quote:Op donderdag 5 november 2020 11:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij lunchmeetings durf ik ook nooit een banaan te eten, al vind ik ze heerlijk
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een twinkie snacken
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal je straks even afbakken dan
[ afbeelding ]
Even heel snel ijsje wegduwen
Gisteren al, vreselijk tochquote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
Leraar die spotprent toonde zit ondergedoken.
Tuurlijk kan het wel, koop een ijsje en laat haar het uitproberen en post het filmpje hier dan.quote:
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
Leraar die spotprent toonde zit ondergedoken.
Gaat alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.
Volgens mij moet je je partner eens lief aankijkenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Blokje chocolade snacken
Lijkt wel of we terugevolueren, lopen straks weer als Neanderthalers rond om onze behoeften te bevredigenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.
en dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je partner eens lief aankijken
Dat krijg je met bepaalde volkeren die met hun rug naar de toekomst blijven lopenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lijkt wel of we terugevolueren, lopen straks weer als Neanderthalers rond om onze behoeften te bevredigen
Zou dat niet aan bepaalde volken toe willen wijzen3, je ziet het bij Nederlanders en blanken ook gebeurenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat krijg je met bepaalde volkeren die met hun rug naar de toekomst blijven lopen
ze vreet maar zelf hoor, het is geen baby.quote:
Nou plaats je de hele tijd 'enigzins suggestieve' plaatjes en je denkt echt alleen maar aan eten?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze vreet maar zelf hoor, het is geen baby.
tegen de tijd dat ze thuis is vanavond ga ik de deur uit om te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |