Er gaan wat geruchten dat meneer chase naar de 24 wil en wat roterende locaties.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Beetje mixed feelings.
Tof dat er 23 races zijn, maar ook wel een groot deel zaad circuits.
milf dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
Roses are redquote:Op maandag 23 november 2020 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Mercedes 1-2
First![]()
Edit: ownee tig fokkers gingen mij een halfjaar geleden voor![]()
Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?quote:Op maandag 23 november 2020 11:44 schreef ETA het volgende:
Altijd gezellig, paar weken geleden een Zoom call met Vettel en Leclerc, circa 1,5 uur voor de start van Emilia Romagna Grand Prix. Mooi dat ze dan even de tijd nemen hiervoor.
[ afbeelding ]
Een mix van standaard fan vragen, maar daar krijg je vaak wel een geijkt antwoord op. Had de dag ervoor wel een leuke sessie met Gio, die kon ik wat vragen over zijn helm van het weekend, daar kon hij met plezier over vertellen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 03:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?
Cool in ieder geval.
Nice, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.
(blooper op 1:38 (lol))
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.
(blooper op 1:38 (lol))
Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel ¤7,88 in de Steam sale.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel ¤7,88 in de Steam sale.
Verder is een stuurwiel zeker aan te raden.
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen. Die system specs staan in de winkel pagina op Steam:quote:Op donderdag 26 november 2020 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?
Heb zelf een semi-game PC en een stuurtje. Normale PC met een redelijke videokaart dus, GTX 1050. Is al lang weer gedateerd trouwens. Stuur kan je voor 200-300 kopen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
'Liever 1 slet die weet wat ze doet dan 72 maagden die alles nog moeten leren'quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |