Omdat Doofus Donald.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan sleepy joe gaan winnen. What kind of sorcery is this
Waarschijnlijk heeft iemand een 0 te veel ingevoerd bij het aantal inwoners.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen. Berrien County heeft 153.000 inwoners. Er zijn nu 80.000 stemmen geteld, dat kan nooit 4% zijn. Ik zie op FOX ook 4% staan, maar iets zegt me dat er een fout wordt gemaakt.
Nee, maakt geen schijn van kans meer. Biden heeft alleen Wisconsin en Michigan nodig en staat in beide staten ruim voor op Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:09 schreef VoMy het volgende:
Maar, gaat Trump dus niet gewoon toch winnen?
Alsof Trump zoveel beter is? Die word met zijn getweet door geen enkele wereldleider serieus genomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgen ze die seniele opa aan de macht
Zie je hem al stotteren bij Putin?
Welke staat?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf... dit ziet er positief uit voor Trump!
4,76 pas
Loopt achter in PA?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:05 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Orangeman slaat er slecht voor.
Loopt achter in MI, WI, PA. Het is over het is uit
Biden2020
Dat zou toch zowiezo gebeuren?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgen ze die seniele opa aan de macht
Zie je hem al stotteren bij Putin?
MIquote:
Ik waardeer je standvastigheid om toch nog mogelijkheden te zoeken waarin Trump er alsnog als winnaar uit komt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf... dit ziet er positief uit voor Trump!
4,76 pas
Ik kom uit op 83.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:14 schreef Viesdik het volgende:
Heb alle counties in Michigan handmatig geteld en kom uit op 2.692.781
vaag
Tel je allebei?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:14 schreef Viesdik het volgende:
Heb alle counties in Michigan handmatig geteld en kom uit op 2.692.781
vaag
Nouja..quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Viesdik het volgende:
Michigan is nog totaal niet bepaald!
Monroe en Berrien gaan naar Trump
Gaat misschien uiteindelijk nog wel goedkomen ook
MI, maar het klopt niet. Iemand heeft voor die county 1.600.000 inwoners ingevoerd i.p.v. 160.000.quote:
votesquote:
Er is niet 4% geteld, is een fout. Zoveel mensen wonen er niet in die county.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja..
7k meer stemmen daarvoor trump, slechts 4 procent geteld. Potentieel 150k..
Of zoals ik met een Amerikaanse samenwoont/gaat trouwen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tenzij je een Amerikaan bent if in de VS woont, zou ik er niet te veel waarde aan hechten. Het wordt tenslotte niet onze president.
Zijn er dan geen slimme, gerespecteerde, vooraanstaande Republikeinen die hem de mond kunnen snoeren? Dit schaadt het land zo hard, echt niet normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |