tis meten met 2 matenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:11 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Eens. Ja ze scheen ontiegelijk overdreven te reageren. Maar een topic verwijderen is óók niet oke
er reageren wel meer mensen overdreven inclusief bedreigingen en scheldpartijen en die krijgen ook niet altijd een vakantiequote:Op donderdag 5 november 2020 11:11 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Eens. Ja ze scheen ontiegelijk overdreven te reageren. Maar een topic verwijderen is óók niet oke
daarom, en ik heb gisteren flink gebaggerd en kan hier ook nog postenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
er reageren wel meer mensen overdreven inclusief bedreigingen en scheldpartijen en die krijgen ook niet altijd een vakantie
zo mee eens.... wandelende medicijnkast enz maar ik hou mijn snavelquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
er reageren wel meer mensen overdreven inclusief bedreigingen en scheldpartijen en die krijgen ook niet altijd een vakantie
Klopt. Het is vrij krom somsquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is af en toe net een banaanquote:
quote:
Ja doe dat maar inderdaad. Ik was namelijk gister gewoon op vakantie.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo mee eens.... wandelende medicijnkast enz maar ik hou mijn snavel![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kon je niet wat langer wegblijven ?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja doe dat maar inderdaad. Ik was namelijk gister gewoon op vakantie.
ik was er gisteren dus gelukkig niet ..quote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
dit dusquote:
Wees maar blij dat je er eergisternacht niet was...quote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was er gisteren dus gelukkig niet ..
Jij ook alquote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |