Lijkt mij echt lachen als dat gebeurdquote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toen maakt dat geen reet uit. Nu zou dat leiden tot een constitutionele crisis en mogelijke burgeroorlog.
Lees alle bullshit eens terug hier. Is echt geen lijn in te ontdekken.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien als je hier wat zou meelezen hoefde je niet ieder half uur hier te komen met 'IK SNAP ER NIETS MEER VAN'.
Zo werkt het bij populisten, gewoon hard blijven schreeuwen dat iets niet klopt. Corona, onzin of hoax, klimaatverandering onzin of hoax, trump gaat verliezen onzin of RIGGED.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een waardeloos kuttopic dit.Iedereen lult maar wat.
Biden staat op pole position momenteel, dat is alles wat de mensen moeten weten.
Ja en FC utrecht wint de CL ?quote:
Dan moet Trump ook Georgia, North Carolina en Pennsylvania winnen. Dat is verre van zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:50 schreef Viesdik het volgende:
Het zal bepaald worden door Nevada, Wisconsin of Michigan
Als 1 van deze 3 naar Trump gaat...
moet lukken toch?
Heb alleen vertrouwen in Michigan..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:50 schreef Viesdik het volgende:
Het zal bepaald worden door Nevada, Wisconsin of Michigan
Als 1 van deze 3 naar Trump gaat...
moet lukken toch?
Bijna alle stemmen geteld en PA staat ie 700k voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan moet Trump ook Georgia, North Carolina en Pennsylvania winnen. Dat is verre van zeker.
Dat zou de ondergang van de VS betekenen. Lach joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij echt lachen als dat gebeurdTrump alsnog winnaar. Dit zou ik mooier vinden dan dat hij nu wint
also, Also, ALSO!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
op een gestoorde ouwe gek wel ?
en racist, en leugenaar en bedrieger en crimineel
Daar moeten ze nog 100.000en tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alleen vertrouwen in Michigan..
Leuk man, een burgeroorlog. Echt lachen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij echt lachen als dat gebeurdTrump alsnog winnaar. Dit zou ik mooier vinden dan dat hij nu wint
7500 stemmen verschil in Nevada terwijl we daar pas op 67% zittenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alleen vertrouwen in Michigan..
Klopt, het is billenknijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog 100.000en tellen.
Stemmen uit de steden ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog 100.000en tellen.
Oneens.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lees alle bullshit eens terug hier. Is echt geen lijn in te ontdekken.
Georgia moet nog Atlanta meetellen. Die kan nog flippen. PA is ook verre van safe ondanks de ruime voorsprong van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijna alle stemmen geteld en PA staat ie 700k voor.
Hoezo burgeroorlog?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Leuk man, een burgeroorlog. Echt lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |