quote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou plaats je de hele tijd 'enigzins suggestieve' plaatjes en je denkt echt alleen maar aan eten?
niet met bier nee, maar een emmer zaad tik je zo wegquote:
Je haalt mij en @mario390 door elkaarquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Je haalt mij en @:mario390 door elkaar
Dat heb ik liever in mijn kont.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet met bier nee, maar een emmer zaad tik je zo weg
Je bolkt jezelfquote:Op donderdag 5 november 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb even een glaasje voor @:mazikeen ingeschonken
quote:
ja dat zie ik. ik zat te wachten op een nieuwe post en toen kreeg ik een quote melding en die zag ik aan voor de update en toen was het te laatquote:
Gemiste kans weer.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat zie ik. ik zat te wachten op een nieuwe post en toen kreeg ik een quote melding en die zag ik aan voor de update en toen was het te laat
Arme jijquote:Op donderdag 5 november 2020 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat zie ik. ik zat te wachten op een nieuwe post en toen kreeg ik een quote melding en die zag ik aan voor de update en toen was het te laat
Ik heb bijna medelijden nu.quote:
Dan ben ik degene met een 'dirty mind' zekerquote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]welke suggestieve plaatjes
Ik ben gewoon aan het kijken wie het snelst kan eten
quote:
Tot is een fijne kerelquote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef blackmirror het volgende:
@:ToT dank je wel voor mijn nieuwe UI
Mooi gewordenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef blackmirror het volgende:
Nu blok je jezelf.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot is een fijne kerel
Naiisquote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot is een fijne kerel
Dame Chanel.quote:
Donkere UI's zijn best lastig om duidelijk te houdenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]No prob!
Misschien was een glans over de spiegel nog wat mooier geweest, maar ik denk dat het zo duidelijker is.
Sow dan.quote:
True! Ik had een mooi donker zwart-wit plaatje gemaakt voor een nieuwe UI voor mezelf, maar dat is zo klein echt onherkenbaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Donkere UI's zijn best lastig om duidelijk te houden
Altijd mop als wij jou zienquote:
Heb je ook een mooie UI voor mijquote:Op donderdag 5 november 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True! Ik had een mooi donker zwart-wit plaatje gemaakt voor een nieuwe UI voor mezelf, maar dat is zo klein echt onherkenbaar.
[ afbeelding ]
De zanger van Heilung.
Screenshot gemaakt in Youtube, in Photoshop gegooid, uitgeknipt, met contrast e.d. zitten klooien, maar een goede UI zal het helaas nooit worden.
En toch is hij op dit formaat mooi gedetailleerdquote:Op donderdag 5 november 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True! Ik had een mooi donker zwart-wit plaatje gemaakt voor een nieuwe UI voor mezelf, maar dat is zo klein echt onherkenbaar.
[ afbeelding ]
De zanger van Heilung.
Screenshot gemaakt in Youtube, in Photoshop gegooid, uitgeknipt, met contrast e.d. zitten klooien, maar een goede UI zal het helaas nooit worden.
Haha zat ik laatst nog aan te denken: Mohammed die de maan in tweeën splitst, en een lamp er binnenin vindt!quote:Op donderdag 5 november 2020 12:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb je ook een mooie UI voor mij
Zeker ja!quote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
En toch is hij op dit formaat mooi gedetailleerd
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zat ik laatst nog aan te denken: Mohammed die de maan in tweeën splitst, en een lamp er binnenin vindt!
(Maar puur als geintje dan natuurlijk!
Ik zal ff nadenken.
Dankquote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zat ik laatst nog aan te denken: Mohammed die de maan in tweeën splitst, en een lamp er binnenin vindt!
Ik zal ff nadenken.
Kijk je uit met 'Mohammed' straks moeten wij ook onderduiken 😱quote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal ff nadenken.
inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan ben ik degene met een 'dirty mind' zeker
quote:
Whehe!quote:Op donderdag 5 november 2020 12:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk je uit met 'Mohammed' straks moeten wij ook onderduiken 😱
kan niet vanavond ga ik trainenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:25 schreef Moonlight het volgende:
I just wanna use your love tonight
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi!
Alleen denk ik dat het als klein vierkantje er wat minder duidelijk uit ziet!
IK MOET TOCH MAD SEXY BLIJVENquote:
zal het eens op je onderlip leggenquote:
Gas er op.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Jippie het volgende:
Ja, tijd om aan het werk te gaan. Tot laters poppedijntjes
Daag lieve Jipsiequote:Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Jippie het volgende:
Werk ze.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Jippie het volgende:
valt wel meequote:Op donderdag 5 november 2020 12:29 schreef Schakeltopia het volgende:
damn dud0r loopt in. paniek paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |