SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik zie er ook niet uit als 32 hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik lijk geen 31 in ieder geval.
Ja op die foto hier zit er meer stuc op d'r gezicht dan in het gemiddelde Poolse bestelbusje zitquote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook foto’s waar ze wat minder strak in de lak zit
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie en waarom?
Ik wil nieuwe bestellen.
Een hele durequote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil nieuwe bestellen.
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 1 van AliExpress al een paar jaar.Was 2 euro ofzo en gaat maar niet kapot.
Snap ikquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is datquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ja die zijn prima maar ik zoek echt goede lenzen dit keer.
Ja dat ken ik, erop zitten, laten liggen, een jaar Max gaan ze mee met mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Sinner, prima prijs/kwaliteit verhouding, hoef ik me ook niet al te druk te maken als ik er eentje kwijtraak of op ga zitten.
Merk type en prijzen graag, dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh en ik heb zo'n zonnebril zoals Richard Dean Anderson wel eens op had, onpraktisch maar supervet ding is dat
Dat is niet uitslapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet m'n auto morgen om 8u bij de garage afleveren
En dan?quote:
Uitslapenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet uitslapen.
[..]
En dan?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |