quote:
West-Virginia en Ohio zijn ook naar Trump. Ik kan tot nu toe nog geen staat gevonden die Biden nu heeft veroverd t.o.v. 2016.quote:
Eentje volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
West-Virginia en Ohio zijn ook naar Trump. Ik kan tot nu toe nog geen staat gevonden die Biden nu heeft veroverd t.o.v. 2016.
Bedoel dat het geen verrassing was dat Florida op Trump heeft beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
West-Virginia en Ohio zijn ook naar Trump. Ik kan tot nu toe nog geen staat gevonden die Biden nu heeft veroverd t.o.v. 2016.
Die van de democraten bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:07 schreef warp995 het volgende:
Wordt de overwinning groter dan in 2016?
Popular vote is ie iig wel flink op achteruit gegaan?
Phillie nog niet veel geteld, grote steden vaak blauw, dus kan nog wel swingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:06 schreef RvLaak het volgende:
PA nog steeds 700+k in de plus voor Oom Donald
Ja, hier wint Trump wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:06 schreef RvLaak het volgende:
PA nog steeds 700+k in de plus voor Oom Donald
Hij zeikt dan ook als een klein kutkind.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:09 schreef Bugno3 het volgende:
CNN bitcht dat als Trump zegt dat er gesjoemeld wordt, dat dat niet zo is. Alleen maar bezig met tegen Trump in gaan.
Nou ja, ze zeggen dat men zich erop voor moet bereiden dat Trump allerlei totaal ongefundeerde dingen gaat zeggen zo. Dat is ongeveer wat hij standaard doet, dus dat is niet meer dan logisch. En vooraf even waarschuwen dat het pure bullshit is als hij weer eens gaat beginnen over 'ze proberen de verkiezingen te stelen!1!' is ook wel zo handig, voor de mensen die niet doorhebben dat dat inderdaad onzin is.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:09 schreef Bugno3 het volgende:
CNN bitcht dat als Trump zegt dat er gesjoemeld wordt, dat dat niet zo is. Alleen maar bezig met tegen Trump in gaan.
71% geteld. Die race is gelopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Phillie nog niet veel geteld, grote steden vaak blauw, dus kan nog wel swingen.
Oh ik smul zo van dit soort gefrustreerde posts. Heerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij zeikt dan ook als een klein kutkind.
Er zijn al veroordelingen mbt stemfraude per post. Trump had hier gewoon gelijk in.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen dat men zich erop voor moet bereiden dat Trump allerlei totaal ongefundeerde dingen gaat zeggen zo. Dat is ongeveer wat hij standaard doet, dus dat is niet meer dan logisch. En vooraf even waarschuwen dat het pure bullshit is als hij weer eens gaat beginnen over 'ze proberen de verkiezingen te stelen!1!' is ook wel zo handig, voor de mensen die niet doorhebben dat dat inderdaad onzin is.
Dat is inderdaad ook mijn grootste frustratie, wie had dit ( bij de democraten ) niet zien aankomen...triest.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:13 schreef Kyran het volgende:
Dat het na vier jaar nog zo "close" moet zijn is een schande voor de Democraten eigenlijk, of ze nou winnen of niet. Niks beters dan Biden kunnen bieden .....
Mja, het frustreert me echt niet hoor, maar je moet toch toegeven dat het vrij kansloos is om een uur geleden al te schreeuwen dat ze de verkiezingen aan't stelen zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ik smul zo van dit soort gefrustreerde posts. Heerlijk.
Allemaal KRAPUUL.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:14 schreef RvLaak het volgende:
Nu noemt de antifa idioten "onruststokers"
Waar?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn al veroordelingen mbt stemfraude per post. Trump had hier gewoon gelijk in.
Dan heb ik slecht nieuws voor jouquote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat een ellende. Hopelijk niet nog 4 jaar die mafklapper.
Waren ze toch al?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef theunderdog het volgende:
De zelfverklaarde fok-intellectuele/Amerika experts die de overtuiging hadden dat Biden met gemak ging winnen, kunnen nog altijd COVID-experts worden.
Eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien, offline of online, die beweerde dat Biden met gemak zou winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef theunderdog het volgende:
De zelfverklaarde fok-intellectuele/Amerika experts die de overtuiging hadden dat Biden met gemak ging winnen, kunnen nog altijd COVID-experts worden.
Hier en daar kleine zaken. Max paar honderd stemmen, maar gaat om het gemak waarmee dit kan. Tim Pool heeft dit uitvoerig behandeld (met bronnen en links) op zijn kanaal.quote:
Wie dan? Echt niemand hier gezien die dat beweerde.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef theunderdog het volgende:
In de Nederlandse media heb ik toch bijna overal wel gehoord en gelezen dat de peilingen nu beter/nauwkeuriger zijn dan in 2016 en dat Biden een veel grotere voorsprong had dan Clinton, dus het moet raar lopen dat Trump wint... en het lijkt raar te gaan lopenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien, offline of online, die beweerde dat Biden met gemak zou winnen.
Dan heb je niet goed gelezen en/of geluisterd.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien, offline of online, die beweerde dat Biden met gemak zou winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |