Blijft verdacht. Even serieus waarom gaat er in texas new york en cali niks mis maar bij zo een kut staat als phillie wel? Er is iets dat heet koffiequote:Op woensdag 4 november 2020 05:47 schreef RvLaak het volgende:
Phillie stopt met tellen, ze willen slapen
Ik geef aan wat de NOS zegt, wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 4 november 2020 05:54 schreef KingRoland het volgende:
Jameshond kunnen jullie negeren. Dat is de dorpsgek in dit topic
Mailballots in Fairfax Countyquote:Op woensdag 4 november 2020 05:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Virginia voor Biden. Opeens 400.000 stemmen meer voor Biden dan anderhalve minuut geleden.
Heb net 2 uurtjes slaap gepakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Anonymousz het volgende:
Helemaal niet geslapen en ik moet over een half uur pleiten
Lucky bastardquote:Op woensdag 4 november 2020 05:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb net 2 uurtjes slaap gepakt.
Ik maak maar een grapje makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 05:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik geef aan wat de NOS zegt, wat is jouw probleem?
ja goeiequote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje makker
Met de welbekende kanttekening erbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef Ixnay het volgende:
57% IN PENNSYLVANIA
Na de helft van de stemmen.
Fox deed dat netquote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef heywoodu het volgende:
Is ergens een tussenstand te vinden van de districts in Nebraska en Maine? Zowel NOS als Guardian geven alleen de hele staat, maar dat is niet handig en het lijkt best van belang te worden.
CNN, trump staat voor in CD Mainequote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef heywoodu het volgende:
Is ergens een tussenstand te vinden van de districts in Nebraska en Maine? Zowel NOS als Guardian geven alleen de hele staat, maar dat is niet handig en het lijkt best van belang te worden.
Biden staat voor in Nebreska, maar daar zijn alleen nog de early votes geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef heywoodu het volgende:
Maar is dat ergens te vinden? Want CNN kijk ik ook, dus als ze het daar toevallig over hebben zie ik het wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Biden staat voor in Nebreska, maar daar zijn alleen nog de early votes geteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |