quote:
De kans dat je 21000 stemmen nog kunt flippen lijkt me sowieso vrij klein, tenzij er echt drie vrachtwagens met stemmen zijn verdwenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk mag je een hertelling aanvragen als in een staat het verschil minder dan 1% is, en was er in 2016 ook een hertelling in Wisconsin. Dus tsja..we geven hem maar onze zegen.
Langquote:Op woensdag 4 november 2020 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, hoe lang gaat dit nu nog duren.
Ja, gekozen door trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik neem aan dat er ook andere tellers worden aangesteld?
Hij heeft Amerika nog meer gepolariseerd dan het normaal al is. Dus, nee, het is zeker geen klasse president.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
Afgerekend op zijn daden vind ik het een klasse president.
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Ik geloof het niet meer. Door dit soort dingen ga ik me ook veel afvragen. Is dit niet dezelfde reden waarom de VVD steeds de verkiezingen 'wint'?!
Wat?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Ik geloof het niet meer. Door dit soort dingen ga ik me ook veel afvragen. Is dit niet dezelfde reden waarom de VVD steeds de verkiezingen 'wint'?!
Waarom geloof je het niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Zijn al een aantal zaken die apart te noemen zijn, een extra 0 'per ongeluk' erbij. Mensen selectief op een verkeerde manier hun stembiljet laten invullen. Cijfers die in de ene staat enorm lang gerekt worden terwijl in andere staten juist al een winnaar wordt uitgeroepen terwijl het helemaal nog niet vast staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Jij bent echt dom hequote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude cimpleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van vllgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Het is ‘het’ fake nieuws.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude cimpleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van vllgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Elektronisch stemmen op gesloten servers.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Jij bent iets op het spoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Trump zal wel advies hebben ingewonnen van Bush jr. die op zeer dubieuze wijze alsnog Florida won. Het blijft een circus.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat je 21000 stemmen nog kunt flippen lijkt me sowieso vrij klein, tenzij er echt drie vrachtwagens met stemmen zijn verdwenen.
Hou op joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
ALs het op zo'n grote schaal zou gebeuren kan er vast wel bewijs worden geleverd van 1 voorval. Tot nu toe nog niets boven water gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude compleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van volgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |