quote:
Op dinsdag 17 november 2020 20:36 schreef Lemijn het volgende:Ga je dat echt missen ja @:Gogo83? Had je dat de vorige keer ook? Ik echt geen seconde. Ik verheug me wel op het weer voelen hoor! Het is zo'n fijne bevestiging van dat alles goed gaat binnen. Maar buiten vind ik echt 100x fijner.
Sterkte met het slechte slapen, het is echt andere koek met een peuter ja. Maar nu wel bijna klaar met werken toch? En wanneer gaat T. naar school?
Ik ben trouwens wel zodanig weinig waard dat ik Jacob nu behoorlijk veel uitbesteed. Ik kan simpelweg niet een hele dag voor hem zorgen dus anderen springen bij. Wel heerlijk dat dat kan! En het moet niet nog 7 maanden zo blijven maar ik ga er toch vanuit dat dat ook niet hoeft. Tegen het einde stel ik me daar wel weer op in. Ik weet nog zo goed dat ik de vorige keer me pas echt goed en uitgerust voelde toen ik met verlof ging. Ik dacht 'oh, zo is zwanger zijn best leuk!' Zonde eigenlijk.
Natuurlijk is buiten de buik fijner, maar ik vind zwanger zijn (vanaf het moment dat ik me ook echt zwanger ga voelen) zóiets bijzonders. En de kans dat er hierna nog een zwangerschap komt is heel erg klein, dus ik geniet er echt heel erg van nu het nog kan. Ik moest ook heel erg wennen aan mijn lege buik trouwens de vorige keer, hoewel ik het leuker vond om moeder te zijn dan zwanger, miste ik wel het getrappel.
Ik hoef idd nog maar twee dagen te werken voor school en dan rond ik volgende week nog wat laatste dingen af voor m'n eigen bedrijf. Dat laatste gaat ook niet 100% on hold, ik zal wel regelmatig even wat mail checken of wat berichten plaatsen, maar dat kan allemaal op de momenten dat ik er zin in heb en zo niet dan niet. Dat voelt toch heel anders.

T. gaat pas eind maart naar school, nog wel tijdens mijn verlof dus, maar de baby is er dan al wel. Hij blijft wel gewoon naar het kdv gaan, ook tijdens mijn verlof, en man is 1 dag per week thuis. Dus ook hier wordt er behoorlijk wat uitbesteed.

Zal bij jou inderdaad vanzelf weer wat minder worden in het tweede trimester, toen ging het hier iig een stuk beter!