In Georgia en North Carolina lijken ze vandaag nog niet te zijn gestart met tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Faraday01 het volgende:
In Georgia zijn ze ook wel tamelijk traag met tellen
Nevada ook niet. Amerikanen zijn lui.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Georgia en North Carolina lijken ze vandaag nog niet te zijn gestart met tellen.
Nevada had al gezegd dat ze donderdag pas weer zullen tellen met stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nevada ook niet. Amerikanen zijn lui.
Zo slecht tegen je verlies kunnen is ook ontzettend sneu. Teleurstelling prima, maar dat slachtofferrolletje:quote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooi he al die boze Trumpgekkies
160000 ongeveer volgens Wikipediaquote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik heb Berrien helemaal niet gezien, maar dat is ook echt groot.
5% pas geteld en dan 80.000 stemmen. Die zitten dus op 1.6 miljoen. Daar kun je nog wel een gaatje mee slaan.
*EDIT*
Foutje dus? Lees hierboven dat Berrien klein is
Monroe county had 4 jaar terug Trump ook dik in de pocket..quote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik heb Berrien helemaal niet gezien, maar dat is ook echt groot.
5% pas geteld en dan 80.000 stemmen. Die zitten dus op 1.6 miljoen. Daar kun je nog wel een gaatje mee slaan.
*EDIT*
Foutje dus? Lees hierboven dat Berrien klein is
Lijkt me nog wat voorbarig. Pas als de kaart is ingekleurd en er niets meer significant kan veranderen geloof ik het.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou, dit was het wel dacht ik zo.
Felies aan de Biden fans & Dems hierzo, sterkte voor de Republikeinen & Trump fans.
Zelf had ik graag The Donald nog een tweede termijn in het witte huis gezien, helaas liep het anders.
Net bij omroep max zon vrouwtje dat bijna ah huilen was omdat het zon close race isquote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooi he al die boze Trumpgekkies
Bewijs het Donald. Dan heb je een punt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:53 schreef Predator40 het volgende:
Donald J. Trump
@:realDonaldTrump
·
1h
Last night I was leading, often solidly, in many key States, in almost all instances Democrat run & controlled. Then, one by one, they started to magically disappear as surprise ballot dumps were counted. VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!
![]()
![]()
![]()
Wees gerust, dit gaat naar de rechters.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Felies aan de Biden fans & Dems hierzo, sterkte voor de Republikeinen & Trump fans.
Zelf had ik graag The Donald nog een tweede termijn in het witte huis gezien, helaas liep het anders.
It a-ain't over t-t-till it's overquote:Op woensdag 4 november 2020 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
omdat hij verliest ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wees gerust, dit gaat naar de rechters.
Mocht dat zo lopen, dan hoop ik dat hij hierna wel een andere reality show gaat doenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ja, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wees gerust, dit gaat naar de rechters.
Krijgen ze die seniele opa aan de machtquote:Op woensdag 4 november 2020 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hij kan nog altijd doorgaan op Twitter en blijven haten op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mocht dat zo lopen, dan hoop ik dat hij hierna wel een andere reality show gaat doen
Dat had je van tevoren kunnen weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is in godsnaam nog het nut van alles op de voet volgen, als wat poststemmen de volgende dag de uitslag compleet kan doen veranderen
In PA is even een achterstand van 700.000 weggewerkt.
Je hebt nog steeds geen bron gegeven voor dat plaatje dat je hebt gepost.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk verliest. Een beetje alsof er wordt gefraudeerd.
Dat zal ie vast wel gaan doen dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mocht dat zo lopen, dan hoop ik dat hij hierna wel een andere reality show gaat doen
Had je ook zo gereageerd als Trump zou gaan winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk verliest. Een beetje alsof er wordt gefraudeerd.
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zal ie vast wel gaan doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |