quote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
dan kan hij gezellig met jou hier samen zijn.
alleen de winters ja , in zomers daar heeft eigen shop daar en dan is het werken geblazen daar... dus om en om zijn we als alles mee zit en het ons lukt met visums enz hier en daar steeds... is lastig allemaal te regelen maar heeft nu vakantie visum ( wordt alleen afgegeven bij veel bewijzen enz enzquote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
dan kan hij gezellig met jou hier samen zijn.
Is even goed plannen en al inderdaad. Oh jeetje dan zijn ze wel strenger geworden met dat soort zaken. Ik weet van een student met wie ik op de opleiding zat dat om de 6 maanden hij niet naar de hoeren ging omdat zijn favoriete hoer dan terug naar haar land moest omdat het visum verliep. Dan ging hij maar bij zijn vriendin 'lossen'.quote:Op maandag 9 november 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alleen de winters ja , in zomers daar heeft eigen shop daar en dan is het werken geblazen daar... dus om en om zijn we als alles mee zit en het ons lukt met visums enz hier en daar steeds... is lastig allemaal te regelen maar heeft nu vakantie visum ( wordt alleen afgegeven bij veel bewijzen enz enzdus veel werk
mega streng... van beide landen uitquote:Op maandag 9 november 2020 13:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Is even goed plannen en al inderdaad. Oh jeetje dan zijn ze wel strenger geworden met dat soort zaken. Ik weet van een student met wie ik op de opleiding zat dat om de 6 maanden hij niet naar de hoeren ging omdat zijn favoriete hoer dan terug naar haar land moest omdat het visum verliep. Dan ging hij maar bij zijn vriendin 'lossen'.
Jazeker, het diner wordt geserveerd.quote:Op maandag 9 november 2020 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi stokjAlles kits hier, met jou ook?
Dat krijg je met alle ellende in de wereld en mensen die van het ene naar het andere land willen vluchten. Dan wordt iedereen over één kam geschorenquote:Op maandag 9 november 2020 13:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mega streng... van beide landen uit
Ben je werkloos door Corona?quote:Op maandag 9 november 2020 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima, op zich. Ik doe geen reet, dat is minder.
NUquote:Op maandag 9 november 2020 20:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Jazeker, het diner wordt geserveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt alsof je een lekkere maaltijd hebt gekookt.quote:Op maandag 9 november 2020 21:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben druk bezig geweest met dossiers.
Ik eet rijst met bruine bonen en andijvie.
Het smaakt inderdaad wel. Thanks!quote:Op maandag 9 november 2020 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een lekkere maaltijd hebt gekookt.
Smakelijk![]()
Ik zit in Boca Chica
Vergelijkbaar met 'jouw' kokkinquote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad wel. Thanks!
Oh je bent op vakantie!
quote:Op maandag 9 november 2020 21:10 schreef stokj het volgende:
@:domme_gans @:boze_eend @:lijpe_zwaan @:boze_meeuw
Zie in de spoiler waar ik het gisteren in één van de andere topics over had. Een mooie aanmeerplaats aan de rand van beide tuinen van beide huizen voor jullie neefjes en nichtjes.Teveel concurrentie op zulke plekken helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |