude zijn strot uit krijgt
In 3% maakte Biden 8000 stemmen goed, maar er zijn nog maar 2% te gaan om 15.000 te overbruggen.quote:
Giuliani zou opgenomen moeten worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Die Giuliani zie ik net bij RTL voorbij komen, die is ook wel diep gezonken he... Dat ie dat soort teksten over fraude zijn strot uit krijgt
En jij bent een halve zool. Gisternacht zat je hier wat voor Trump te posten.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Feit is dat Trump een slechte verliezer is
Nope, niet gezienquote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zag je hem niet in Borat 2?
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Idisrom het volgende:
In Pennsylvania loopt Biden steeds sneller in. Van de 27.000 laatst getelde stemmen gingen er meer dan 23.000 naar Biden.
Hoezo een halve zool? Ik ben gewoon voor de winnaar. Daar is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef asco het volgende:
[..]
En jij bent een halve zool. Gisternacht zat je hier wat voor Trump te posten.
Het gaat niet om de percentages. Die kloppen niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
In 3% maakte Biden 8000 stemmen goed, maar er zijn nog maar 2% te gaan om 15.000 te overbruggen.
Haha, viel me ook al op, dacht misschien vergis ik me qua user.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef asco het volgende:
[..]
En jij bent een halve zool. Gisternacht zat je hier wat voor Trump te posten.
Moet eigenlijk weten hoeveel stemmen er nog over zijn. Dan kan je ook berekenen hoeveel Trump in totaal mag halen.quote:
Oh.....quote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo een halve zool? Ik ben gewoon voor de winnaar. Daar is toch niets mis mee?
Al heeft Biden maar 1 stem meer gekregen. Dan is hij toch de winnaar. Zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
Maar even serieus. Als het verschil maar paar duizend is, kan je dan nog spreken van een winnaar? Ik bedoel nagenoeg evenveel mensen zijn voor je en tegen je.
George Bush jr vindt dit leuk, Al Gore wat minderquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
Maar even serieus. Als het verschil maar paar duizend is, kan je dan nog spreken van een winnaar? Ik bedoel nagenoeg evenveel mensen zijn voor je en tegen je.
als is het maar 1 stem verschil, je bent dan gewoon de winnaar!quote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
lol dat is best wel vaag hoor, "voor de winnaar zijn"quote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo een halve zool? Ik ben gewoon voor de winnaar. Daar is toch niets mis mee?
Ik vind die laatste stuiptrekkingen gewoon prachtig om te volgenquote:
Henny Huisman zei het vroeger alquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
Domste post van de dag. Hulde.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
Vanmiddag keek ik eerder op CNN. Toen waren er 3.224.400 stemmen voor Trump en 3.088.700 voor Biden.quote:
Je weet maar nooit, met hertellingen .quote:Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is een klassieker. Kranten hadden in 1948 nog geen internet.
CNN mag je niet als bron gebruiken want dat is blijkbaar anti Trump ofzoquote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vanmiddag keek ik eerder op CNN. Toen waren er 3.224.400 stemmen voor Trump en 3.088.700 voor Biden.
Net keek ik weer en toen was het 3.228.000 voor Trump en 3.111.800 voor Biden.
Ik heb een nieuwe update gevonden metquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef ETA het volgende:
[..]
Moet eigenlijk weten hoeveel stemmen er nog over zijn. Dan kan je ook berekenen hoeveel Trump in totaal mag halen.
Op dit moment:
Trump 2.434.354
Biden 2.419.589
Stel dat er nog 50k aan votes binnenkomen, dan is het een race naar 2.451.971
Fox is meer de Republikeinenzender maar daar heeft Donnie inmiddels ook ruzie mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
CNN mag je niet als bron gebruiken want dat is blijkbaar anti Trump ofzo
Dan lijkt het erop dat ie t niet meer goed maakt, bidenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe update gevonden met
2.435.672
2.421.422
Weet niet welke county erbij is gekomen dan.
Echt? Hahahahaquote:Op donderdag 5 november 2020 18:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Fox is meer de Republikeinenzender maar daar heeft Donnie inmiddels ook ruzie mee.
Hangt er wel vanaf wat er binnen is gekomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dan lijkt het erop dat ie t niet meer goed maakt, biden
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik zou me er drukker over maken dat je met een paar miljoen stemmen meer je alsnog kan verliezen van je tegenkandidaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
Trump en Biden dan maar beiden aanwijzen als co-presidenten en ze dwingen om samen te werken. Binden we ze vast aan elkaar zodat ze altijd samen de functie moeten uitvoerenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef Meesternadim het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef TheVulture het volgende:
"Biden kan wel 50 keer gestemd hebben"![]()
Niet zo verrassendquote:
Terecht, want vanwege de scheve verdeling van inwoners per km2 in de VS is niet elke stem even veel waard. Anders zouden de dunbevolkte gebieden nooit aan hun trekken komen....quote:Op donderdag 5 november 2020 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou me er drukker over maken dat je met een paar miljoen stemmen meer je alsnog kan verliezen van je tegenkandidaat.
T +1318quote:Op donderdag 5 november 2020 18:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat komt omdat de stemmen per post niet eerder dan gisteren geteld mochten worden van Trumpquote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef KINGIEE het volgende:
Eerste wereldland en dan zo lang doen over stemmen tellen , manmanman
De regels waren vooraf duidelijk, iedereen mag observanten aan melden. Deze observanten waren ook toegelaten. Nu kan je niet ineens achteraf de regels veranderen en eisen dat je extra mensen wil sturen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom gingen de Democraten in beroep tegen het besluit van de rechter om leden van de Trump campagne de telling te laten observeren? Ik snap die beslissing niet om daartegen in beroep te gaan?
Dat komen ze nu wel? Tientallen miljoenen mensen die stemmen voor de kat z'n kut. Staten die geen aandacht krijgen omdat ze toch rood dan wel blauw zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Terecht, want vanwege de scheve verdeling van inwoners per km2 in de VS is niet elke stem even veel waard. Anders zouden de dunbevolkte gebieden nooit aan hun trekken komen....
Wel, Biden moet 66% van de stemmen binnenhalen. Dat lijkt met deze county erbij niet het geval.quote:
Het zou pas een bananenrepubliek zijn als ze hem zijn zin hadden gegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef TLC het volgende:
Dat je midden tijdens de stemmentelling gaat roepen om te stoppen met tellen geeft wel aan wat een achterlijke bananenrepubliek de USA geworden is, net of je ergens in Afrika zit of zo
omdat het kan. Dat doet de nederlandse overheid ook altijd. Als beroep kan, dan doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom gingen de Democraten in beroep tegen het besluit van de rechter om leden van de Trump campagne de telling te laten observeren? Ik snap die beslissing niet om daartegen in beroep te gaan?
Hmm, ja. Dat zal het zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef ETA het volgende:
[..]
De regels waren vooraf duidelijk, iedereen mag observanten aan melden. Deze observanten waren ook toegelaten. Nu kan je niet ineens achteraf de regels veranderen en eisen dat je extra mensen wil sturen.
Of het nog echt een eerste wereld-land is kun je je ook afvragenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef KINGIEE het volgende:
Eerste wereldland en dan zo lang doen over stemmen tellen , manmanman
Ja, maar per county is de verdeling anders...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef bechirti het volgende:
[..]
Wel, Biden moet 66% van de stemmen binnenhalen. Dat lijkt met deze county erbij niet het geval.
Ik vind het er best dubieus uit zienquote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
omdat het kan. Dat doet de nederlandse overheid ook altijd. Als beroep kan, dan doen.
Biden heet een goede kans op PA, en GA gaat sowieso heel spannend worden. Daar kan je echt nog niks over zeggen nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Arizona + Nevada is genoeg..dus het ziet er goed uit dan. Georgia en Pennsylvania zullen wel naar Trump gaan, al geef ik Pennsylvania nog een kansje.
Gelukkig hebben de staten zelf ook macht.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat komen ze nu wel? Tientallen miljoenen mensen die stemmen voor de kat z'n kut. Staten die geen aandacht krijgen omdat ze toch rood dan wel blauw zijn.
Leuk he die stemmers uit CAquote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Oriente het volgende:
Nevada 12k in hrt voordeel van biden
75% geteld
Hoe gaat het tellen van de stemmen per post eigenlijk. Gaat dat gewoon automatisch via machines of is het echt een handmatige telling?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat komt omdat de stemmen per post niet eerder dan gisteren geteld mochten worden van Trump
Er zijn toch observanten binnen van R? Waarom wil je ineens extra mensen daar hebben? Heb je daar een reden door?quote:
Verschil tussen iemand uit Wyoming en iemand uit Californië is wel grootquote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Terecht, want vanwege de scheve verdeling van inwoners per km2 in de VS is niet elke stem even veel waard. Anders zouden de dunbevolkte gebieden nooit aan hun trekken komen....
de 25 dunstbevolkte staten hebben minder inwoners dan de california bv.
dit gaat over dat alle kiesmannen van een staat of rrep of dem zijn. Mijn opmerking ging over dat niet elke stem evenveel waard is.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat komen ze nu wel? Tientallen miljoenen mensen die stemmen voor de kat z'n kut. Staten die geen aandacht krijgen omdat ze toch rood dan wel blauw zijn.
Natuurlijk, maar dat hebben ze ook wanneer je dat kiesmannensysteem in de prullenbak flikkert (waar het thuishoort).quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de staten zelf ook macht.
Kansjequote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Arizona + Nevada is genoeg..dus het ziet er goed uit dan. Georgia en Pennsylvania zullen wel naar Trump gaan, al geef ik Pennsylvania nog een kansje.
Ze wonen er en hebben stemrecht. Of wil je die mensen hun stemrecht ontnemen omdat ze oorspronkelijk uit CA komen?quote:
Deligitimizering van het stemproces, niets meer niets minder. Anti-democratisch als ze zijn bij de Trumpfamilie.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef ETA het volgende:
[..]
Er zijn toch observanten binnen van R? Waarom wil je ineens extra mensen daar hebben? Heb je daar een reden door?
Dat begrijp ik. Maar als ik al die mensen aan het werk zie...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat komt omdat de stemmen per post niet eerder dan gisteren geteld mochten worden van Trump
In Michigan en Wisconsin lag Biden al langere tijd licht voor. In Georgia en Pennsylvania niet en dan is het meer wensdenken. Maar goed..we zien wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Biden heet een goede kans op PA, en GA gaat sowieso heel spannend worden. Daar kan je echt nog niks over zeggen nu.
Geld inzetten op Bidenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Nou, lekker boeiende update zeg in Nevada. Joe Biden loopt 12K voor in plaats van 8K. En 15% van de stemmen moeten nog geteld worden. Wat hebben ze de hele dag zitten doen in Las Vegas.
Feesten, zuipen en gokken.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Nou, lekker boeiende update zeg in Nevada. Joe Biden loopt 12K voor in plaats van 8K. En 15% van de stemmen moeten nog geteld worden. Wat hebben ze de hele dag zitten doen in Las Vegas.
25%quote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ze mochten wel bij zijn. Maar ze mochten geen verrekijkers meenemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik vind het er best dubieus uit zien
Ik snap het ook niet. Zo traag daar.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Het is er net 9 uur 's ochtends en 's nachts niet geteldquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ja, een van de Dakota's is qua inwoneraantal kleiner dan Drenthe.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de 25 dunstbevolkte staten hebben minder inwoners dan de california bv.
Er zijn meer en leukere dingen te doen daarquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Alle Amerikaanse artiesten die op Johan's blues festival spelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, een van de Dakota's is qua inwoneraantal kleiner dan Drenthe.
Welke Amerikaan heeft van Drenthe gehoord?
En racisme, en verdeeldheid, en leugens, en ontkenning wetenschap, en abortusbeperking, en meer religie....quote:Op donderdag 5 november 2020 18:17 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat Biden wint. Totaal saaie man. Trump ia Entertainment!
Nee hoor, geen wensdenken maar kijken naar de stemmen die nog geteld moeten worden en waar die vandaan komen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In Michigan en Wisconsin lag Biden al langere tijd licht voor. In Georgia en Pennsylvania niet en dan is het meer wensdenken. Maar goed..we zien wel.
JA MAAR HIER IS HET AL AVOND!quote:Op donderdag 5 november 2020 18:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is er net 9 uur 's ochtends en 's nachts niet geteld
Kost tijd om nieuwe formulieren te vervaardigen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Peunage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |