Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???quote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzak
In de 30 toch opaquote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???
Zou je niet zeggen hequote:
Was meer een konttopic.quote:
30 ben ik.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Haha van jou opaquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Stoere keyboard-warriorquote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile moraalridder
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriendquote:
Echt hequote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Ik ben een stoere papa beer van 26quote:Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriend
Daar ging het dus niet omquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Hahaaaatjesquote:Op zondag 8 november 2020 18:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik ben een stoere papa beer van 26
200cm 100kg 25cm
Jouw stats?
quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjesdoe je ze de groeten in het circus
leren bank?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijdquote:
Wel eerst even laten uitdruipen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?
Jij moest gebukt zitten omdat je vriendin met de straponn bezig was ??quote:Op zondag 8 november 2020 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijd
Heyyyyyyyyquote:
Nieuwe mods moeten dat doenquote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef Fugue het volgende:
@:Plompzakker wanneer komen de FOK! verkiezingen weer?
Gewoon wat categorieën kiezen en een middagje tellenquote:
Ik ben niet goed met excel. @Erasmus kan dit wel doen die heeft een MBA heb ik net gelezen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon wat categorieën kiezen en een middagje tellen
Dit is helemaal correct.quote:Op maandag 9 november 2020 22:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met excel. @:Erasmus kan dit wel doen die heeft een MBA heb ik net gelezen.
Dat weet jij toch? Nieuwe mods moeten de verkiezingen organiseren had ik achter de coulissen vernomen.quote:
Ja prima maar ik ga niet tellen. Ben Haags niet.quote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat weet jij toch? Nieuwe mods moeten de verkiezingen organiseren had ik achter de coulissen vernomen.
wtfquote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat weet jij toch? Nieuwe mods worden achter de coulissen genomen.
Wanneer weekendje Zwalk ?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou je op mij stemmen? Zo ja welke categorie
Welke categorieën zijn er?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou je op mij stemmen? Zo ja welke categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |