Goedzo! Blijf jezelf stug aan je geloof vastklampen!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen bron gegeven voor dat plaatje dat je hebt gepost.
Je kan wel twijfel blijven zaaien maar daar tuinen we hier niet in.
Wonderbaarlijk? Jullie zouden elk verlies wegzetten als fraude omdat het niet past in jullie waanwereld.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk verliest. Een beetje alsof er wordt gefraudeerd.
Dat is waar, maar ik zie het niet meer flippen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt me nog wat voorbarig. Pas als de kaart is ingekleurd en er niets meer significant kan veranderen geloof ik het.
Wel als we dezelfde rare dingen zouden zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als Trump zou gaan winnen?
Tja dat waren ook wel de twee smaakjes natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgen ze die seniele opa aan de macht
Zie je hem al stotteren bij Putin?
ZIEDENDquote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Goedzo! Blijf jezelf stug aan je geloof vastklampen!
Tenzij je een Amerikaan bent if in de VS woont, zou ik er niet te veel waarde aan hechten. Het wordt tenslotte niet onze president.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zie het niet meer flippen.
Poststemmen zijn gunstig voor Biden, dus dit is een gelopen race imo.
Nou, dat zou dan zeker voor jezelf gelden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Goedzo! Blijf jezelf stug aan je geloof vastklampen!
Niet jokkenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wel als we dezelfde rare dingen zouden zien.
Er zijn geen rare dingen te zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wel als we dezelfde rare dingen zouden zien.
Nou ja dat het een klein kind is dat niet tegen zijn verlies kan is niets nieuws. Maar ja hij laat zich weer eens goed kennen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij blijft maar Twitteren
[ twitter ]
Ja, in die zin is het wel opvallend hoezeer emotioneel betrokken mensen hier zijn. Mezelf incluis wel, alleen ik kan het niet zo verklaren al vind ik het Parijs akkoord wel belangrijk en niet een dagelijkse shitshow bij onze bondgenoten.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tenzij je een Amerikaan bent if in de VS woont, zou ik er niet te veel waarde aan hechten. Het wordt tenslotte niet onze president.
kiescommissie Wisconsin zegt dat ze klaar zijn met tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:02 schreef Ixnay het volgende:
In Wisconsin maar 20.000 stemmen verschil.
In Michigan gaat het om 30.000 stemmen nu.
In Nevada nog maar 8.000 stemmen.
Kan wel, gebeurt zeldenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou het eigenlijk kunnen dat er "kiesmannen" zijn die de kant van Trump gaan kiezen ?
ANTRIM COUNTY is nog niet gekleurdquote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Viesdik het volgende:
Michigan is nog totaal niet bepaald!
Monroe en Berrien gaan naar Trump
Gaat misschien uiteindelijk nog wel goedkomen ook
Klopt, kunnen wss nog wel stemmen binnen komen per post lijkt me maar dat zal niet heel veel meer veranderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
kiescommissie Wisconsin zegt dat ze klaar zijn met tellen
Och, dat zal wel loslopen. Ik vraag mij af of er überhaupt iets gaat veranderen. Binnen de VS was er al een enorme verdeeldheid en daar zal niets aan veranderen. Bovendien heeft de senaat ook heel veel invloed. En daar is het wel nog spannend. Daar zijn de republikeinen nog in het voordeel. Maar ook dat kan nog veranderen al is die kans klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al vier jaar?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |