Maakt niet uit hoor. Je hebt nog 2 weken om iets moois uit te zoeken.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die dingen significant verschil maken?
Het lijkt wel kerstmisquote:
Meneer heeft zelf de maatregelen dermate slecht opgevolgd dat hij besmet is geraakt. Dus waarom zouden we naar hem luisteren?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Aboutaleb: Op deze datum worden mondkapjes verplicht in openbare binnenruimtes
Het dragen van mondkapjes in de openbare binnenruimte wordt vanaf maandag 23 november landelijk verplicht. Dat zei de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb vandaag in de Rotterdamse gemeenteraad. Het ministerie van Volksgezondheid houdt echter nog een slag om de arm.
quote:Op donderdag 5 november 2020 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lijkt wel kerstmismondkapjes plicht
Biden
Linkje?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef GemMagic het volgende:
Je hebt hele fijne dunne, gaasachtige enkel-laags, daar kun je heel makkelijk door ademen. De boa ziet het verschil niet.
Hij heeft feestende studenten gehad die bij hem om de hoek wonen. Goede kans dat hij het daarvan opgelopen heeft.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Meneer heeft zelf de maatregelen dermate slecht opgevolgd dat hij besmet is geraakt. Dus waarom zouden we naar hem luisteren?
Precies want die feestende studenten zijn natuurlijk het probleem he. Niet die irritante mensen die niet tegen een virusje kunnen en gelijk de zorg er mee plat moeten leggen. Ipv dat die aso's gewoon lekker thuis blijven.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft feestende studenten gehad die bij hem om de hoek wonen. Goede kans dat hij het daarvan opgelopen heeft.
Heb je zeker ook met school gedaan?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Rhapus het volgende:
Geen probleem ik mijdt openbare binnenruimtes gewoon als de pest!
Elke winkel, elke supermarkt, stations, gemeentelijk gebouw, overdekte parken en ruimtes, theaters, bioscopen enz enz.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Rhapus het volgende:
Geen probleem ik mijdt openbare binnenruimtes gewoon als de pest!
Meeste is toch al dicht of wordt geadviseerd niet te gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elke winkel, elke supermarkt, stations, gemeentelijk gebouw, overdekte parken en ruimtes, theaters, bioscopen enz enz.
En jij vermijd die allemaal?
Nou nee. Die plicht gaat ook gelden in sportscholen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef GemMagic het volgende:
Dus de sportschool wordt gewoon de tempel van de corona vrijheid.
Je mag er samenkomen en je hoeft er geen kapje op. Heerlijk. Even geen gezeur aan het einde van de dag.
Het is maar een mondkapje en geen gasmasker.quote:
Ik zie genoeg mensen zonder. Maar begrijp het probleem niet. Het dragen van een mondkapje is niet lastig voor de meeste.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik word zo moe van die hele mondkapjes discussie.
Intussen draagt iedereen ze hier al weken overal in de winkels, maar nee Hugo moet er nog weer een officieel papiertje voor tekenen.
Oh, ik dacht dat er stond dat sporters waren uitgezonderd. In dat geval doe ik er wel eentje om de nek om op te trekken als er controle komt. Dikke onzin dat je staat te trainen met een masker opquote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nou nee. Die plicht gaat ook gelden in sportscholen.
Als mijn sportschool er actief op gaat toezien dat dit tijdens het sporten moet gebeuren dan kom ik daar niet meer over de vloer. Best effectief dan zo'n mondkapplichtquote:Op donderdag 5 november 2020 18:45 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er stond dat sporters waren uitgezonderd. In dat geval doe ik er wel eentje om de nek om op te trekken als er controle komt. Dikke onzin dat je staat te trainen met een masker op
De sportschool controleert dat niet actief, maar er kunnen soms boa's even kijken of alles goed gaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:49 schreef galantis het volgende:
[..]
Als mijn sportschool er actief op gaat toezien dat dit tijdens het sporten moet gebeuren dan kom ik daar niet meer over de vloer. Best effectief dan zo'n mondkapplicht
Heb je daar ook een bron van? Voor zover ik weet is een sportschool namelijk geen openbare binnenruimte.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Supermarkt bezorgt gewoon, stations gebruik alleen eigen auto, gemeentelijk gebouw is al tijden eigenlijk alleen online te benaderen, overdekte parken en ruimtes wat moet ik daar zoeken, theaters geen interesse in, bioscopen is een streamingdienst. Nog meer?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elke winkel, elke supermarkt, stations, gemeentelijk gebouw, overdekte parken en ruimtes, theaters, bioscopen enz enz.
En jij vermijd die allemaal?
Nee, gewoon dyslexiequote:Op donderdag 5 november 2020 17:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heb je zeker ook met school gedaan?
Des te eenvoudiger het is om ook de eenzame strijder zonder mondvodje met een pistool tegen zijn hoofd te overtuigen dit geweldige advies van de overheid op te volgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:32 schreef Lurf het volgende:
Ze zijn ongeveer een half jaar te laat met zulke doortastendheid, dat hebben ze toch zelf ook wel door? Doe dat nou niet, zo'n mondkapjesplicht, de meeste mensen dragen ze inmiddels toch wel.
Dat gaat inderdaad de komende jaren niet meer gebeuren, mits er geen massale protesten uitbreken. Maar het volk slikt tegenwoordig alles, dus dat zie ik ook niet voor me.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:32 schreef galantis het volgende:
Probeer hier nog maar eens vanaf te komen. Gadverdamme.
Je kunt ze ook gewoon niet over je neus dragen, zo kan je toch nog vrij ademen en er is niets wat ze hier tegen kunnen doen, je draagt een MONDkapje over je mond.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef GemMagic het volgende:
Je hebt hele fijne dunne, gaasachtige enkel-laags, daar kun je heel makkelijk door ademen. De boa ziet het verschil niet.
In de openingspost staat het volgende:quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)nenruimtes~ad609719/quote:Er zijn wel uitzonderingen, zoals voor sekswerkers en sporters.
bron: https://www.advocatenorde(...)/1385930174768253611quote:- Uitgangspunt is dat een mondkapje heeft te gelden als een persoonlijk beschermingsmiddel als bedoeld in de Wet, en de verplichting tot het dragen ervan zowel medisch noodzakelijk als proportioneel dient te zijn. Kort gezegd dient dus vast te staan dat een mondkapje bestemd is om te worden gedragen teneinde de eigen ofeen andere persoon zoveel mogelijk te beschermen tegen overdracht van het virus. Anders dan de toelichting veronderstelt dient het dus specifiek om het covid-19 virus te gaan en doet een mogelijk gunstig bijeffect voor wat betreft overige andere virussen (verkoudheid/griep) niet ter zake. Dit geldt (ook) wederom voor het voorkomen van een druk op de zorg vanwege deze andere virussen.
- Uit de toelichting op de Regeling volgt niet van een onderbouwde medische noodzaak, anders dan dat enig positief effect wordt verwacht in aanvulling op bestaande maatregelen, specifiek in situaties waar het houden van afstand niet altijd lijkt te lukken en in het geval van een toenemend aantal besmettingen. De minister wijst in dit verband ook op het meest recente OMT-advies van 13 oktober 2020 waaruit van de medische noodzaak zou blijken. De adviescommissie volgt deze verwijzing naar het OMT-advies niet. Het OMT vraagt aandacht voor een eenduidige lijn voor wat betreft mondkapjes, maar onthoudt zich van een oordeel over de medische noodzakelijkheid ervan. Het OMT omschrijft zelfs situaties waarin het dragen van een mondkapje een tegengesteld effect met zich kan hebben dan wel tot onzekerheid kan leiden (p. 7 en volgende van dit advies).
- De gebrekkige onderbouwing voor wat betreft de medische noodzaak klemt te meer nu –zoals ook het OMT terecht signaleert –geen eisen worden gesteld aan de kwaliteit van de mondkapjes. Bij gebreke aan enige inhoudelijke kwaliteitseis, valt niet in te zien dat de verplichting tot het dragen vaneen mondkapje medisch noodzakelijk is. Immers, de bescherming die de verschillende soorten mondkapjes bieden varieert met de kwaliteit daarvan. Nu veel mensen zelf voorzien in mondkapjes (huisvlijt) dan wel hergebruik voorstaan (in strijd met adviezen overheid), kan niet worden gesproken van een persoonlijk beschermingsmiddel in de zin van de wet. Daarmee ontvalt de wettelijke basis aan deze maatregel.
Veel succes met je rechtszaak binnenkort. Hou je ons op de hoogte van de uitslag?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Wegenbouwer het volgende:
Dit zegt de Nederlandse orde van advocaten (NOvA) er onder andere over:
[..]
bron: https://www.advocatenorde(...)/1385930174768253611
Neem het slipje van je zusje welquote:Op donderdag 5 november 2020 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ha, gay!!!!
Kun je zelf ook maken van een kanten bh van je moeder.
Soooooowwwwquote:Op donderdag 5 november 2020 21:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Neem het slipje van je zusje wel
[ afbeelding ]
Tijd, geld en ergernis genoeg hier om zo'n avontuurtje aan te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Wegenbouwer het volgende:
Dit zegt de Nederlandse orde van advocaten (NOvA) er onder andere over:
[..]
bron: https://www.advocatenorde(...)/1385930174768253611
Dan had hij 1,5 meter afstand moeten houden. Dat is verplicht.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft feestende studenten gehad die bij hem om de hoek wonen. Goede kans dat hij het daarvan opgelopen heeft.
Helpt niet, feestende jongeren kunnen anderen door muren heen besmetten. Arme buren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan had hij 1,5 meter afstand moeten houden. Dat is verplicht.
Dat komt omdat muren doorgaans vrij dik zijn. Daarom werken muren slechter dan een niet-werkend mondluiertje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Helpt niet, feestende jongeren kunnen anderen door muren heen besmetten. Arme buren.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Aboutaleb gaat daar helemaal niet over, dus hij kan zoveel zeggen.
Dus je loopt liever voor lul dan dat je je aan een regel houdt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
De grofmazige vitrage in de aanbouw is toch aan vervanging toe. Ik zal er daar wel een paar van maken.
Niet iedereen is zo bezig met wat anderen denken, als je niet achter de plicht staat is het voorkomen van een boete misschien wel belangrijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus je loopt liever voor lul dan dat je je aan een regel houdt?
Als je met vitrage van de aanbouw voor je gezicht gaat lopen en je interesseert je niet wat anderen daarvan denken dan heb je wel een heel lage standaard.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:47 schreef TresBon het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo bezig met wat anderen denken, als je niet achter de plicht staat is het voorkomen van een boete misschien wel belangrijk.
Een lage standaard wat betreft gezichtsbedekking? Ik zou het wel grappig vinden. Sta ook niet achter een plicht, maar ben denk ik net moedig genoeg om m in protest onder mn neus te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je met vitrage van de aanbouw voor je gezicht gaat lopen en je interesseert je niet wat anderen daarvan denken dan heb je wel een heel lage standaard.
Grofmazig is niet hetzelfde als hoerig met kant. Het is lichtbruin (nee, niet nicotinekleur voordat je dat zou denken) met vierkante mazen van ongeveer 1,5 cm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Neen..quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom is het voor Nederlanders toch altijd zo moeilijk een (nieuwe) maatregel te accepteren?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:39 schreef ZarB het volgende:
Die mondkapjesplicht hebben ze toch ook in andere landen? Ook dat land waar ze het best wel goed doen, maar die hebben ook nog een avondklok. Italië is dat geloof ik.
Vrij ademen is een groot goed inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We gedragen ons als een intelligent kind dat de regels van zn debiele ouders in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom is het voor Nederlanders toch altijd zo moeilijk een (nieuwe) maatregel te accepteren?
We gedragen ons als een recalcitrant kind van 5 jaar oud.
Regels moet je uit kunnen leggen. Ook aan kinderenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom is het voor Nederlanders toch altijd zo moeilijk een (nieuwe) maatregel te accepteren?
We gedragen ons als een recalcitrant kind van 5 jaar oud.
Qua opvoedkunde staan het kabinet en zijn aanhangers op het niveau van een vader die roept dat de kids achterin de auto hun gordel om moeten doen. Maar de gordel zelf niet om heeft en tijdens het rijden om de paar minuten een slok wodka neemt. En dreigt om de kinderen met de riem af te tuigen als ze niet snel doen wat hij zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Regels moet je uit kunnen leggen. Ook aan kinderen
link?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef GemMagic het volgende:
Dan zou ik vooral mijn best gaan doen om geen corona op te lopenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrij ademen is een groot goed inderdaad.
Wat prima zonder mondkapjes kan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dan zou ik vooral mijn best gaan doen om geen corona op te lopen
Het dragen van een onzin (niet minimaal n95 of ffp2) mondmasker gaat je daar dan iig niets bij helpen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral mijn best gaan doen om geen corona op te lopen
Je kan net als die andere user vitrage van je aanbouw voor je gezicht hangen. Blijkbaar ben je dan ook badass stoer omdat je de regels omzeilt ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het dragen van een onzin (niet minimaal n95 of ffp2) mondmasker gaat je daar dan iig niets bij helpen.
Als je jezelf echt wilt beschermen tegen besmetting kun je er beter een goed afsluitende bril bij pakken, anders heeft je wél effectieve mondmasker nog weinig zin.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan net als die andere user vitrage van je aanbouw voor je gezicht hangen. Blijkbaar ben je dan ook badass stoer omdat je de regels omzeilt ofzo.
Als deze regels over het bestrijden van HIV zouden gaan, dan zou je verplicht worden om seks te hebben met een geperforeerd condoom, terwijl het gebruiken van werkende condooms is voorbehouden aan medisch personeel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je kan net als die andere user vitrage van je aanbouw voor je gezicht hangen. Blijkbaar ben je dan ook badass stoer omdat je de regels omzeilt ofzo.
Gek trouwens hoe ffp2 en ffp3 die ook gewoon voor kluswerkzaamheden/hobbymatig gebruik verkocht werden nu ineens "medisch" zouden zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Als deze regels over het bestrijden van HIV zouden gaan, dan zou je verplicht worden om seks te hebben met een geperforeerd condoom, terwijl het gebruiken van werkende condooms is voorbehouden aan medisch personeel.
Niemand heeft ooit beweerd dat mondkapjes DE manier zijn om niet besmet te worden met corona en dat er geen andere maatregelen zijn. We weten allemaal dat afstand houden de belangrijkste maatregel is, maar waar dat niet kan is een mondkapje een extra preventieve maatregel. Ik draag alleen een mondkapje in winkels en het ov bijvoorbeeld. Naast handen wassen en een speciaal ingerichte werkplek is dat voldoende voor mij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Als deze regels over het bestrijden van HIV zouden gaan, dan zou je verplicht worden om seks te hebben met een geperforeerd condoom, terwijl het gebruiken van werkende condooms is voorbehouden aan medisch personeel.
Ik draag al mijn hele leven een bril. Maar je bedoeld om je ogen te beschermen of om het kapje beter op zijn plaats te houden ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als je jezelf echt wilt beschermen tegen besmetting kun je er beter een goed afsluitende bril bij pakken, anders heeft je wél effectieve mondmasker nog weinig zin.
Niemand gaat je tegenhouden om zo'n kapje te dragen hoor. Dat advies, want het is slechts een advies, is mogelijk allang achterhaald.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gek trouwens hoe ffp2 en ffp3 die ook gewoon voor kluswerkzaamheden/hobbymatig gebruik verkocht werden nu ineens "medisch" zouden zijn.
Inderdaad om de ogen te beschermen, ook iets over je oren als je echt bang bent. Of een reguliere bril volstaat waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik draag al mijn hele leven een bril. Maar je bedoeld om je ogen te beschermen of om het kapje beter op zijn plaats te houden ofzo?
Helaas, dit is niet goed. Probeert u het nog een keerquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat afstand houden de belangrijkste maatregel is
Net als een mondkapje bied een bril geen 100% bescherming. Maar elke maatregel zie ik in proportie en als de kans groot is dat het extra bescherming (maar dus geen 100%) bied, dan is het voor mij het overwegen waard.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad om de ogen te beschermen, ook iets over je oren als je echt bang bent. Of een reguliere bril volstaat waag ik te betwijfelen.
Vind je?quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niemand heeft ooit beweerd dat mondkapjes DE manier zijn om niet besmet te worden met corona en dat er geen andere maatregelen zijn. We weten allemaal dat afstand houden de belangrijkste maatregel is, maar waar dat niet kan is een mondkapje een extra preventieve maatregel. Ik draag alleen een mondkapje in winkels en het ov bijvoorbeeld. Naast handen wassen en een speciaal ingerichte werkplek is dat voldoende voor mij.
Maar ik ben blij dat in de metro 95% een mondkapje draagt, want daar is wel degelijk een risico.
Jouw vergelijking met een condoom gaat niet op.
Je kan beter thuisblijven als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Net als een mondkapje bied een bril geen 100% bescherming. Maar elke maatregel zie ik in proportie en als de kans groot is dat het extra bescherming (maar dus geen 100%) bied, dan is het voor mij het overwegen waard.
Dat is toch wat Rutte sinds maart zegt: "Blijf thuis"...quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Je kan beter thuisblijven als ik dat zo lees.
Er zijn nog steeds mensen zoals @voetbalmanager2 die dit niet weten helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:28 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is toch wat Rutte sinds maart zegt: "Blijf thuis"...
Voor heel veel mensen in Nederland een erg moeilijk begrip, met als gevolg dat er allerlei aanvullende maatregelen nodig zijn.
Onzin. Om seksuele overdracht van HIV te voorkomen draag je een condoom. Om corona besmetting te voorkomen gebruik je een scala aan maatregelen waarvan een mondkapje slechts 1 is. Ze zijn onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Vind je?
Je kan het nagenoeg 1:1 vervangen in je eigen post.
Niemand heeft ooit beweerd dat condooms de manier is om besmet te raken met HOV en dat er geen andere maatgelen zijn. We weten allemaal dat onthouding de belangrijkste maatregel is, maar daar waar het niet anders kan is een condoom een extra preventieve maatregel.
Als dat condoom lek is, heb je er niets aan.
En toch zadelen we elkaar wel op met een niet werkend mondkapje, met idee dat we daarmee veilig zijn.
Met een condoom ga je geen corona voorkomen nee, dat heb je wel juist.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onzin. Om seksuele overdracht van HIV te voorkomen draag je een condoom. Om corona besmetting te voorkomen gebruik je een scala aan maatregelen waarvan een mondkapje slechts 1 is. Ze zijn onvergelijkbaar.
Thuiswerken is momenteel geen optie voor mij, later waarschijnlijk wel. Maar ik heb een veilige werkplek met veel minder collega's over de vloer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter thuisblijven als ik dat zo lees.
En 1.5m is toch de belangrijkste maatregel, dat weet iedereen hèquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Thuiswerken is momenteel geen optie voor mij, later waarschijnlijk wel. Maar ik heb een veilige werkplek met veel minder collega's over de vloer.
Heel goed vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onzin. Om seksuele overdracht van HIV te voorkomen draag je een condoom. Om corona besmetting te voorkomen gebruik je een scala aan maatregelen waarvan een mondkapje slechts 1 is. Ze zijn onvergelijkbaar.
Waar kan ik die vinden? :3 Hoe heetten ze?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef GemMagic het volgende:
En de sekswerkers :3quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef GemMagic het volgende:
Dus de sportschool wordt gewoon de tempel van de corona vrijheid.
Je mag er samenkomen en je hoeft er geen kapje op. Heerlijk. Even geen gezeur aan het einde van de dag.
Tis maar net waar je hem overschuift....quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met een condoom ga je geen corona voorkomen nee, dat heb je wel juist.
Als je hem helemaal over je hoofd trekt maakt het allicht een verschil.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met een condoom ga je geen corona voorkomen nee, dat heb je wel juist.
Hele week met hetzelfde niet-medische mondkapje lopen is 'n beetje hetzelfde als 20 keer neuken met hetzelfde condoom. En dan ook nog eentje waar al luchtgaatjes in zaten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:36 schreef Fred het volgende:
[..]
Heel goed vergelijkbaar.
Mondkapje beschermt tegen een vorm van overdracht van Corona, een condoom tegen een vorm van overdracht van hiv. Beiden kunnen ook anders overgedragen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |