quote:13 staten voor Trump = 86
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
quote:11 voor Biden = 92
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
Trouwens Tjacka, tussendoor Mortaxx heeft tegen mij gezegd dat jij luistert naar Famke Louise.quote:
Texas boeit nietquote:Op woensdag 4 november 2020 03:02 schreef RvLaak het volgende:
90k achter in TX nog, gaat goed komen dus
Klopt helaas wordt hij als erg belangrijk gevonden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan was een waardeloze president.
NC 81% kans voor Trump: https://forum-fok.digidip(...)pic%2F2578210%23livequote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef synsysterstylo het volgende:
NC wordt tricky
Texas en Ohio worden nog wel rood schat ik
Ze weten denk ik op basis van county's wat er nog in het vat zitquote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap de naalden op FOX niet.
NC:Trump loopt in op Biden maar de naald gaat steeds meer naar Biden.
Georgia: Trump staat voor maar naald is blauw
Ik doe niet meer meequote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trouwens Tjacka, tussendoor Mortaxx heeft tegen mij gezegd dat jij luistert naar Famke Louise.
Klopt dit?
quote:13 staten voor Trump = 86
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
quote:12 voor Biden = 97
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
New Mexico 5
Reagan is de oorzaak van de ongelijkheid die ze nog steeds voelen in de VS. Topper inderdaad.quote:
Moet die zo snel wel flink gaan stijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
NC 81% kans voor Trump: https://forum-fok.digidip(...)pic%2F2578210%23live
Ah, waren er aardig wat dan, zitten al boven de 70%quote:Op woensdag 4 november 2020 03:04 schreef Sjemmert het volgende:
Trump begint in te lopen in NC nu de meeste early votes al geteld zijn.
In '81 was er nog wel meer rood bij hem.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Reagan maakte vrijwel de hele kaart rood
quote:14 staten voor Trump = 94
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
Louisiana 8
quote:12 voor Biden = 97
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
New Mexico 5
Hillary had 3 miljoen stemmen meer. Lijkt er op dat Biden daar overheen gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ze roepen hier in Nederland al weken dat Biden miljoenen meer overall stemmen krijgt over het land gezien.
Ik denk dat het tegenvalt?
NY ook binnen 5 minuten na sluiting gecalled, blauw, 0 stemmen geteld... Varen op traditie, gok ik zoquote:Op woensdag 4 november 2020 03:04 schreef KingRoland het volgende:
NY en Cali kan je nu al blauw kleuren
De bubbel is real. Werkt 2 kanten op.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ze roepen hier in Nederland al weken dat Biden miljoenen meer overall stemmen krijgt over het land gezien.
Ze weten ook welke counties nog geteld moeten worden. Als dat Trump gebieden zijn dan tikt dat hard aan op de voorspelling.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Moet die zo snel wel flink gaan stijgen
Nope... die trend zet nog altijd voort.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Zou best kunnen Hildog ging ook pas op het laatste Trump voorbij qua popular vote, maar dat boeit verder niks. Wanneer Californië er bijkomt, dan verschuift de popular vote behoorlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef inslagenreuring het volgende:
zeker vanuit NY en Caliquote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hillary had 3 miljoen stemmen meer. Lijkt er op dat Biden daar overheen gaat.
Maar hoe? Ik zie nu al structureel meer Rep stemmen in dem staten? Neem FL?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hillary had 3 miljoen stemmen meer. Lijkt er op dat Biden daar overheen gaat.
De stem van die mensen is minder waard dan de stem van mensen uit Missouri?quote:
Ja, althans dan denken ze in Cali wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De stem van die mensen is minder waard dan de stem van mensen uit Missouri?
FL is een Dem staat?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hoe? Ik zie nu al structureel meer Rep stemmen in dem staten? Neem FL?
Andersom toch? Behalve dan dat ene gebied in FL.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hoe? Ik zie nu al structureel meer Rep stemmen in dem staten? Neem FL?
Amerika is zo op het bot verdeelt ook in de verschillende huizen dat een kruising tussen Roosevelt en Johnson er zelfs niks kan uitvoeren helaas.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Reagan is de oorzaak van de ongelijkheid die ze nog steeds voelen in de VS. Topper inderdaad.
quote:14 staten voor Trump = 94
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
Louisiana 8
quote:13 voor Biden = 126
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
New Mexico 5
New York 29
kennelijk denkt het debiele systeem in de VS dat. Als ze gewoon een president zouden kiezen op basis van het aantal stemmen hadden republikeinen geen kans.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, althans dan denken ze in Cali wel.
Missouri is al gecalledquote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef Frutsel het volgende:
Ohio nu gezakt naar 52,3% voor Biden... benieuwd naar Pennsylvania, North C, Wisconsin, Michigan en Missouri
Toch naar Trump zo te zijn, de achterstand loopt wel heel snel in, van 330 naar 150 nu en dat in 15%.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef synsysterstylo het volgende:
NC wordt tricky
Texas en Ohio worden nog wel rood schat ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |