Jeetje zegquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Deze kan het met een ijsje
Met dat cocktailworstje van jou vast welquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Kan ze het ook met een cumcummer?
Zoooooooooooooooooooooooooooooodanquote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Word die achterste meid nou weggetrokken?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee
[ afbeelding ]
Iets van een smurf.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:28 schreef dud0r het volgende:
ik weet niet wat voor voedsel dit is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
militairen worden er ook voor getraind. Handig als je heel snel moet eten
smurfenfruit.quote:
Oke, mijn geil zijn is hierbij officieel dood verklaard.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
militairen worden er ook voor getraind. Handig als je heel snel moet eten
Probeer het uitquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een hele grote banaan. Vraag me af of dit wel echt is
ik heb niet zulke grote bananen in huisquote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En post je bevindingen elders.
wil je geen filmpje er vanquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En post je bevindingen elders.
flauwquote:Op donderdag 5 november 2020 11:35 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Misschien dat Kees ze wilt maar ik nie.
Nee nu verdien je ze niet meerquote:Op donderdag 5 november 2020 11:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat? Noem jij mij nou flauw? Oke oke stuur ze maar in mijn DM dan.
fucking geweldig, wij hadden altijd een meeuw, die kwam altijd om 6 uur even een bifi worstje naar binnen hengelenquote:
Nu vraagt ie om wifiquote:Op donderdag 5 november 2020 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fucking geweldig, wij hadden altijd een meeuw, die kwam altijd om 6 uur even een bifi worstje naar binnen hengelen
Ja daarom dat Paul ook hamsters als huisdieren hield he!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelt vals met z'n losse wangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |