abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 november 2020 @ 12:31:18 #251
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196070275
quote:
Hey, de Democraten zijn frauduleus! Maar niemand heeft gezegd dat ze slim zijn toch?
  Redactie Frontpage donderdag 5 november 2020 @ 12:32:54 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196070298
Net op de hometrainert even een uurtje CNN gekeken, bijzonder wel hoe ze zo'n programma vol kunnen lullen terwijl er praktisch niks nieuws bij komt _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 november 2020 @ 12:33:19 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196070302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:30 schreef Alfje het volgende:

[..]

Iedereen weet dat als je vals speelt met je proefwerk je een 8 moet halen, geen 10
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196070314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:47 schreef Ixnay het volgende:
Wisconsin is nog lang niet beslist. Hier gaat opnieuw geteld worden.

Ook in Michigan speelt een rechtszaak en zijn duidelijke aanwijzingen op fraude.
Heb ik gemist.
Welke duidelijke aanwijzingen?
pi_196070377
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
Net op de hometrainert even een uurtje CNN gekeken, bijzonder wel hoe ze zo'n programma vol kunnen lullen terwijl er praktisch niks nieuws bij komt _O-
Heb het hier ook ingeschakeld staan als bewegend behang :P

Maar in feite gaat dit topic ook niet veel sneller, we zijn nog ongeveer waar we waren toen ik op bed ging. Alleen de verschillen in een paar staten zijn iets kleiner geworden.
pi_196070408
Wie was vier jaar geleden ook alweer de held die ¤ 1.000 durfde te wedden dat Trump zou winnen?
pi_196070438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey, de Democraten zijn frauduleus! Maar niemand heeft gezegd dat ze slim zijn toch?
Op zich heb je gelijk dat de republikeinen stukken sluwer zijn als ze fraude plegen. De democraten zijn wat te lief in dat opzicht. Zie Trump waar iedereen om hem heen gearresteerd is de afgelopen jaren alleen hij zelf niet, hij is natuurlijk brandschoon :')

Maar in dit geval is de macht van een president erg beperkt zonder meerderheid in de senaat.
Alpha kenny one
  donderdag 5 november 2020 @ 12:42:32 #258
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196070442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de NPO en de rest van het mediakartel al twee dagen lang 'stop voting' met 'stop het tellen' vertaalt? Niet alleen als Trump het zegt maar ook als, uiteraard extreem-rechtse, demonstranten het scanderen? Kunnen ze daar nou echt geen Engels?
[..]

En geen enkele aandacht voor de veiligheid van de stembiljetten. Hoe gaat de burger dat controleren zoals bij normale verkiezingen?
Heb je de procedure gelezen, of stel je gewoon suggestieve vragen in het luchtledige waarbij je niet geïnteresseerd bent in het antwoord?
pi_196070492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat dit de juiste vertaling is. Het stemmen is al geweest. Nu is men aan het tellen en de republikeinen willen dat dit stopt. Niet het stemmen.
Nee, de juist vertaling van Trumps "We want all voting to stop", is 'we willen dat het stemmen stopt'. Dan kun je van mening verschillen hoe dat te duiden. De NPO heeft genoeg duiders in dienst die doorgaans niet van mening verschillen, maar dat is wat anders dan doen alsof hij iets gezegd heeft dat hij niet gezegd heeft.

Overigens maken ook de meeste Amerikaanse media ervan dat hij 'We want the counting to stop' gezegd zou hebben. Dat is dan vanaf het begin het narratief waar de ondertitelaar dan per ongeluk aan mee zou doen. Het deugt gewoon niet en het is onrustbarend hoe zulk overduidelijk fake news onopgemerkt blijft door de kracht van herhaling.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Adames het volgende:

[..]

stop the count is het vriendelijke vriend
Bij de een wel, bij de ander niet. Zelfs de Trump aanhangers trappen erin blijkbaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196070500
Iedereen US Presidential Spiritual Adviser Paula White al bezig gezien?


Only the best people
Godzakker
pi_196070520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de NPO en de rest van het mediakartel al twee dagen lang 'stop voting' met 'stop het tellen' vertaalt? Niet alleen als Trump het zegt maar ook als, uiteraard extreem-rechtse, demonstranten het scanderen? Kunnen ze daar nou echt geen Engels?
Wat wordt er dan mee bedoeld? Mijn Engels is niet zo goed.
pi_196070541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, de juist vertaling van Trumps "We want all voting to stop", is 'we willen dat het stemmen stopt'. Dan kun je van mening verschillen hoe dat te duiden. De NPO heeft genoeg duiders in dienst die doorgaans niet van mening verschillen, maar dat is wat anders dan doen alsof hij iets gezegd heeft dat hij niet gezegd heeft.

Overigens maken ook de meeste Amerikaanse media ervan dat hij 'We want the counting to stop' gezegd zou hebben. Dat is dan vanaf het begin het narratief waar de ondertitelaar dan per ongeluk aan mee zou doen. Het deugt gewoon niet en het is onrustbarend hoe zulk overduidelijk fake news onopgemerkt blijft door de kracht van herhaling.
[..]

Bij de een wel, bij de ander niet. Zelfs de Trump aanhangers trappen erin blijkbaar.
En ik vind dat men moet stoppen met dat trumpsplaining.

Hij wil het tellen stoppen niet het stemmen. Dus hij roept stop the voting omdat dit trumpspeak is. Zijn voters nemen deze uitdrukking over.

En jij probeert er valse narratives van te creëren alsof men trumpspeak letterlijk moet vertalen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196070546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:42 schreef VoMy het volgende:

[..]

Heb je de procedure gelezen, of stel je gewoon suggestieve vragen in het luchtledige waarbij je niet geïnteresseerd bent in het antwoord?
Volgens mij is de procedure dat je het Nederlandse woord neemt dat de betekenis van het Engelse woord 'voting' het dichtst benadert.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196070550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat wordt er dan mee bedoeld? Mijn Engels is niet zo goed.
Hij bedoelt waarschijnlijk: "stop het stemmen". maar dat is niet erg waarschijnlijk als de stembureaus al lang en breed gesloten zijn...
  Moderator donderdag 5 november 2020 @ 12:48:45 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196070556
zijn ze er al uit? Mijn focus is alweer geshift.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196070565
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is de procedure dat je het Nederlandse woord neemt dat de betekenis van het Engelse woord 'voting' het dichtst benadert.
nou ja, er staan geen mensen meer in de rij voor de stemhokjes
heeft trump zijn zin
pi_196070567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is de procedure dat je het Nederlandse woord neemt dat de betekenis van het Engelse woord 'voting' het dichtst benadert.

Hoor jij ze hier zeggen Stop the vote? Of zoals iedereen het hoort: Stop the count?
pi_196070573
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En ik vind dat men moet stoppen met dat trumpsplaining.

Hij wil het tellen stoppen niet het stemmen. Dus hij roept stop the voting omdat dit trumpspeak is. Zijn voters nemen deze uitdrukking over.

En jij probeert er valse narratives van te creëren alsof men trumpspeak letterlijk moet vertalen :')
Als je trumpspeak letterlijk vertaald dan krijg je een onleesbaar stuk met onleesbare herhalingen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196070597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat wordt er dan mee bedoeld? Mijn Engels is niet zo goed.
Latrn we nu eerst eens controleren of dit wel gezegd is alvorens het over de vertaling te hebben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 5 november 2020 @ 12:50:55 #270
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_196070598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is de procedure dat je het Nederlandse woord neemt dat de betekenis van het Engelse woord 'voting' het dichtst benadert.
Binnen de desbetreffende context. Polling stations waren allang gesloten. Wat bedoelde Trump dan volgens jou?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_196070599
Echt alle Amerikaanse media hebben dat statement ook gewoon opgevat als: stop met het tellen van de stemmen.
pi_196070608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je trumpspeak letterlijk vertaald dan krijg je een onleesbaar stuk met onleesbare herhalingen.
Ik neem nog even een bakje Covfefe.
  donderdag 5 november 2020 @ 12:51:46 #273
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_196070615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Latrn we nu eerst eens controleren of dit wel gezegd is alvorens het over de vertaling te hebben.
“We want all voting to stop. We don't want them to find any ballots at four in the morning and add them to the list, OK?"
  donderdag 5 november 2020 @ 12:52:09 #274
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196070627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is de procedure dat je het Nederlandse woord neemt dat de betekenis van het Engelse woord 'voting' het dichtst benadert.
Ik heb het over het briefstemmen in Nederland waar je een vraag over stelde. Dat je die vraag alleen maar als suggestieve 'hier gaan we ook frauderen' neerzette zonder enige interesse in het antwoord op die vraag, blijkt al uit het feit dat je zelf alweer vergeten bent dat je hem stelde als ik er nota bene rechtstreeks op reageer. :') Daar ben ik overigens niet verbaasd over, een kritische en nieuwsgierige blik op de wereld heb je al 2 jaar niet gehad dus waarom zou dat nu opeens anders zijn.
  donderdag 5 november 2020 @ 12:52:14 #275
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196070629
Misschien maakt dit twitter draadje het duidelijker:

twitter


twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')