SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik zie er ook niet uit als 32 hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik lijk geen 31 in ieder geval.
Ja op die foto hier zit er meer stuc op d'r gezicht dan in het gemiddelde Poolse bestelbusje zitquote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook foto’s waar ze wat minder strak in de lak zit
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie en waarom?
Ik wil nieuwe bestellen.
Een hele durequote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.Was 2 euro ofzo en gaat maar niet kapot.
Snap ikquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is datquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Ja dat ken ik, erop zitten, laten liggen, een jaar Max gaan ze mee met mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.
Merk type en prijzen graag, dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is dat
Dat is niet uitslapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet m'n auto morgen om 8u bij de garage afleveren
En dan?quote:
Uitslapenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet uitslapen.
[..]
En dan?
Neequote:
vloerventilatiequote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgenmiddag komen ze ventilatiedingen in mijn muur maken voor vloerventilatie.
Ja of hoe noem je dat? Ik heb een kruipruimteding onder mijn huis maar staat nu vol water en vocht steeds omdat ik geen ventilatiedingen onder in mijn muur heb.quote:
oh kruipruimte ventilatiequote:Op woensdag 4 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of hoe noem je dat? Ik heb een kruipruimteding onder mijn huis maar staat nu vol water en vocht steeds omdat ik geen ventilatiedingen onder in mijn muur heb.Rest van de buren hebben dat allemaal wel.
Dan praat hijquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet uitslapen.
[..]
En dan?
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
hij gaat er ok al van uit dat hij heeft gewonnen
Ja snap ook niet waarom mijn huis dat niet heeft en alle andere buren wel. :S Maar had de woningbouw geen antwoord op want ze begrijpen het zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Raar dat je daar geen ventilatie hebt. kunnen wel hele nare gassen hangen :s
is het ookquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind ook Biden een griezel
En krakoud.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind ook Biden een griezel
Yup, snel binnen harken die winst, inaugureren en doodgaan aub.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zoekt de verbinding. Dat is echt een andere toon dan Donnie.
Onbegrijpelijk dat zo’n groot land geen betere, jongere kandidaat heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het ook
77 jaar ook
wat een land
Een leven vol persoonlijk verdriet en leed maakt breekbaar en oud.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Trump is maar 3 jaar jonger dan Biden.
Dan krijgen we Kamala. En die vind ik OOK al niet sympathiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, snel binnen harken die winst, inaugureren en doodgaan aub.
Hij danst wel soepelerquote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
thatcher in het wilde westeNquote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan krijgen we Kamala. En die vind ik OOK al niet sympathiek.Komt op mij over als een keiharde tante.
Ja, maar die is nog niet zo uitgedoofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ja en die haartjes zijn ook van een bejaarde en ik vind het ook echt lijken alsof hij tegen een geriatrische hersenziekte aan zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo’n bejaardenloopje. Beetje instabiel, alsof hij snakt naar zijn rollator.
Partijpolitiek waar oude witte mannen het voor het zeggen hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo’n groot land geen betere, jongere kandidaat heeft.
Maar ja wel getint en ze pist zittend, misschien helpt het ze daar wat muren te slechten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan krijgen we Kamala. En die vind ik OOK al niet sympathiek.Komt op mij over als een keiharde tante.
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat je dat über linkse witte mannen moet zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Partijpolitiek waar oude witte mannen het voor het zeggen hebben.
Andrew Cuomo over vier jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sleepy Joe gaat zijn termijn niet vol maken. Die voeren ze af naar Huize Ochtenddauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die haartjes zijn ook van een bejaarde en ik vind het ook echt lijken alsof hij tegen een geriatrische hersenziekte aan zit.
Ik verwacht Harris ergens begin 2023 op de ijzeren troon
Ja, bizarquote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Partijpolitiek waar oude witte mannen het voor het zeggen hebben.
Of ze maken hem bestuurbaar met cyborg Technology uit area 61.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sleepy Joe gaat zijn termijn niet vol maken. Die voeren ze af naar Huize Ochtenddauw.
Voordat hij op een vergeten zondagochtend met rode knopjes gaat zitten spelen graag.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sleepy Joe gaat zijn termijn niet vol maken. Die voeren ze af naar Huize Ochtenddauw.
Het zou wel goed voor het land zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja wel getint en ze pist zittend, misschien helpt het ze daar wat muren te slechten.
Dat is geloof ik een vereiste om succesvol politicus te worden, niet sympathiek zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu even hopen dat Donnie niet op knopjes drukt voordat hij terug naar NYC mag.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat hij op een vergeten zondagochtend met rode knopjes gaat zitten spelen graag.
Is ook een optie, zou als ik hem was wel de igieg van zijn naam af laten halen, dat is stoerder.quote:
No buts, vote Butt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een optie, zou als ik hem was wel de igieg van zijn naam af laten halen, dat is stoerder.
Rutte is sympathiekquote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is geloof ik een vereiste om succesvol politicus te worden, niet sympathiek zijn.
Ja als hij geen kant meer op kan en definitief verloren heeft, talloze rechtszaken aan zijn ballen, Melania die de tennisleraar neukt, het feit dat hij een one termer is geweest...........tja wie weet wat hij flikt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu even hopen dat Donnie niet op knopjes drukt voordat hij terug naar NYC mag.
Voor de Christelijke aanhang vast een brug te ver om voor de eerste gay president te stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een optie, zou als ik hem was wel de igieg van zijn naam af laten halen, dat is stoerder.
Ik vond Trump niet onsympathiek, wel gek, maar niet zo goor sluw als die Bush jr.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als hij geen kant meer op kan en definitief verloren heeft, talloze rechtszaken aan zijn ballen, Melania die de tennisleraar neukt, het feit dat hij een one termer is geweest...........tja wie weet wat hij flikt.
heb je hem welles bij die persco's gezien?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond Trump niet onsympathiek, wel gek, maar niet zo goor sluw als die Bush jr.
Bush jr. was de getrainde aap van Cheney en Rumsfeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond Trump niet onsympathiek, wel gek, maar niet zo goor sluw als die Bush jr.
Ja dat geschreeuw is typisch ala murica, dat willen ze zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je hem welles bij die persco's gezien?
Ja, dat was volgens mij ook een belangrijke reden waarom George Bush zich kandidaat stelde, om de one term van zijn vader te wreken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat hij een onetermer is zal wel pijn doen.
lees debriefing the president eens. zet bush junior ineens in en heel ander daglicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat was volgens mij ook een belangrijke reden waarom George Bush zich kandidaat stelde, om de one term van zijn vader te wreken.
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
dan zijn de chimpansee vergelijkingen nog teveel eer zeg maar..
Nu maak je mij nieuwsgierig. Kleine samenvatting?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lees debriefing the president eens. zet bush junior ineens in en heel ander daglicht.
Dat is dan ook wel de uitzondering die de regel bevestigtquote:
veel geredacteerde stukkenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu maak je mij nieuwsgierig. Kleine samenvatting?haha.
Dat is wel een beetje sad.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de uitzondering die de regel bevestigt
Rutte is gewoon een zeldzaam volbloed politicus die heel zijn leven wijdt aan de politiek en heeft daarbuiten ook niet echt een leven met een gezin en zulks, politiek is zijn leven.
Mijn twee politieke helden zijn Reagan en Gorbatsjov. Beide ook wel sympathiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de uitzondering die de regel bevestigt
Rutte is gewoon een zeldzaam volbloed politicus die heel zijn leven wijdt aan de politiek en heeft daarbuiten ook niet echt een leven met een gezin en zulks, politiek is zijn leven.
Dat wel ja, hoe bewonderenswaardig zijn toewijding is krijg je ook wel een beetje medelijden met hem. Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de politiek gaat.quote:
Bush junior was als president een stoffige conservatieve man met vele twijfels maar niet echt gek en onbeschaafd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lees debriefing the president eens. zet bush junior ineens in en heel ander daglicht.
krijgt die een of andere topfunctiequote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, hoe bewonderenswaardig zijn toewijding is krijg je ook wel een beetje medelijden met hem. Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de politiek gaat.
lees dat boek maar eensquote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bush junior was als president een stoffige conservatieve man met vele twijfels maar niet echt gek en onbeschaafd.
Ja Quasimodo lijkt die opquote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouwe gier Giuliani aan het woord nu.
Reken er maar op dat hij zijn portie wel krijgt hoor en niet van een huisdier.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Rutte wel thuis een kat of hond heeft om op z'n minst nog tegenaan te kunnen kruipen.
Reagan heeft ook de nodige vlekjes hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn twee politieke helden zijn Reagan en Gorbatsjov. Beide ook wel sympathiek.
Rutte is enorm beschaafd, zeker vergeleken bij een Trump
Lolquote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij zijn portie wel krijgt hoor en niet van een huisdier.[ afbeelding ]
heb je nog een keer link?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
God, ze trekken het nu echt in het bizarre
Dat ongetwijfeld, vraag me alleen af of die daar gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijgt die een of andere topfunctie
we weten helemaal niet wat hem gelukkig maakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld, vraag me alleen af of die daar gelukkig van wordt.
Jezusquote:Op woensdag 4 november 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Dat boze gezichtje ok van trump in die afbeelding
Zo’n lijstje kun je voor elke president maken. Maar hij wordt, volledig terecht, tot de beste Amerikaanse presidenten gerekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reagan heeft ook de nodige vlekjes hoorhttps://listverse.com/201(...)es-of-ronald-reagan/
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we weten helemaal niet wat hem gelukkig maakt.
Ja daarom denk ik dat die echt voor de politiek leeft, dat die daar gewoon gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
als je ziet met hoeveel energie hij dit blijft doen moet het hem niet ongelukkig maken
Flaaauwquote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets jonger, maar niet veel.
Mja moet zeggen dat ik me nooit echt in die presidenten heb verdiept, eigenlijk vond ik alleen Obama sympathiek overkomenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n lijstje kun je voor elke president maken. Maar hij wordt, volledig terecht, tot de beste Amerikaanse presidenten gerekend.
Tering wat spannend dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog 6 kiesmannen en de buit is binnen voor Biden.
Vond ik ook sympathiek, maar die heeft uiteindelijk niet zo gek veel voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet zeggen dat ik me nooit echt in die presidenten heb verdiept, eigenlijk vond ik alleen Obama sympathiek overkomen
Nevada morgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh ik kijk door hem heen, welbespraakt maar een enorme egolijer die onbehoorlijk veel oorlog gevoerd heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet zeggen dat ik me nooit echt in die presidenten heb verdiept, eigenlijk vond ik alleen Obama sympathiek overkomen
Nee die zat met hetzelfde probleem wat je krijgt als Biden nu wint, de republikeinen hebben een meerderheid in de senaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik ook sympathiek, maar die heeft uiteindelijk niet zo gek veel voor elkaar gekregen.
het lijkt soms echt alsof jij op een andere planeet leeftquote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik kijk door hem heen, welbespraakt maar een enorme egolijer die onbehoorlijk veel oorlog gevoerd heeft.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt soms echt alsof jij op een andere planeet leeft
en een puinhoop van de voorganger er gratis bijquote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zat met hetzelfde probleem wat je krijgt als Biden nu wint, de republikeinen hebben een meerderheid in de senaat.
Mopsneusje.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Michelle Obama ooit meedoet.
Denk het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gaan we dat deze nacht nog meemaken?
Wanneer weten we dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet nodig zijn trouwens, Michigan gaat ook naar Biden.
Die is al meegeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet nodig zijn trouwens, Michigan gaat ook naar Biden.
Lees deze maar eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt soms echt alsof jij op een andere planeet leeft
11 MINUTEN GELEDENquote:
quote:
ik kan ritjes in nevada maken vanuit m'n luie stoelquote:Op woensdag 4 november 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie zelfs dagelijks meermaals Nevada, dit is mijn achtergrond op de telefoon![]()
[ afbeelding ]
Lekker woest op de heupen slaan.quote:
Ja in het echt zit er voorlopig ook niet inquote:Op woensdag 4 november 2020 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan ritjes in nevada maken vanuit m'n luie stoel
En je komt het bed niet uit voordat ze tevreden zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel melk zullen ze niet geven.
Er zat vroeger een superknap Maori meisje op Fok maar die had een kutkarakter en die was zo gek als een schup door de cocaïnequote:Op woensdag 4 november 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je komt het bed niet uit voordat ze tevreden zijn
Goeie oprijlaan, keur ik goed. Ook lekker in de buurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
hier kunnen we Foguevill oprichten, Een brug voor Koens
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)de-nieuwlandseweg-3/
Geen zwembadquote:Op woensdag 4 november 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet.quote:Trump is sinds 1996 de eigenaar van de schoonheidswedstrijden Miss USA en Miss Universe. Miss Universe is een van de meest erkende schoonheidswedstrijden ter wereld.
Binnen een kwartiertje ben je op het strandquote:
Mag ik dan een blokhutje in een stil hoekje van het terrein?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar daar zijn dan ook andere gewone mensen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen een kwartiertje ben je op het strand
Ik stem voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
als we allemaal wat inleggen kunnen we het vast kopen
*doet 1 euro in de pot*quote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
En in plaats van digitaal Fokken geven we dan de hele dag van die gele post its aan elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En in plaats van digitaal Fokken geven we dan de hele dag van die gele post its aan elkaar
Dan mag je 1 keer per week onkruid van de oprijlaan komen wiedenquote:
pfftquote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag je 1 keer per week onkruid van de oprijlaan komen wieden
ja kan je niet wat meer missen?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft![]()
*haalt 1 euro weer uit de pot*
neequote:Op woensdag 4 november 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je niet wat meer missen?
ach, trump vecht alles aan dus dan moet er vast opnieuw geteld worden en zijn we zo weer paar dagen verder..quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Nevada komt mogelijk vannacht met uitslag
De kiescommissie van Nevada verwacht komende nacht meer uitslagen bekend te maken. De zes kiesmannen kunnen Biden, samen met de zestien kiesmannen van Michigan, de overwinning opleveren.
Wel met een plaid over je schoot dan hequote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouw zoiets. Hier zit ik dan ‘s avonds met een kopje koffie in mijn schommelstoel
Toedeledokie Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
De kiescommissie van Nevada verwacht komende nacht meer uitslagen bekend te maken. De zes kiesmannen kunnen Biden, samen met de zestien kiesmannen van Michigan, de overwinning opleveren.
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel met een plaid over je schoot dan he
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouw zoiets. Hier zit ik dan ‘s avonds met een kopje koffie in mijn schommelstoel
Voor wie is die tweede schommelstoel?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
ja lijkt mij leukquote:Op woensdag 4 november 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je gezellig een koekje kruimelen op anderhalve meter afstand?
Als Bitterbal uitgekruimeld is kunnen we een beetje bomen over de occulte trekjes van de Nazi’s.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor wie is die tweede schommelstoel?
ah als je het gelijk kraakt dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
Als ik geen corona heb kom ik van het weekend langs dat huis op weg naar mijn ouders
Ik ben geen antifa downie hequote:Op woensdag 4 november 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah als je het gelijk kraakt dan?
Gezellig, neem ik koffie mee en een kruimeldiefquote:Op woensdag 4 november 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Bitterbal uitgekruimeld is kunnen we een beetje bomen over de occulte trekjes van de Nazi’s.
Dan zou ik gelijk een aparte staat moeten uitroepen en onafhankelijk verklaren, dat gaat niet zo makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan hebben we het gratis
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HOU JIJ ME TASSIE EFFE VAST...
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, neem ik koffie mee en een kruimeldief
Jaa mogelijk, naja hopelijk goed nieuws als ik morgenochtend op mijn telefoon kijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Ja was ik ook wel beetje van overtuigd eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
dacht echt dat trump zou winnen
ZIEDEND en VIESMADquote:Op woensdag 4 november 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Trump zit te schuimbekken nu.
samequote:Op woensdag 4 november 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
dacht echt dat trump zou winnen
Dat zat 'ie toch al met de mail in ballots?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Trump zit te schuimbekken nu.
Volgens mij zit hij met iedereen in de mail en aan de telefoon nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zat 'ie toch al met de mail in ballots?
Of je leest dat het leger strategische punten heeft bezet rond het Witte Huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaa mogelijk, naja hopelijk goed nieuws als ik morgenochtend op mijn telefoon kijk.
Het gaat nog wel interessanter worden ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je leest dat het leger strategische punten heeft bezet rond het Witte Huis.
Hans is helaas weer weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als Slayer zich nu ook eens opheft is het helemaal feest
@:HPLC @:Amarantha
Dit jaar is toch al vreemd genoeg dus dat zou er nog best bij kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je leest dat het leger strategische punten heeft bezet rond het Witte Huis.
Hij had ook niet in die zure zooi moeten zitten, maar hierquote:
Denk niet dat hij in het leger echt populair is na het ontslag van die commandant van de USS Theodore Roosevelt en zijn beledigingen aan het adres van oorlogsheld John McCain, noemen een dikke reden dat hij Arizona kwijt is zelfs.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat nog wel interessanter worden ja.
Het is nu te laat.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij had ook niet in die zure zooi moeten zitten, maar hier
Van die mexicano's?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is mijn goede vriend @:HermieHermann er nog wel.
HUILEN IS VOOR JOOOOOOUUUUUUUUUUU TE LAAT.......... IK KOM NIE MEER..............quote:
Denk het wel ja maar misschien kan hij het zelf even zeggen.quote:
Zullen we een kaarsje branden voor het nog een keer verliezen van Hans?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HUILEN IS VOOR JOOOOOOUUUUUUUUUUU TE LAAT.......... IK KOM NIE MEER..............
ja en wierookquote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zullen we een kaarsje branden voor het nog een keer verliezen van Hans?
De liedjes blijven toch wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als Slayer zich nu ook eens opheft is het helemaal feest
@:HPLC @:Amarantha
watquote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ah wat ik heb heeft een naam.. maskne
het valt me nog mee allemaalquote:Op donderdag 5 november 2020 07:09 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Heeft Trumpie McTrumpface al een opgeroepen tot een burgeroorlog?
Ik heb echt het idee dat er de hele nacht niks gebeurd is.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:29 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we zijn er bijnalangzaam kruipt biden naar de overwinning
volgens mij klopt dat ook :pquote:Op donderdag 5 november 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat er de hele nacht niks gebeurd is.
nou, dan maar door met interessante thema's: hoe gaat het met je poep?quote:
nou... gisteren toch wel wat kwijt geraakt maar denk dat er nog wat uit moetquote:Op donderdag 5 november 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dan maar door met interessante thema's: hoe gaat het met je poep?
hoe lang is het zich op aan het hopen?quote:Op donderdag 5 november 2020 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou... gisteren toch wel wat kwijt geraakt maar denk dat er nog wat uit moet
ja het loopt nu zon 4 dagen niet soepeltjesquote:Op donderdag 5 november 2020 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is het zich op aan het hopen?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 5 november 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het loopt nu zon 4 dagen niet soepeltjes![]()
Maar meestal heb ik er niet zon moeite mee dus het voelt wat onaangenaam
ja op vakanties heb ik het ook altijd wat lastig de eerste dagquote:Op donderdag 5 november 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
maar goed, ik ken ook mensen die als ze een week gaan kamperen ook gewoon een week niet poepen.
nee .quote:
mja, trump gaat de tellingen aanvechten, dus komende week hebben we denk ik nog geen resultaatquote:Op donderdag 5 november 2020 07:29 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we zijn er bijnalangzaam kruipt biden naar de overwinning
Dat ja, kan nog wel kerst wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, trump gaat de tellingen aanvechten, dus komende week hebben we denk ik nog geen resultaat
maar wij weten wel beterquote:Op donderdag 5 november 2020 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, trump gaat de tellingen aanvechten, dus komende week hebben we denk ik nog geen resultaat
nee manquote:
was lekker buitenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk komt de coronatestuitslag een beetje op tijd, het ziet er echt uit als perfect wandelweer.
Voel je je wel goed genoeg?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk komt de coronatestuitslag een beetje op tijd, het ziet er echt uit als perfect wandelweer.
Heb alweer bijna 5 kilometer erop zittenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Goed genoeg is relatief en uiteraard trek ik een lekker warme jas aanquote:Op donderdag 5 november 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voel je je wel goed genoeg?en warm aankleden dan
![]()
ja zie je.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed genoeg is relatief en uiteraard trek ik een lekker warme jas aanMaar eerst de uitslag afwachten.
Zie ik watquote:
Ja dat zeg ik tochquote:Op donderdag 5 november 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar lekker thuis blijven zitten
Hoezo? met Corona zonder klachten kun je wel wandelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed genoeg is relatief en uiteraard trek ik een lekker warme jas aanMaar eerst de uitslag afwachten.
ltvdk voelt zich helemaal niet goedquote:Op donderdag 5 november 2020 08:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo? met Corona zonder klachten kun je wel wandelen.
Ahjoh dan zou die ook niet willen lopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk voelt zich helemaal niet goed
Ja als ik ga wandelen dan trek ik een warme jas aan, maar dan moet ik wel eerst gaan wandelenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee je zegt je trekt een lekkere warm jas aan
hahahaha hahahahahaquote:Op donderdag 5 november 2020 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh dan zou die ook niet willen lopen.
Pijnlijke waarheid dit wel jaquote:
*triggered*quote:Op donderdag 5 november 2020 08:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo? met Corona zonder klachten kun je wel wandelen.
je weet wel dat je vanaf 1 januari mee moet hequote:Op donderdag 5 november 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies. niks vrijwilligs meer aan dat wandelen van jou
nee toch? Daar hebben we het helemaal niet over gehad nogquote:Op donderdag 5 november 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet wel dat je vanaf 1 januari mee moet he
in voor en tegenspoedquote:Op donderdag 5 november 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch? Daar hebben we het helemaal niet over gehad nog
Elke dag 22.000 stapjesquote:Op donderdag 5 november 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet wel dat je vanaf 1 januari mee moet he
Kun je daarna wel meer kippetjes en spareribs eten?quote:
hmmmquote:Op donderdag 5 november 2020 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daarna wel meer kippetjes en spareribs eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |