Terecht, want vanwege de scheve verdeling van inwoners per km2 in de VS is niet elke stem even veel waard. Anders zouden de dunbevolkte gebieden nooit aan hun trekken komen....quote:Op donderdag 5 november 2020 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou me er drukker over maken dat je met een paar miljoen stemmen meer je alsnog kan verliezen van je tegenkandidaat.
T +1318quote:Op donderdag 5 november 2020 18:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dan lijkt het erop dat ie t niet meer goed maakt, biden
Dat komt omdat de stemmen per post niet eerder dan gisteren geteld mochten worden van Trumpquote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef KINGIEE het volgende:
Eerste wereldland en dan zo lang doen over stemmen tellen , manmanman
De regels waren vooraf duidelijk, iedereen mag observanten aan melden. Deze observanten waren ook toegelaten. Nu kan je niet ineens achteraf de regels veranderen en eisen dat je extra mensen wil sturen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom gingen de Democraten in beroep tegen het besluit van de rechter om leden van de Trump campagne de telling te laten observeren? Ik snap die beslissing niet om daartegen in beroep te gaan?
Dat komen ze nu wel? Tientallen miljoenen mensen die stemmen voor de kat z'n kut. Staten die geen aandacht krijgen omdat ze toch rood dan wel blauw zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Terecht, want vanwege de scheve verdeling van inwoners per km2 in de VS is niet elke stem even veel waard. Anders zouden de dunbevolkte gebieden nooit aan hun trekken komen....
Wel, Biden moet 66% van de stemmen binnenhalen. Dat lijkt met deze county erbij niet het geval.quote:
Het zou pas een bananenrepubliek zijn als ze hem zijn zin hadden gegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef TLC het volgende:
Dat je midden tijdens de stemmentelling gaat roepen om te stoppen met tellen geeft wel aan wat een achterlijke bananenrepubliek de USA geworden is, net of je ergens in Afrika zit of zo
omdat het kan. Dat doet de nederlandse overheid ook altijd. Als beroep kan, dan doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom gingen de Democraten in beroep tegen het besluit van de rechter om leden van de Trump campagne de telling te laten observeren? Ik snap die beslissing niet om daartegen in beroep te gaan?
Hmm, ja. Dat zal het zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef ETA het volgende:
[..]
De regels waren vooraf duidelijk, iedereen mag observanten aan melden. Deze observanten waren ook toegelaten. Nu kan je niet ineens achteraf de regels veranderen en eisen dat je extra mensen wil sturen.
Of het nog echt een eerste wereld-land is kun je je ook afvragenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:11 schreef KINGIEE het volgende:
Eerste wereldland en dan zo lang doen over stemmen tellen , manmanman
Ja, maar per county is de verdeling anders...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef bechirti het volgende:
[..]
Wel, Biden moet 66% van de stemmen binnenhalen. Dat lijkt met deze county erbij niet het geval.
Ik vind het er best dubieus uit zienquote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
omdat het kan. Dat doet de nederlandse overheid ook altijd. Als beroep kan, dan doen.
Biden heet een goede kans op PA, en GA gaat sowieso heel spannend worden. Daar kan je echt nog niks over zeggen nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Arizona + Nevada is genoeg..dus het ziet er goed uit dan. Georgia en Pennsylvania zullen wel naar Trump gaan, al geef ik Pennsylvania nog een kansje.
Gelukkig hebben de staten zelf ook macht.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat komen ze nu wel? Tientallen miljoenen mensen die stemmen voor de kat z'n kut. Staten die geen aandacht krijgen omdat ze toch rood dan wel blauw zijn.
Leuk he die stemmers uit CAquote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Oriente het volgende:
Nevada 12k in hrt voordeel van biden
75% geteld
Hoe gaat het tellen van de stemmen per post eigenlijk. Gaat dat gewoon automatisch via machines of is het echt een handmatige telling?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat komt omdat de stemmen per post niet eerder dan gisteren geteld mochten worden van Trump
Er zijn toch observanten binnen van R? Waarom wil je ineens extra mensen daar hebben? Heb je daar een reden door?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |