Ja lijkt mij welquote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef Charlies het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en dat moet wel een keer mogelijk zijn
Aanvullingquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
@Fugue @capricia @trein2000 @Tijger_mquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef RipCity het volgende:
Kan hier geen serie van gemaakt worden? Is het sc topic toch vannacht?
Ik hoop dat ze met Hoekstra beginnen, wat een clown is datquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef MCH het volgende:
Gaan ze al die ambassadeurs over de hele wereld omruilen als de democraten winnen?
Welja. En dan niet op nieuw deel openen klikkenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef RipCity het volgende:
Kan hier geen serie van gemaakt worden? Is het sc topic toch vannacht?
Oh, ik probeer zeker niet bij te dragen aan de klimaarverandering hoor. Ik heb echter niet de illusie dat wij als soort enige invloed hebben op het voorbestaan van de planeet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, precies, maar andere mensen die dan leven vinden het waarschijnlijk wel prettig om niet hun land te hoeven verhuizen vanwege een stijgende zeespiegel. Maar goed, dit is niet echt het topic om nu inhoudelijk politiek te bediscussiëren ... dus ik wilde dit even gezegd hebben en dan is het wel klaar voor mij
Kentucky ook, lijkt zelfde score als 2016. Maar early. Mensen, early!quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Eerste county's in Indiana zijn geteld. Gaat hoe dan ook naar Trump maar hij lijkt daar iets minder goed te scoren dan in 2016
Ik kijk even. Geduld.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welja. En dan niet op nieuw deel openen klikkenIk wil best reeksen maar ik zit mobiel. @:capricia ben jij nog wakker?
In de jaren 90 stond in mijn boeken al dat de brandstoffen rond 1996 OP zouden zijn (toen speelde dat al) Hard gelachen. Boeken moeten nog ergens liggen volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, ik probeer zeker niet bij te dragen aan de klimaarverandering hoor. Ik heb echter niet de illusie dat wij als soort enige invloed hebben op het voorbestaan van de planeet.
Maar mijn bijdragen aan het "verbeteren van het milieu" zijn niet gebaseerd op illusies en/of leugens. Ik geef eerlijk toe dat het om mijn leefomgeving gaat die ik zo schoon mogelijk wil hebben. Rijd bijv. een elektrische motor (als ik ooit nog weer naar m'n werk mag), heb een hele sloot aan zonnepanelen, een IR warmte paneel als verwarming voor enkel mijn kantoor, koop zo veel mogelijk lokaal, heb een bio-dynamisch groentepakket, etc, etc.
Je hebt zelf dit topic geopend en kunt de OP dus aanpassen.quote:
Mwah, ik weet wel vrij zeker dat de meeste mensen die jou denkbeelden delen denken dat ze zelf niemand zullen achterlaten. Maar hoe jij kijkt naar de president van Amerika alsof de wereld een real life show is, tsja daar kan ik echt niet bij. Leuk die tweets hoor, voor een paar weken, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat Amerikanen zelf er vooral niet te slecht vanaf komen. Politiek hoort meer betekenisvol te zijn dan entertainment.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook al zou ik die hebben, maakt niet uit. Af en toe is autisme gewoon een zegen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de jaren 90 stond in mijn boeken al dat de brandstoffen rond 1996 OP zouden zijn (toen speelde dat al) Hard gelachen. Boeken moeten nog ergens liggen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |