quote:Op maandag 9 november 2020 09:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dacht gister echt dat het begonnen was, maar het zette helaas niet door.
Ben wel echt weer terug bij af qua vermoeidheid. Doei energie..
Hopelijk kun je het lekker rustig aan doen vandaagquote:Op maandag 9 november 2020 09:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dacht gister echt dat het begonnen was, maar het zette helaas niet door.
Ben wel echt weer terug bij af qua vermoeidheid. Doei energie..
He bah, wat naar dat het zo belabberd gaat! Ik snap dat stoppen heel vervelend is als je je werk zo leuk vindt, maar roofbouw plegen op je lijf en geest door door te bikkelen terwijl het niet lukt is ook niet de bedoeling lijkt me. Zou je kunnen afspreken dat je in principe niet werkt en dan kijken of er deadlineloze werkzaamheden zijn die je kan oppakken op de dagen dat je je goed voelt? Zo ben ik begonnen in september. Ik was (nog steeds trouwens) voor 100% ziek gemeld, maar er waren een aantal dingen die ik kon doen als het ging. Dat haalde voor mij de druk eraf, maar zo kon ik me toch nog enigszins nuttig maken. Inmiddels heb ik ook weer wat dingen opgepakt die iets urgenter zijn, gewoon omdat het goed gaat.quote:Op maandag 9 november 2020 10:54 schreef Tink89 het volgende:
Wat balen van de vermoeidheid dames![]()
![]()
Ik heb niet zo'n beste weken. Sinds ik weer aan het werk ben, spuug ik weer meer. En ik wil me zo, zo, zo ontzettend graag nuttig maken, ik vind het zo rot dat ik er na een maand op m'n nieuwe werk al uit lag. En toch vrees ik dat ik woensdag met de bedrijfsarts moet gaan bespreken dat het zo niet gaat. Ik kan niet meer. Die 2 uur per dag zorgen voor zo veel onrust in m'n hoofd en vermoeidheid in m'n lijf. En dat terwijl ik m'n baan zo leuk vind...
Wat moet, dat moet. Wel kut, je voelt je fysiek kut en mentaal ook nog eens een schuldgevoel omdat je niet kunt werken.quote:Op maandag 9 november 2020 10:54 schreef Tink89 het volgende:
Wat balen van de vermoeidheid dames![]()
![]()
Ik heb niet zo'n beste weken. Sinds ik weer aan het werk ben, spuug ik weer meer. En ik wil me zo, zo, zo ontzettend graag nuttig maken, ik vind het zo rot dat ik er na een maand op m'n nieuwe werk al uit lag. En toch vrees ik dat ik woensdag met de bedrijfsarts moet gaan bespreken dat het zo niet gaat. Ik kan niet meer. Die 2 uur per dag zorgen voor zo veel onrust in m'n hoofd en vermoeidheid in m'n lijf. En dat terwijl ik m'n baan zo leuk vind...
Liefffquote:Op maandag 9 november 2020 17:51 schreef 1inamelon het volgende:
Je had een hele begripvolle baas toch @:Tink89? Je hebt geen makkelijke zwangerschap en dat weten ze op je werk ook. Jij en jouw gezondheid (en die van je baby) zijn echt het allerbelangrijkst!
Wij zijn thuisGrote broer begon helemaal te stralen toen hij z’n zusje in de box zag liggen.
Ahw wat liefquote:Op maandag 9 november 2020 17:51 schreef 1inamelon het volgende:
Je had een hele begripvolle baas toch @:Tink89? Je hebt geen makkelijke zwangerschap en dat weten ze op je werk ook. Jij en jouw gezondheid (en die van je baby) zijn echt het allerbelangrijkst!
Wij zijn thuisGrote broer begon helemaal te stralen toen hij z’n zusje in de box zag liggen.
Helemaal mee eens, zo rot!!quote:Op maandag 9 november 2020 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat moet, dat moet. Wel kut, je voelt je fysiek kut en mentaal ook nog eens een schuldgevoel omdat je niet kunt werken.
Ik vind het kut voor je dat jou tot zover nog niet echt een vrolijke onbezorgde zwangerschap gegund is
Hahaha sorry! Volgende week heb ik sowieso een baby vanwege de insuline, maar je kan me nog voor zijn natuurlijk!quote:Op maandag 9 november 2020 18:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik sta eerste in de OP, @:Donna . It’s my turn. 😂
Wel spannend voor je! Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |