SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik zie er ook niet uit als 32 hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik lijk geen 31 in ieder geval.
Ja op die foto hier zit er meer stuc op d'r gezicht dan in het gemiddelde Poolse bestelbusje zitquote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook foto’s waar ze wat minder strak in de lak zit
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie en waarom?
Ik wil nieuwe bestellen.
Een hele durequote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.Was 2 euro ofzo en gaat maar niet kapot.
Snap ikquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is datquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Ja dat ken ik, erop zitten, laten liggen, een jaar Max gaan ze mee met mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.
Merk type en prijzen graag, dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is dat
Dat is niet uitslapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet m'n auto morgen om 8u bij de garage afleveren
En dan?quote:
Uitslapenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet uitslapen.
[..]
En dan?
Neequote:
vloerventilatiequote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgenmiddag komen ze ventilatiedingen in mijn muur maken voor vloerventilatie.
Ja of hoe noem je dat? Ik heb een kruipruimteding onder mijn huis maar staat nu vol water en vocht steeds omdat ik geen ventilatiedingen onder in mijn muur heb.quote:
oh kruipruimte ventilatiequote:Op woensdag 4 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of hoe noem je dat? Ik heb een kruipruimteding onder mijn huis maar staat nu vol water en vocht steeds omdat ik geen ventilatiedingen onder in mijn muur heb.Rest van de buren hebben dat allemaal wel.
Dan praat hijquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet uitslapen.
[..]
En dan?
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
hij gaat er ok al van uit dat hij heeft gewonnen
Ja snap ook niet waarom mijn huis dat niet heeft en alle andere buren wel. :S Maar had de woningbouw geen antwoord op want ze begrijpen het zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Raar dat je daar geen ventilatie hebt. kunnen wel hele nare gassen hangen :s
is het ookquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind ook Biden een griezel
En krakoud.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind ook Biden een griezel
Yup, snel binnen harken die winst, inaugureren en doodgaan aub.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zoekt de verbinding. Dat is echt een andere toon dan Donnie.
Onbegrijpelijk dat zo’n groot land geen betere, jongere kandidaat heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het ook
77 jaar ook
wat een land
Een leven vol persoonlijk verdriet en leed maakt breekbaar en oud.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Trump is maar 3 jaar jonger dan Biden.
Dan krijgen we Kamala. En die vind ik OOK al niet sympathiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, snel binnen harken die winst, inaugureren en doodgaan aub.
Hij danst wel soepelerquote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
thatcher in het wilde westeNquote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan krijgen we Kamala. En die vind ik OOK al niet sympathiek.Komt op mij over als een keiharde tante.
Ja, maar die is nog niet zo uitgedoofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ja en die haartjes zijn ook van een bejaarde en ik vind het ook echt lijken alsof hij tegen een geriatrische hersenziekte aan zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo’n bejaardenloopje. Beetje instabiel, alsof hij snakt naar zijn rollator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |