Skillsquote:Op donderdag 5 november 2020 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zonde
[ afbeelding ]
zij kan het wel
Gala.quote:
Ik vraag me af hoe vrouwen er achter komen dat ze een banaan helemaal in de keel kunnen steken.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zonde
[ afbeelding ]
zij kan het wel
Geef die vent op 4.23 een scheermes joh.quote:
is makkelijk met etenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vrouwen er achter komen dat ze een banaan helemaal in de keel kunnen steken.
Het is niet alsof dat echt een heel erg nuttig talen......Ohhhhhh......
Wat hebben we toen gelachen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:freshfruit poezeligding was altijd over tijd he
Damn, dat klinkt als iemand die ik graag wil ontmoeten.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
zou @:poezeligding wel een banaan in 1 keer naar binnen kunnen schuiven
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vrouwen er achter komen dat ze een banaan helemaal in de keel kunnen steken.
Het is niet alsof dat echt een heel erg nuttig talen......Ohhhhhh......
Kan ze het ook met een cumcummer?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:24 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
zij kan het met een komkommer
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:24 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
zij kan het met een komkommer
Prec had echt.mega buikpijn kon niet stoppen met.lachenquote:
geen ideequote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Kan ze het ook met een cumcummer?
Jeetje zegquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Deze kan het met een ijsje
Met dat cocktailworstje van jou vast welquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Kan ze het ook met een cumcummer?
Zoooooooooooooooooooooooooooooodanquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Word die achterste meid nou weggetrokken?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Iets van een smurf.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:28 schreef dud0r het volgende:
ik weet niet wat voor voedsel dit is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
militairen worden er ook voor getraind. Handig als je heel snel moet eten
smurfenfruit.quote:
Oke, mijn geil zijn is hierbij officieel dood verklaard.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
militairen worden er ook voor getraind. Handig als je heel snel moet eten
Probeer het uitquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een hele grote banaan. Vraag me af of dit wel echt is
ik heb niet zulke grote bananen in huisquote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En post je bevindingen elders.
wil je geen filmpje er vanquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En post je bevindingen elders.
flauwquote:Op donderdag 5 november 2020 11:35 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Misschien dat Kees ze wilt maar ik nie.
Nee nu verdien je ze niet meerquote:Op donderdag 5 november 2020 11:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat? Noem jij mij nou flauw? Oke oke stuur ze maar in mijn DM dan.
fucking geweldig, wij hadden altijd een meeuw, die kwam altijd om 6 uur even een bifi worstje naar binnen hengelenquote:
Nu vraagt ie om wifiquote:Op donderdag 5 november 2020 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fucking geweldig, wij hadden altijd een meeuw, die kwam altijd om 6 uur even een bifi worstje naar binnen hengelen
Ja daarom dat Paul ook hamsters als huisdieren hield he!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelt vals met z'n losse wangen
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een hele grote banaan. Vraag me af of dit wel echt is
quote:
je bent zelf niet leukquote:
Bij lunchmeetings durf ik ook nooit een banaan te eten, al vind ik ze heerlijkquote:Op donderdag 5 november 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet hoe je een worstje eet
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij lunchmeetings durf ik ook nooit een banaan te eten, al vind ik ze heerlijk
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een twinkie snacken
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal je straks even afbakken dan
[ afbeelding ]
Even heel snel ijsje wegduwen
Gisteren al, vreselijk tochquote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
Leraar die spotprent toonde zit ondergedoken.
Tuurlijk kan het wel, koop een ijsje en laat haar het uitproberen en post het filmpje hier dan.quote:
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
Leraar die spotprent toonde zit ondergedoken.
Gaat alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.
Volgens mij moet je je partner eens lief aankijkenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Blokje chocolade snacken
Lijkt wel of we terugevolueren, lopen straks weer als Neanderthalers rond om onze behoeften te bevredigenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel debiel dat we in zo een wereld leven.
en dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je partner eens lief aankijken
Dat krijg je met bepaalde volkeren die met hun rug naar de toekomst blijven lopenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lijkt wel of we terugevolueren, lopen straks weer als Neanderthalers rond om onze behoeften te bevredigen
Zou dat niet aan bepaalde volken toe willen wijzen3, je ziet het bij Nederlanders en blanken ook gebeurenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat krijg je met bepaalde volkeren die met hun rug naar de toekomst blijven lopen
ze vreet maar zelf hoor, het is geen baby.quote:
Nou plaats je de hele tijd 'enigzins suggestieve' plaatjes en je denkt echt alleen maar aan eten?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze vreet maar zelf hoor, het is geen baby.
tegen de tijd dat ze thuis is vanavond ga ik de deur uit om te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |