Ik dacht Saint-Martinquote:
quote:Op maandag 9 november 2020 19:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Welke bril? Die met die gele poten?
Sowieso is bluffen hier lastig gezien de maximale inzet. Feitelijk ben je al snel pot committed.quote:Op maandag 9 november 2020 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Bluffen bij drie goed in een niet zo heel makkelijke ronde kan je beter niet doen.
Volgens mij wel. Nog in de tijd van Meneer Prinsen.quote:Op maandag 9 november 2020 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
Is dit al eens eerder voorgekomen?
Debgrens ligt bij hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:00 schreef Zorro het volgende:
Milo is fout Mila is goed, waar ligt de grens? Milla en anders niks.
Welke van de twee?quote:
Ok, drie danquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wim met dat ding rapen die grote beesten in Artis nootjes van de grond
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je wijst naar je plaatje
Dat snapte ik dusquote:Op donderdag 12 november 2020 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]als antwoord op de toengestelde vraag natuurlijk
Op mobiel niet hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je wijst naar je plaatje
En meneer rekende gisteren ook al fout.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:10 schreef wimderon het volgende:
Past mevrouw weer in de vierde ronde met de meeste goed.
Eigenlijk moet je altijd passen in de 4e ronde als je er het beste voor staat. Dan ben je 100% zeker van de volgende ronde.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:10 schreef wimderon het volgende:
Past mevrouw weer in de vierde ronde met de meeste goed.
Deed er nog wel erg lang over.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Gelukkig, de wiskundelerares heeft de rekenvraag goed.
Ik geloof dat ik 'm ook drie keer had nagerekend als ik daar zat, om zeker te weten dat ik niet morgen in de klas word uitgelachen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed er nog wel erg lang over.
Extra druk vanwege ontslagdreiging en verlies van je goede naam op school.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed er nog wel erg lang over.
Nog geen coronaklassenuitval en afstandsonderwijs? ( ik ook niet, al volgt de helft van de lln de lessen wel van huis uit).quote:Op donderdag 12 november 2020 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm ook drie keer had nagerekend als ik daar zat, om zeker te weten dat ik niet morgen in de klas word uitgelachen.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nog geen coronaklassenuitval en afstandsonderwijs? ( ik ook niet, al volgt de helft van de lln de lessen wel van huis uit).
Zolang mevrouw links van haar meeging was er geen risico om eruit te gaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je altijd passen in de 4e ronde als je er het beste voor staat. Dan ben je 100% zeker van de volgende ronde.
Het zijn er eigenlijk twee, benieuws hoe zo'n smart het doet met een eland op zijn voorruit.quote:
Als diegene die tweede staat links van je zit kun je in principe altijd meegaan ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang mevrouw links van haar meeging was er geen risico om eruit te gaan.
Sowieso is dat er vaak niet, omdat degene die tweede staat doorgaans mee moet (in dit geval dus niet).
Als je een dikke pot pakt kun je het misschien al beslissen vķķr de zevende ronde (of in ieder geval zo goed als zeker zijn dat je voor staat bij het ingaan daarvan), tactisch dom om dan 'tactisch' te passen.
Mercedes Aquote:
Om dat te verhinderen moest je dus heel scherp opzij kunnen, zonder om te vallen!quote:Op maandag 16 november 2020 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn er eigenlijk twee, benieuws hoe zo'n smart het doet met een eland op zijn voorruit.
Ik ken de spreuk niet, maar als het moet rijmen gok ik op neemt deelquote:
Die had best fout gerekend mogen worden ja.quote:Op maandag 16 november 2020 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
RAI Uno is hetzelfde als RAI?
Nederlands staatsomroep is toch ook niet NPO 1?
3 x 1,40 ( 50 gram kost 2,80 / 2)quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
28 * 0.15 is te doen zou je zeggen
Serieuze vraag?quote:Op maandag 16 november 2020 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, weet iemand waarom HvdZ zo slecht ter been is? Valt mij altijd op als hij naar de tafel loopt en nu weer ntet die stok
Op Strava staan ook genoeg hardlooprondjes, dus zal wel meevallen jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Volgens mij niks aan de hand, hij wielrent ook nog gewoon deze weken. Hoor hem er in zn podcast ook niet over.
Geen toevoeging.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef fespo het volgende:
wat vinden jullie van Milou?
tikkie overdreven?
Ik weet nog een van de eerste keren dat hij zei:” en hier willen ze dat ik ga zingen, maar dat gaan we mooi niet doen!”quote:
Tsja, ze had die derde gewoon moeten weten.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Had nou die vierde gewijzigd ipv de derde.
Dat kan echt niet inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:57 schreef Monolith het volgende:
Passen met drie goed op de achterhand met lage inzetten.
In het Nederlands is het ook niet best.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:01 schreef Fred_B het volgende:
De muziek van Dré wordt niet beter in het Russisch.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef Fred_B het volgende:
Meneer rechts is niet van het risico nemen.
Ach die muzikant was onterecht in de finale gekomenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, meneer rechts gun ik het niet.
Jammer, saaie man.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:16 schreef Monolith het volgende:
Daar gooide hij nog bijna zijn eigen glazen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:54 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond
[ twitter ]Dus alleen het decor is anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Dan kan ik niet. Zaken.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Geen mooi tijdstip. @:wereldgozer @:monkyyy
Vanavond
[ twitter ]@AnneloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond
[ twitter ]Ze gaan het dit keer net even anders doen dan we van hun gewend zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Voelt het als een warm bad? @fetXquote:Op maandag 11 januari 2021 20:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Achterhoek + Veluwezoom, mijn vader en grootvader zijn geboren in Renkum, ik kom uit de Achterhoek, voel me meteen al thuis.
@fetX is hier welkom welkomquote:Op maandag 11 januari 2021 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voelt het als een warm bad? @:fetx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |