Goeie uitzending tot dusver.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Maarten was genieten, ik keek eerst Jinek en daarna OP1 in de herhaling, het was een schril contrast...
Mooi hoe de regisseur af en toe een shot van Maarten liet zien en zijn expressieloze kopquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Maarten was genieten, ik keek eerst Jinek en daarna OP1 in de herhaling, het was een schril contrast...
Oh ja er was er een bij het volgende item, geen idee meer waar het over ging, maar die blik van Maarten <3quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooi hoe de regisseur af en toe een shot van Maarten liet zien en zijn expressieloze kop
HE LOVES YOUquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:12 schreef superniger het volgende:
MAGA
FOUR MORE YEARS
RIGGERS
STOP THE STEAL
Er is vooral weinig meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef JohnBercow het volgende:
Wie is er met het haar van Wouter de Winther bezig geweest?
Hijzelfquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef JohnBercow het volgende:
Wie is er met het haar van Wouter de Winther bezig geweest?
Echt, écht een sukkel. Alleen al door dit gedram hoop ik dat heel die tocht nooit meer voorkomt.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:29 schreef matthijst het volgende:
Hij gaat maar door die kleuter.
Het gaat niet eens vriezen. En maar doordrammen.
Dartsupporters zijn bijzonder volk hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vergeleken worden met een aubergine?
You'll never walk alone.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
DRT ON TOUR @:EL-STINHO @:zipportal @:onlogisch @:szura @:gurneyisbestoke
Zie het idd. Recyclen ze dat soort gasten nu ook alquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef svann het volgende:
En daar zit Pete Hookstra weer.
Zou hij weer beledigd raken?
Onze meestervirologe, wat een powervrouw is het toch ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:25 schreef Stefanovich het volgende:
Zij Jinek nu 170.000 besmettingen per dag als die britse variant hier voet aan wal krijgt?
"bemensing"quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef byah het volgende:
[..]
Ik word aggresief van de manier waarop deze man praat
Rotterdamsquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef byah het volgende:
[..]
Ik word aggresief van de manier waarop deze man praat
Zij, de tering.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:25 schreef Stefanovich het volgende:
Zij Jinek nu 170.000 besmettingen per dag als die britse variant hier voet aan wal krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |