@Drizztquote:Op donderdag 5 november 2020 14:07 schreef GGMM het volgende:
Stuur gewoon pics @:charrell ik wil ze zien
Nee... alleen de vaste tuinverlichtingquote:Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doet zeker ook allemaal 'gezellige' lichtjes in je tuin omdat het toevallig bijna kerst is?
In sommige wijken is het net een hoerenbuurt rond kerst.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
Je huis versieren met Kerst keur ik wel goed
Ja dat is wel irritant dan kijk je naar binnen en blijkt het gewoon een gezin te zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In sommige wijken is het net een hoerenbuurt rond kerst.
Eigenlijk is deze beter, die keek ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen zwarte piet, pieten met een Brabants accent.
Waarom klik ik toch ook.
En dan zat ze jou blijkbaar helemaal niet te wenken. Heel vervelend altijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is wel irritant dan kijk je naar binnen en blijkt het gewoon een gezin te zijn
Waarschijnlijk omdat je oprecht benieuwd was hoe de Sint weet hoe er nieuwe kindjes geboren worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen zwarte piet, pieten met een Brabants accent.
Waarom klik ik toch ook.
Oh ging het daarover.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je oprecht benieuwd was hoe de Sint weet hoe er nieuwe kindjes geboren worden.
Deze keek ik altijd:quote:Op donderdag 5 november 2020 14:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze beter, die keek ik vroeger altijd.
Je moet die andere kijkenquote:Op donderdag 5 november 2020 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ging het daarover.
Ik ga snel verder kijken!
blijft mooiquote:
Nooit om kunnen lachen.quote:
Lekker van die gekleurde lampjes voor je raamquote:Op donderdag 5 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
Je huis versieren met Kerst keur ik wel goed
Geef de cijfers dan meteen, debiel.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:21 schreef Erasmus het volgende:
DE NIEUWE CIJFERS ZIJN UIT IN COR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie
@:Caland
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:fetX
@:Gurneyisbestoke
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:onlogisch