Was vorige keer Democratischquote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
7500 stemmen verschil in Nevada terwijl we daar pas op 67% zitten
Ik zou het niet weten
Ja.quote:
Michigan gaat bijna zeker naar Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alleen vertrouwen in Michigan..
Die gast spoort echt niet, een burgeroorlog lachen vindenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Leuk man, een burgeroorlog. Echt lachen.
wat maakt het uitquote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Ixnay het volgende:
De NOS zegt dat Arizona door Biden gewonnen is vanwege de latino's daar.
Biden heeft daar gewonnen vanwege de Californiërs.
Dat is toch wel een dikke domper voor de Democraten, en ook erg verrassendquote:Op woensdag 4 november 2020 13:30 schreef Starhopper het volgende:
De senaat blijft rood! Dat is belangrijker
Heel Amerika zit vol met populisten.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zo werkt het bij populisten, gewoon hard blijven schreeuwen dat iets niet klopt. Corona, onzin of hoax, klimaatverandering onzin of hoax, trump gaat verliezen onzin of RIGGED.
Wat maakt het uit. Het resultaat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Ixnay het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Hoe kunnen mensen uit cali stemmen in arizona? :")quote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Ixnay het volgende:
In PA is slechts 2/3e geteld. En het verschil is eerder 600k. Verschil was 4 jaar geleden heel klein dus vermoedelijk gaan de nog niet getelde stemmen veel impact hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijna alle stemmen geteld en PA staat ie 700k voor.
wat mij echt leuk lijkt is als Biden met 270 wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij echt lachen als dat gebeurdTrump alsnog winnaar. Dit zou ik mooier vinden dan dat hij nu wint
Helemaal rond? Ergens dit weekend.quote:
Het enige dat in de buurt komt van een burgeroorlog is de manier waarop de democraten en de fake news media dit op een nek een nek race willen laten lijken om er straks nog een winst van te maken met nep stemmen per post.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo burgeroorlog?Wat een onzin man. Dit is gewoon democratie.
ga toch heen manquote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van een burgeroorlog is de manier waarop de democraten en de fake news media dit op een nek een nek race willen laten lijken om er straks nog een winst van te maken met nep stemmen per post.
Jij geeft aan dat dat lachen is, niet ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo burgeroorlog?Wat een onzin man. Dit is gewoon democratie.
PA doet er niet meer toe eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijna alle stemmen geteld en PA staat ie 700k voor.
zoek hulpquote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van een burgeroorlog is de manier waarop de democraten en de fake news media dit op een nek een nek race willen laten lijken om er straks nog een winst van te maken met nep stemmen per post.
Hertellingen doe je als het echt close is zoals bij Florida in 2000.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Helemaal rond? Ergens dit weekend.
Exclusief alle onvermijdelijke hertellingen.
Boos wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van een burgeroorlog is de manier waarop de democraten en de fake news media dit op een nek een nek race willen laten lijken .
Pffquote:om er straks nog een winst van te maken met nep stemmen per post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |