abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 5 november 2020 @ 17:03:46 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196075720
quote:
Hilversumse zwembadeigenaar furieus over plotse sluiting: "We doen het niet"

HILVERSUM - Verbaasd, maar vooral heel erg boos: de Hilversumse zwembadeigenaar Shiva de Winter snapt er niets van dat zwembaden voor twee weken dicht moeten van het kabinet in de strijd tegen het coronavirus. "Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, want welk gevaar loop je hier nou?", zegt De Winter. Zijn zwembad, 't Gooische Bad, is vandaag dus dan ook gewoon open.



Er is sinds de persconferentie van premier Rutte afgelopen dinsdag veel onduidelijk over het doorgaan van zwemlessen in het bad. Dat leek na de persconferentie geen enkel probleem, maar onder het mom van 'foutje, bedankt' werden zwemlessen toch voor twee weken stilgelegd.

Zwembadeigenaar Shiva de Winter snapt er geen snars van. "Volwassenen mogen naar de sportschool, zelfs naar de sauna. Maar kinderen mogen geen zwemles krijgen. Dat is toch raar?", zegt hij. "We hebben het over zwemmende kinderen van drie tot zeven jaar. Ze zitten naast elkaar op school, ze rennen doorelkaar in de gymzaal. Waarom kunnen ze dan geen zwemles krijgen? Ik snap dat echt niet."

Voor De Winter was er dus maar één optie: hoewel het niet mag, gaat het zwembad gewoon open. "Ik heb daar geen toestemming voor, nee", bekent hij. "Toen ik gisteren het nieuws hoorde, ben ik in de telefoon geklommen. Ik heb de gemeente gevraagd hoe het zit, ik heb de veiligheidsregio gebeld. Nergens kreeg ik heldere argumenten waarom zwemles geven niet kan. Zolang ik die niet heb, blijft het bad open. Als er handhavers komen, zijn ze van harte welkom om een kijkje te komen nemen. Dan zullen ze ook wel zien dat dit nergens op slaat."

Veiligheidsmaatregelen
Het Hilversumse zwembad is al een paar maanden weer open. Sinds de heropening heeft De Winter alles gedaan om zo veilig mogelijk zwemles te kunnen geven. "We waren een van de eerste plekken waar mondkapjes verplicht waren. Dat hoefde helemaal niet, maar hebben we voor alle veiligheid toch gedaan. We hebben al zoveel andere protocollen om ervoor te zorgen dat mensen elkaar niet kunnen besmetten hier. Dat heeft niet alleen veel tijd gekost, maar ook heel veel geld. Het voelt echt als een enorme klap als we onze deuren moeten sluiten. Ik hoop echt dat men daar nog op terugkomt."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ing-we-doen-het-niet
Beter krijgt ie een fikse boete
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 5 november 2020 @ 17:07:39 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196075816
Vervelende man, zeuren over 2 weken. De horeca moet maandenlang dicht.
pi_196076003
Gewoon logische reactie, slaat volkomen nergens op dit.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_196076340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:07 schreef BasEnAad het volgende:
Vervelende man, zeuren over 2 weken. De horeca moet maandenlang dicht.
Ja en in afrika gaan de kindjes dood van de honger.

Je kan alles wel kapotrelativeren. Die man heeft ergens wel een punt. De regels worden steeds onlogischer en inconsequenter. Daar mag je kritiek op hebben.
  donderdag 5 november 2020 @ 17:36:42 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196076377
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja en in afrika gaan de kindjes dood van de honger.

Je kan alles wel kapotrelativeren. Die man heeft ergens wel een punt. De regels worden steeds onlogischer en inconsequenter. Daar mag je kritiek op hebben.
Daar mag je zeker kritiek op hebben. Maar als deze man zelf geen zwembad had, had je 'm niet gehoord natuurlijk.
pi_196076478
Gaat ook niet om de les zelf, maar de bewegingen eromheen en de faciliteiten voor volwassenen terwijl ze wachten op ...
Dum de dum
pi_196076670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Gaat ook niet om de les zelf, maar de bewegingen eromheen en de faciliteiten voor volwassenen terwijl ze wachten op ...
Heel anders dan op/bij de basisschool inderdaad. :') Veel kleinschaliger vooral, lijkt mij. *O*
pi_196077156
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Heel anders dan op/bij de basisschool inderdaad. :') Veel kleinschaliger vooral, lijkt mij. *O*
Bij de basisschool, waar de moeders nog steeds ruim voor einde lessen zich verzamelen om te roddelen. Niet meer op het schoolplein, want dat mag niet, dan maar voor het hek....
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_196077233
Coole gast.
  donderdag 5 november 2020 @ 18:21:08 #10
3542 Gia
User under construction
pi_196077395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Gaat ook niet om de les zelf, maar de bewegingen eromheen en de faciliteiten voor volwassenen terwijl ze wachten op ...
Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
pi_196077778
Mensen komen op voor hun recht ..gaat wel vaker gebeuren in de toekomst
Sommige dingen slaan echt compleet nergens op .
Zwemles voor kleintjes is net zo belangrijk als school
Hopelijk verdrinkt er volgend jaar niet een
Helaas heeft stopzetten schoolzwemmen al tot velen tragedies geleid in het verleden
pi_196077792
Mensen komen op voor hun recht ..gaat wel vaker gebeuren in de toekomst
Sommige dingen slaan echt compleet nergens op .
Zwemles voor kleintjes is net zo belangrijk als school
Hopelijk verdrinkt er volgend jaar niet een
Helaas heeft stopzetten schoolzwemmen al tot velen tragedies geleid in het verleden
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
Met mondkapjes op en ruim afstand 🤨
pi_196077842
quote:
Nergens kreeg ik heldere argumenten waarom zwemles geven niet kan. Zolang ik die niet heb, blijft het bad open.
Amen!
I'll give you something to do
pi_196077943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
Wow, de wereld gaat ten onder.

:Z
  donderdag 5 november 2020 @ 18:44:05 #15
3542 Gia
User under construction
pi_196078004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:41 schreef Jed1Gam het volgende:

Wow, de wereld gaat ten onder.

:Z
Ik hoef dat niet meer, gelukkig. Maar kan me voorstellen dat dat reden tot sluiting is.
pi_196078027
Mooi dat 'ie zijn zwembad gewoon open gooit. Hulde voor deze man.
pi_196079881
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja en in afrika gaan de kindjes dood van de honger.

Je kan alles wel kapotrelativeren. Die man heeft ergens wel een punt. De regels worden steeds onlogischer en inconsequenter. Daar mag je kritiek op hebben.
Het is jammer dat burgerlijke ongehoorzaamheid in dit geval pas zonder (veel) gevolgen blijft wanneer het massaal gedaan wordt. Het is hoog tijd dat er door de bevolking paal en perk gesteld wordt aan de overheid met zijn totaal doorgeslagen maatregelenfetish.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196080084
Als er 1 schaapje over het hek is.....
  donderdag 5 november 2020 @ 20:07:11 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196080184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:07 schreef BasEnAad het volgende:
Vervelende man, zeuren over 2 weken. De horeca moet maandenlang dicht.
Het gaat als ik het artikel goed lees om zwemles aan kinderen. Die hoeven geen afstand te houden dus die man heeft daar wel een punt. Ik woon tegenover een school en kinderen en ouders gedragen zich gewoon of er geen corona is?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196080370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
Ja dat is echt enorm verschrikkelijk gevaarlijk..... voor je het weet liggen de lijken op straat.
pi_196080462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:35 schreef Freecky28 het volgende:
Mensen komen op voor hun recht ..gaat wel vaker gebeuren in de toekomst
Sommige dingen slaan echt compleet nergens op .
Zwemles voor kleintjes is net zo belangrijk als school
Hopelijk verdrinkt er volgend jaar niet een
Helaas heeft stopzetten schoolzwemmen al tot velen tragedies geleid in het verleden
[..]

Met mondkapjes op en ruim afstand 🤨
Ja maar toch, het blijft gewoon echt levensgevaarlijk hoor.
pi_196080478
^O^
pi_196080527
Ik was vroeger ook een zwembadeigenaar.
Toen de storm was gaan liggen niet meer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196080804
Er is al lang een stille revolutie gaande, niet erover lezen of horen wil niet zeggen dat die er niet is.
Zo Corona als de klok kan slaan zo stil kunnen vele roependen zijn....
pi_196081020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 20:10 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Ja dat is echt enorm verschrikkelijk gevaarlijk..... voor je het weet liggen de lijken op straat.
Spot er maar mee.
Ik heb er net 15 moeten verplaatsen voordat ik bij mijn voordeur kon -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196081074
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Spot er maar mee.
Ik heb er net 15 moeten verplaatsen voordat ik bij mijn voordeur kon -O-
Dat is nog niks, toen ik nog voor de avondklok naar huis reed werden er stapels op meerdere straathoeken verbrand.... :O
pi_196082887
Hopen dat de horeca ondernemers dit ook eens doen massaal. Zie het nog wel gebeuren ook, je hebt niets te verliezen en van een kale kip kan je niet plukken.

De regels zijn volkomen inconsequent, willekeurig en puur symboliek.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196083385
Ik ben blij dat er eindelijk mensen opstaan vanwege de willekeur van de maatregels.
  donderdag 5 november 2020 @ 22:02:30 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196083974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
Hier was dat best aardig geregeld. Uitkleden in de gezamelijke kleedkamers en 1 groep per keer verspreid over 3 grote kleedkamers (dus 3 kleuters per grote kamer in afgebakende zones van tape), en er voor zorgen dat zwemkleding thuis al aangetrokken is. Dus dat je alleen de bovenkleding uit hoeft te trekken. Dan de ouders weer opwieberen naar buiten/huis.

En bij ophalen, aankleden in kleedhokjes, kinderen moeten ouders opzoeken in kleedhokje. En daarna hup naar buiten.

In het hele gebouw aan de droge kant 1-richtingsverkeer. Je moet buiten voor het zwembad wachten tot je als groep naar binnen mag.

Kortom, helemaal prima.

Tot het een keer regende en iedereen toch hutjemutje in de hal ging staan wachten |:( .

Maar goed aan het zwembad lag het niet.
pi_196084587
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 22:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hier was dat best aardig geregeld. Uitkleden in de gezamelijke kleedkamers en 1 groep per keer verspreid over 3 grote kleedkamers (dus 3 kleuters per grote kamer in afgebakende zones van tape), en er voor zorgen dat zwemkleding thuis al aangetrokken is. Dus dat je alleen de bovenkleding uit hoeft te trekken. Dan de ouders weer opwieberen naar buiten/huis.

En bij ophalen, aankleden in kleedhokjes, kinderen moeten ouders opzoeken in kleedhokje. En daarna hup naar buiten.

In het hele gebouw aan de droge kant 1-richtingsverkeer. Je moet buiten voor het zwembad wachten tot je als groep naar binnen mag.

Kortom, helemaal prima.

Tot het een keer regende en iedereen toch hutjemutje in de hal ging staan wachten |:( .

Maar goed aan het zwembad lag het niet.
Je snapt het niet!! Al die reismomenten dan he? Alsof auto's geen corona uitstoten ofzo.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_196085290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef SmaRTeY het volgende:
Als er 1 schaapje over het hek is.....
Mag de zorg het gaan oplossen....
pi_196085338
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat de horeca ondernemers dit ook eens doen massaal. Zie het nog wel gebeuren ook, je hebt niets te verliezen en van een kale kip kan je niet plukken.

De regels zijn volkomen inconsequent, willekeurig en puur symboliek.
Of men wilt het niet begrijpen, omdat men het er gewoon niet mee eens is.
pi_196085803
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Daar mag je zeker kritiek op hebben. Maar als deze man zelf geen zwembad had, had je 'm niet gehoord natuurlijk.
Hij heeft ook een horecazaak en die is wel gewoon netjes dicht. Natuurlijk is het een slimme ondernemer die zo lekker in de pers weet te komen, maar volgens mij gaat het 'm ook echt om het inconsequente beleid en het belang van zwemles.
  donderdag 5 november 2020 @ 23:39:08 #34
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196086740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 22:55 schreef Amsel het volgende:

[..]

Hij heeft ook een horecazaak en die is wel gewoon netjes dicht. Natuurlijk is het een slimme ondernemer die zo lekker in de pers weet te komen, maar volgens mij gaat het 'm ook echt om het inconsequente beleid en het belang van zwemles.
Nee hoor, het gaat t hem alleen om zichzelf. En het beleid zal zeker inconsequent zijn: jammer dan. Je kunt overal wel gaten in schieten, maar daar is het nu even niet het moment voor. Hou je gewoon even 2 weken aan de regels en als iedereen dat doet voorkom je ook dat de regels vervelender worden.

Ik ben overigens allergisch geworden voor het woord 'slim'. Slim betekende vroeger dat je intelligent was, nu betekent 'slim' dat je manieren zoekt om de boel te belazeren en er zelf zonder kleerscheuren beter van te worden.
  vrijdag 6 november 2020 @ 00:18:42 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196087309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 23:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat t hem alleen om zichzelf. En het beleid zal zeker inconsequent zijn: jammer dan. Je kunt overal wel gaten in schieten, maar daar is het nu even niet het moment voor. Hou je gewoon even 2 weken aan de regels en als iedereen dat doet voorkom je ook dat de regels vervelender worden.

Ik ben overigens allergisch geworden voor het woord 'slim'. Slim betekende vroeger dat je intelligent was, nu betekent 'slim' dat je manieren zoekt om de boel te belazeren en er zelf zonder kleerscheuren beter van te worden.
Net als de 'intelligente lockdown' dus. Lekker willekeurig allemaal.
  vrijdag 6 november 2020 @ 00:28:16 #36
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196087491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Net als de 'intelligente lockdown' dus. Lekker willekeurig allemaal.
Dat is het ook. Maar daar moeten we het nu gewoon even mee doen. Juist omdat iedereen alles elke keer ter discussie stelt.
  vrijdag 6 november 2020 @ 00:30:03 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196087513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:28 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat is het ook. Maar daar moeten we het nu gewoon even mee doen. Juist omdat iedereen alles elke keer ter discussie stelt.
En als je binnenkort op één been hinkelend door de winkel moet omdat dat goed zou zijn om corona tegen te gaan doe je het zeker ook.
  vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:35 #38
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196087913
quote:
"Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, want welk gevaar loop je hier nou?", zegt De Winter.
Behalve een mes tussen je ribben in principe niet veel.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 6 november 2020 @ 00:55:36 #39
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196087988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En als je binnenkort op één been hinkelend door de winkel moet omdat dat goed zou zijn om corona tegen te gaan doe je het zeker ook.
Nee, als je mij zou kennen zou je dat ook nooit zeggen. Ik wil geen noodtoestand, geen avondklok, geen app.
Weet je wat het is met die maatregelen: er is altijd wel iets op aan te merken of iemand is het er niet mee eens. En ook wel terecht, maar daar hebben we nu niks aan. Juist om de draconische maatregelen te voorkomen verdedig ik het beleid.
pi_196088500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
Juist om de draconische maatregelen te voorkomen verdedig ik het beleid.
De beste manier om draconische dwangmaatregelen te voorkomen is door niet alles te slikken als makke schapen. Want dan geven we ze in Den Haag een vrijbrief om steeds verder te gaan, wanneer ze merken dat er totaal geen weerstand is vanuit het volk.
  vrijdag 6 november 2020 @ 01:40:24 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196088711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee, als je mij zou kennen zou je dat ook nooit zeggen. Ik wil geen noodtoestand, geen avondklok, geen app.
Weet je wat het is met die maatregelen: er is altijd wel iets op aan te merken of iemand is het er niet mee eens. En ook wel terecht, maar daar hebben we nu niks aan. Juist om de draconische maatregelen te voorkomen verdedig ik het beleid.
Dat zou ik ook doen als het beleid ergens op zou slaan. Zie mondkapjes en morgen weer effe een nieuwe eiersnijder halen bij de Action. Ook fijn dat de bibliotheek dicht is, kinderen niet meer naar zwemles mogen en op vakantie gaan sterk wordt afgeraden.

Maar sporten in de sportschool is prima. Naar de kerk/moskee gaan, de Ikea, kerstshow bij de Intratuin, allemaal super. Weet je wat? Ga lekker met zijn allen naar Curacao! Want dat mag nog wel! De vliegtuigen zitten al vol! _O_

En als het dan toch tegen gaat vallen met de cijfers, doen we toch gewoon een avondklok? Dan laat je je hond maar in de tuin kakken. Als je die hebt tenminste.

Topbeleid dit _O_
  vrijdag 6 november 2020 @ 01:45:09 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196088751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 01:19 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

De beste manier om draconische dwangmaatregelen te voorkomen is door niet alles te slikken als makke schapen. Want dan geven we ze in Den Haag een vrijbrief om steeds verder te gaan, wanneer ze merken dat er totaal geen weerstand is vanuit het volk.
Wat is de volgende stap? 80 km/u op de snelweg om verkeer te ontmoedigen, avondklok, alcohol verbieden, rookwaren verbieden, samenkomsten verbieden.
pi_196088808
Plat bombarderen dat zwembad.

@Zipportal
  vrijdag 6 november 2020 @ 02:26:55 #44
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196089056
quote:
"Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, want welk gevaar loop je hier nou?"
Hogere luchtvochtigheid en meer warmte waardoor virusdeeltjes langer in delucht blijven hangen.
pi_196090076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het gaat als ik het artikel goed lees om zwemles aan kinderen. Die hoeven geen afstand te houden dus die man heeft daar wel een punt. Ik woon tegenover een school en kinderen en ouders gedragen zich gewoon of er geen corona is?
Klap in het gezicht van de zorg!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196090139
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 06:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van de zorg!
Plus een middelvinger.
Go hard or go home
pi_196090206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 06:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van de zorg!
Waar is toch die goeie ouwe tijd gebleven toen we elkaar nog als melaatsen ontweken.
I'll give you something to do
pi_196090280
Gewoon elke dag een boete van 4.000 uitschrijven dan is hij zo dicht. Je moet dat soort subversieve elementen keihard aanpakken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196090371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 01:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is de volgende stap? 80 km/u op de snelweg om verkeer te ontmoedigen, avondklok, alcohol verbieden, rookwaren verbieden, samenkomsten verbieden.
Is allemaal al 🤨🤬
pi_196090516
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 november 2020 06:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Plus een middelvinger.
En niet te vergeten een vervelende onderbreking van het Jeruzalem dansje... :'(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:46:33 #51
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_196092010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen omkleden in een benauwde, gezamenlijke kleedkamer, met 10 kinderen en moeders/vaders.
Ik weet niet hoor, maar bij ons zwembad zijn al maanden geleden maatregelen getroffen die wat jij nu beschrijft voorkomen. Dat zal voor andere zwembaden ook gelden.
pi_196092302
Gia lult altijd zonder dat ze gehinderd wordt door enige kennis.
Go hard or go home
  vrijdag 6 november 2020 @ 10:02:40 #53
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196092355
Slim wel. Volgende week staat ie in de krant een rondleiding te geven in zijn wietplantage op zolder?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:03 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196092493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Gaat ook niet om de les zelf, maar de bewegingen eromheen en de faciliteiten voor volwassenen terwijl ze wachten op ...
Dat is een heel stuk beter geregeld dan jij nu schetst. Bij veel zwembaden moet er vooraf omgekleed worden, zijn er looproutes en staan er verkeersregelaars. Vergelijk dat met het ophaalmoment op scholen, waar er keer op keer een gigantische massa bijeen komt, of idd die sportscholen.

Dit is gewoon een symptoom van een kabinet in paniek dat lukraak in de rondte begint te schieten in de hoop de roos te raken. Dan kan je nog van alles vinden over deze specifieke maatregel, maar de reden erachter is alle kritiek meer dan waard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 6 november 2020 @ 10:36:42 #55
74056 crew  ToT
pi_196092896
Begrijpelijke reactie, maar als iedereen gaat roepen van "Ik snap niet waarom mijn bedrijf dicht zou moeten, ik vind dat ik hartstikke veilig bezig ben, dus hou ik mijn bedrijf gewoon lekker open!", blijft het geklooi doorgaan.

Befehl ist befehl, Als het echt voor 2 weekjes is, is de schade wel te overzien. In die tijd kun je het proberen aan te vechten en hopelijk mag je sneller weer open als je kunt bewijzen dat alles veilig is.
Tot die tijd gewoon net als de rest van Nederland gewoon doen wat er gezegd wordt.

Neemt niet weg dat ik bij veel dingen ook m'n wenkbrauwen wel wat ophaal rondom deze situatie.
  vrijdag 6 november 2020 @ 10:49:14 #56
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196093141
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:03 schreef galantis het volgende:

[..]

Waar is toch die goeie ouwe tijd gebleven toen we elkaar nog als melaatsen ontweken.
In de goede ouwe tijd had je de zwarte dood.
Je kon toen niet testen, maar dat hoefde dan ook niet.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_196093275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef BertV het volgende:

[..]

In de goede ouwe tijd had je de zwarte dood.
Je kon toen niet testen, maar dat hoefde dan ook niet.
Als Sylvana toe geleefd had, had het waarschijnlijk een andere naam gehad :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 6 november 2020 @ 10:58:23 #58
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196093337
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als Sylvana toe geleefd had, had het waarschijnlijk een andere naam gehad :7
Nu, je veranderde langzaam in een zwarte omdat je vlees afstierf terwijl je nog half leefde.
Sylvana kan slechts instemmen of afkeuren.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:18:37 #59
3542 Gia
User under construction
pi_196093742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:46 schreef Nanukerst het volgende:

Ik weet niet hoor, maar bij ons zwembad zijn al maanden geleden maatregelen getroffen die wat jij nu beschrijft voorkomen. Dat zal voor andere zwembaden ook gelden.
Dat zal ieder bedrijf zeggen. Kinderen kunnen het virus ook verspreiden, thuis, bij opa en oma. Dus minder contacten, geen sport, voor 2 weken!, is toch niet zo'n ramp.
pi_196094202
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
drijf gewoon lekker open!", blijft het geklooi doorgaan.

Befehl ist befehl, Als het echt voor 2 weekjes is, is de schade wel te overzien. In die tijd kun je het proberen aan te vechten en hopelijk mag je sneller weer open als je kunt bewijzen dat alles veilig is.
Tot die tijd gewoon net als de rest van Nederland gewoon doen wat er gezegd wordt.

Neemt niet weg dat ik bij veel dingen ook m'n wenkbrauwen wel wat
Ze hebben toch al bewezen veiligheidsmaatregelen te nemen, daar zijn ze nu al namelijk een half jaar mee bezig. Looproutes, spatscherm, reserveringssystemen, tijdklokken, lijstjes met namen, etc.

En daarna mogen ze als nog dicht voor "maar" 2 weken. _O-
pi_196094347
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ze hebben toch al bewezen veiligheidsmaatregelen te nemen, daar zijn ze nu al namelijk een half jaar mee bezig. Looproutes, spatscherm, reserveringssystemen, tijdklokken, lijstjes met namen, etc.

En daarna mogen ze als nog dicht voor "maar" 2 weken. _O-
Ze dachten er even gemakkelijk af te komen nu de besmettingscijfers afnemen. Nou mooi niet, je denkt toch zeker niet dat je tijdens een pandemie gewoon open kan blijven, een klap in het gezicht van de zorg!
I'll give you something to do
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:12:06 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196094670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ze hebben toch al bewezen veiligheidsmaatregelen te nemen, daar zijn ze nu al namelijk een half jaar mee bezig. Looproutes, spatscherm, reserveringssystemen, tijdklokken, lijstjes met namen, etc.

En daarna mogen ze als nog dicht voor "maar" 2 weken. _O-
  vrijdag 6 november 2020 @ 15:46:43 #63
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_196098688
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zal ieder bedrijf zeggen. Kinderen kunnen het virus ook verspreiden, thuis, bij opa en oma. Dus minder contacten, geen sport, voor 2 weken!, is toch niet zo'n ramp.
Natuurlijk, maar daar ging het dan ook niet over: jij kwam met 'benauwde kleedhokjes en veel ouders op elkaar'. Daar reageerde ik op.
pi_196099009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:54 schreef galantis het volgende:

[..]

Ze dachten er even gemakkelijk af te komen nu de besmettingscijfers afnemen. Nou mooi niet, je denkt toch zeker niet dat je tijdens een pandemie gewoon open kan blijven, een klap in het gezicht van de zorg!
Precies, wat doet zo'n man toch moeilijk? Gewoon even een paar weken of maanden je inkomstenbron sluiten en je er bij neerleggen dat we al vanaf maart in een virologendictatuur met calvinistische grondslag (stoute burgers moeten gestraft worden!) leven.

Iedereen die nu niet lijdzaam toe wil zien hoe zijn/haar onderneming de nek omgedraaid wordt of hoe hij/zij zelf werkeloos wordt geeft gewoon een loeiharde klap in het gezicht van de zorg!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196100082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
Slim wel. Volgende week staat ie in de krant een rondleiding te geven in zijn wietplantage op zolder?
Hihi. En toch, Ik ga daar volgende week even zwemmen als het kan. Ik zwem normaal 1 à 2 keer per week en mis het nu al. (misschien is het dus ook goede reclame)
pi_196108101
[quote]0s.gif Op donderdag 5 november 2020 22:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Mag de zorg het gaan oplossen....
[/quo

Dat is wel heel sterk, je suggereert impliciet dat Corona onder de groep mensen die je in een zwembad voornamelijk zult tegenkomen (de zwakkeren kijken vast wel beter uit dan grote massa's op te zoeken in deze tijd) nauwelijks wat van Corona meekrijgen ALS ze al worden besmet.

En verder, als je in de zorg werkt en er mensen je hulp nodig hebben dan vind jet het toch zeker niet erg om deze mensen te helpen ongeacht hoe zij bij je terecht zijn gekomen? En als het erg druk is en zal blijven omdat we in dit land een enorme vergrijzing / verzwakking meemaken dan ga je toch niet over "werkdruk" lopen klagen?
pi_196108387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zal ieder bedrijf zeggen. Kinderen kunnen het virus ook verspreiden, thuis, bij opa en oma. Dus minder contacten, geen sport, voor 2 weken!, is toch niet zo'n ramp.
Er is helemaal geen ramp gaande die dergelijke maatregelen rechtvaardigt!

En tegen degenen die me nu een harteloze asociale Corona ontkenner zouden willen noemen zou ik willen zeggen; "Waar was je met je grote jankbek toen er duizenden mensen in dit land stierven ten gevolge van de griep?!"

Achterlijke hypocriete sukkels.
Doe liever wat aan de zorg organisatie, schaal op naar een niveau dat past bij de huidige demografische samenstelling van dit land in plaats van elke keer meer te bezuinigen. Hou op met dat gezeik over IC bedden tekort, er zijn bedden zat. En hou al helemaal op te zeiken over besmettingen want die zeggen NUL over het aantal mensen dat uiteindelijk misschien een ziekenhuis moet opzoeken of in een nog uitzonderlijker geval daar het leven moet laten net zoals dat het geval zou zijn geweest bij complicaties ten gevolge van een griep.
pi_196108539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:03 schreef TresBon het volgende:

[..]

Hihi. En toch, Ik ga daar volgende week even zwemmen als het kan. Ik zwem normaal 1 à 2 keer per week en mis het nu al. (misschien is het dus ook goede reclame)
Zwemmen is hartstikke gezond, kan het iedereen aanraden die niet vroegtijdig wil komen te overlijden omwille van bijv. een verzwakt lichaam. Hoe eerder je start met bewegen hoe beter! ^O^
pi_196109327
Die gozer zou permanent moeten sluiten, niks te willen nu. Luisteren en wie weet komen we er bovenop. Met je kutzwembad.
pi_196109568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Zwemmen is hartstikke gezond, kan het iedereen aanraden die niet vroegtijdig wil komen te overlijden omwille van bijv. een verzwakt lichaam. Hoe eerder je start met bewegen hoe beter! ^O^
Klopt, heerlijke manier om een beetje fit te blijven. Veel minder saai dan sportschool. Na de vorige sluiting ben ik er mee begonnen en ik merkte al snel dat ik sterker werd.

Zou ook durven wedden dat de Fokker boven mij vadsig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door TresBon op 07-11-2020 00:21:16 ]
pi_196112671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 00:12 schreef TresBon het volgende:

[..]

Klopt, heerlijke manier om een beetje fit te blijven. Veel minder saai dan sportschool. Na de vorige sluiting ben ik er mee begonnen en ik merkte al snel dat ik sterker werd.

Zou ook durven wedden dat de Fokker boven mij vadsig is.
Net zo vadsig als je bovenbenen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 november 2020 @ 11:22:34 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196113472
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:11 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Er is helemaal geen ramp gaande die dergelijke maatregelen rechtvaardigt!
Momenteel neemt het kabinet maatregelen die gewoon volslagen onzin zijn, maar er is weldegelijk iets gaande wat om actie roept. Ziekenhuizen kunnen het niet meer aan en de enige manier om ze te ontlasten zijn maatregelen die werken. Dan kan je nog van alles vinden over het virus zelf, maar de hartpatiënten die niet geopereerd kunnen worden zijn wel zwaar de pineut als je niks doet.

quote:
En tegen degenen die me nu een harteloze asociale Corona ontkenner zouden willen noemen zou ik willen zeggen; "Waar was je met je grote jankbek toen er duizenden mensen in dit land stierven ten gevolge van de griep?!"
Allereerst is er voor de griep een vaccin, waardoor kwetsbare mensen beter beschermd zijn. Daarnaast is griep zelden ernstig genoeg om op de IC te belanden met ademhalingsproblemen. Mensen overlijden eraan omdat hun lichaam het gewoon begeeft, niet omdat ze stikken in hun eigen lichaamsvocht.

quote:
Achterlijke hypocriete sukkels.
Doe liever wat aan de zorg organisatie, schaal op naar een niveau dat past bij de huidige demografische samenstelling van dit land in plaats van elke keer meer te bezuinigen. Hou op met dat gezeik over IC bedden tekort, er zijn bedden zat. En hou al helemaal op te zeiken over besmettingen want die zeggen NUL over het aantal mensen dat uiteindelijk misschien een ziekenhuis moet opzoeken of in een nog uitzonderlijker geval daar het leven moet laten net zoals dat het geval zou zijn geweest bij complicaties ten gevolge van een griep.
Groot gelijk dat de ziekenhuizen gewoon zwaar overbezuinigd zijn. Maar een IC bed is meer dan alleen een bed, wat apparatuur en klaar. Er is ruimte voor nodig die er vaak niet is, en personeel dat er al helemaal niet is.

En het aantal besmettingen zegt heel veel, want er is altijd een vast percentage dat 2-3 dagen terug te zien is in de ziekenhuisopnames. Zo lang het aantal besmettingen niet daalt, gaat er in de ziekenhuizen niks veranderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196114063
Aan zijn hoofd zie je al dat hij niet al te snugger is. Blijf maar lekker open dan, kan niet wachten op de filmpjes van de politie die deze jongen even een lesje leert. (Dat gebeurd uiteraard nooit in softie land Nederland)
pi_196114115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 23:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat t hem alleen om zichzelf. En het beleid zal zeker inconsequent zijn: jammer dan. Je kunt overal wel gaten in schieten, maar daar is het nu even niet het moment voor. Hou je gewoon even 2 weken aan de regels en als iedereen dat doet voorkom je ook dat de regels vervelender worden.

Ik ben overigens allergisch geworden voor het woord 'slim'. Slim betekende vroeger dat je intelligent was, nu betekent 'slim' dat je manieren zoekt om de boel te belazeren en er zelf zonder kleerscheuren beter van te worden.
Wie zegt dat het bij 2 weken blijft ook al zouden we met zijn allen binnen blijven?

[ Bericht 0% gewijzigd door laracroftonline op 07-11-2020 14:05:01 ]
pi_196114748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Net zo vadsig als je bovenbenen.
Ik ben een jonge godin :{w Daarom durf ik ook nog steeds naar het zwembad.
pi_196122977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Momenteel neemt het kabinet maatregelen die gewoon volslagen onzin zijn, maar er is weldegelijk iets gaande wat om actie roept. Ziekenhuizen kunnen het niet meer aan en de enige manier om ze te ontlasten zijn maatregelen die werken. Dan kan je nog van alles vinden over het virus zelf, maar de hartpatiënten die niet geopereerd kunnen worden zijn wel zwaar de pineut als je niks doet.
[..]

Allereerst is er voor de griep een vaccin, waardoor kwetsbare mensen beter beschermd zijn. Daarnaast is griep zelden ernstig genoeg om op de IC te belanden met ademhalingsproblemen. Mensen overlijden eraan omdat hun lichaam het gewoon begeeft, niet omdat ze stikken in hun eigen lichaamsvocht.
[..]

Groot gelijk dat de ziekenhuizen gewoon zwaar overbezuinigd zijn. Maar een IC bed is meer dan alleen een bed, wat apparatuur en klaar. Er is ruimte voor nodig die er vaak niet is, en personeel dat er al helemaal is.

En het aantal besmettingen zegt heel veel, want er is altijd een vast percentage dat 2-3 dagen terug te zien is in de ziekenhuisopnames. Zo lang het aantal besmettingen niet daalt, gaat er in de ziekenhuizen niks veranderen.
Niet elk ziekenhuis in NL ligt "vol"!
Daarmee mijn punt, organiseer de boel zoals de NL bevolking van de zorg mag verwachten en hou op het huidige zorgprobleem een landelijk probleem te maken terwijl dit totaal niet in verhouding staat.

Het interesseert mij totaal NIET of een griep mensen op een IC laat belanden of niet, ook een griep leidt domweg elk jaar tot duizenden doden, DAT is mijn punt en DAAR vraag ik aandacht voor. Stelletje hypocrieten, alleen maar een beetje druk maken over onze zorg? Een fucking grove schande is dat en een BEUK in het gezicht van de mensen die vertrouwen op de zorg in NL en een schop na voor de familie wiens geliefden de afgelopen jaren een griep met de dood hebben moeten bekopen!

Ok, dus een Corona laat sommige mensen stikken in hun eigen lichaamsvocht, dat is inderdaad verschrikkelijk. Maar gaat u mij nou echt vertellen dat mensen die door een griep een dubbele longontsteking op hebben gelopen géén ellendige dood in het vooruitzicht hebben gehad?! Kom op zeg!

Het aantal besmettingen en de conclusies zijn gebaseerd op het recente verleden, wat we tot nu toe hebben meegemaakt en zijn géén garantie voor toekomstige gevolgen. Als blijkt dat het aantal mensen die een Corona niet "kunnen" overleven inmiddels drastisch zijn afgenomen in NL dan gaat elke statistiek daarmee op de schop. We weten alleen dat mensen die dermate verzwakt zijn door een Corona besmetting KUNNEN komen te overlijden. DAT is onvoldoende om een heel land plat te leggen, punt.
pi_196123014
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef HansCojona het volgende:
Aan zijn hoofd zie je al dat hij niet al te snugger is. Blijf maar lekker open dan, kan niet wachten op de filmpjes van de politie die deze jongen even een lesje leert. (Dat gebeurd uiteraard nooit in softie land Nederland)
Hans Worst?
Wat heeft de aanblik van zijn hoofd in godsnaam te maken met zijn mening en zijn frustratie?
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 november 2020 @ 12:44:01 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196132861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 20:32 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Niet elk ziekenhuis in NL ligt "vol"!
Daarmee mijn punt, organiseer de boel zoals de NL bevolking van de zorg mag verwachten en hou op het huidige zorgprobleem een landelijk probleem te maken terwijl dit totaal niet in verhouding staat.
Het huidige zorgprobleem is een landelijk probleem. Ziekenhuizen zijn veel meer dan alleen ICs en spoedeisende hulp. Als die twee overvol liggen, dan kan het in de rest van het ziekenhuis nog steeds redelijk leeg zijn. En aanvullen gaat niet zomaar, door het gebrek aan personeel. Als je de maatregelen laat varen, ga je het personeel extreem overbelasten en krijg je toestanden zoals je in Italië zag eind februari.

quote:
Het interesseert mij totaal NIET of een griep mensen op een IC laat belanden of niet, ook een griep leidt domweg elk jaar tot duizenden doden, DAT is mijn punt en DAAR vraag ik aandacht voor. Stelletje hypocrieten, alleen maar een beetje druk maken over onze zorg?
De griep lijdt elk jaar tot duizenden doden ja. Corona gaat ondertussen hard op weg naar 10.000 bevestigde doden, meer dan een verdubbeling tov griep en dat terwijl we al een jaar quarantainemaatregelen hebben die de griep bijna compleet hebben uitgedoofd.

Corona treft gewoon veel meer mensen dan de griep, en zelfs de mensen die niet in het ziekenhuis belanden zijn er erger aan toe. Het is niet meer dan logisch dat zo'n erger virus tot meer ziekenhuisopnames leidt.
quote:
Een fucking grove schande is dat en een BEUK in het gezicht van de mensen die vertrouwen op de zorg in NL en een schop na voor de familie wiens geliefden de afgelopen jaren een griep met de dood hebben moeten bekopen!
Mensen die zorg nodig hadden met griep worden en werden gewoon opgenomen als het foute boel was. Niemand werd geweigerd. Iets waar we wel hard naar op weg zijn door de overbelasting.
quote:
Ok, dus een Corona laat sommige mensen stikken in hun eigen lichaamsvocht, dat is inderdaad verschrikkelijk. Maar gaat u mij nou echt vertellen dat mensen die door een griep een dubbele longontsteking op hebben gelopen géén ellendige dood in het vooruitzicht hebben gehad?! Kom op zeg!
Corona leidt gemiddeld tot ergere symptomen. Gezonde jongeren kunnen dankzij corona nog weken met de gevolgen kampen, terwijl griep vaak met een weekje wel weg is. Dit betekent niet dat de ergste gevallen veel erger zijn dan bij griep, maar wel dat er per x besmettingen meer van dergelijke ernstige gevallen zijn. En juist door dat hogere aantal zitten we in de situatie waar we in zitten.
quote:
Het aantal besmettingen en de conclusies zijn gebaseerd op het recente verleden, wat we tot nu toe hebben meegemaakt en zijn géén garantie voor toekomstige gevolgen. Als blijkt dat het aantal mensen die een Corona niet "kunnen" overleven inmiddels drastisch zijn afgenomen in NL dan gaat elke statistiek daarmee op de schop. We weten alleen dat mensen die dermate verzwakt zijn door een Corona besmetting KUNNEN komen te overlijden. DAT is onvoldoende om een heel land plat te leggen, punt.
Het land ligt plat om te voorkomen dat ziekenhuizen overspoeld raken, dat is het enige doel. Tijdens ernstige griepgolven heeft de zorg al een aardige belasting (wat eigenlijk ook al schandalig is), nu wordt daar nog een enorme schep bovenop gegooid. En zelfs met die maatregelen is het echt foute boel in de zorg. Moet je je eens voorstellen hoe het zou zijn zonder.

En ik zei het al eerder: veel van die recente maatregelen zijn complete onzin, maar dat we maatregelen nodig hebben staat vast.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 november 2020 @ 13:13:21 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196133252
https://www.netwerkacutez(...)e-van-zorgverleners/

Nog wat bewijs van dat zelfs griep de ICs keihard kan raken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196216797
Hebben ze die tent al dicht gespijkerd
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')