RAWE CEEKquote:
Worden ze niet door nog meer teams ingehaald.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze
Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze
Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Dat zou het heel goed kunnen zijn. En ook Ferrari snapt natuurlijk dat dit op de lange termijn ook gewoon beter is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.
Hoe zie jij het voor je dan?quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.quote:
gewoon nog een paar rondjes extra de volgende keer?quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
En dat allemaal vanwege het gehuil van het huilteam RBR.
Zou toch belachelijk zijn want er is geen enkele reden voor.
Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Zoveel sensors en tech op de auto, en dan niet doorhebben dat je rookt als een stoomtrein?? Zat er al meerdere bochten aan te komen dat die wagen stuk zou gaan. Niet de eerste keer dat iemand vrolijk doorgaat met een wagen waarvan we thuis op de bank zien datttie zo druk gaat... Die hele wagen had nooit brandend op die plek terecht moeten komen. Ze regelen maar met al die sensoren en beelden, dat ze zo'n zwaar rokende zich zelf in de vernieling rijdende auto op de eerste beste veilige plek parkeren ipv doorrijden totdat hij met vlammen op een gevaarlijke plek staat....quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.quote:
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.quote:Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.
Maar in de F1 zit je dan met de benzine natuurlijk.
Is ook waar, zou mooi zijn als ze zoiets gaan invoeren, dit ging echt als een nachtkaars uit zo.quote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
quote:
2 ronden na einde SC zoals bij Nascar idd gedaan wordt.quote:Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.
oh nee, kut, brandstof.
Nou ja je krijgt op den duur natuurlijk wel problemen.quote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
Plus stel dat de wagen dan nog niet veilig opgeruimd is?quote:Op maandag 30 november 2020 07:05 schreef babylon het volgende:
Wat een enorm verschil had het gemaakt als ze nog twee rondes extra hadden gereden...
Ze kunnen de fuelflow regelen, dus dat is aan de teams om dat op te lossen. Als ze de laatste ronde stil vallen dan is dat het risico van het vak en hebben de hele race te lang op hogere fuelflow gereden.quote:Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.
oh nee, kut, brandstof.
En die van Pietro?quote:Op maandag 30 november 2020 20:39 schreef Fer het volgende:
Pietro Fittipaldi gaat Grosjean vervangen, zijn cv is niet erg indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |