ja en Trump is zo'n ontzettende sukkel Daar kun je op heel veel manieren de draak mee stekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles behalve.
Hij had echt wel leuke items tegen Trump, maar elke week weer dat gewauwel over die marmot op z'n hoofd aan te horen en hoe dom hij wel niet is enzo werd me op een gegeven moment gewoon wat te veel.
Er zijn genoeg andere onderwerpen om items over te maken.
Hij vergiste zich vast. Je naam lijkt ook zo op die van de anderen hier. MOonlight bijv. of D. of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij quote mij, tegen wie had hij het anders?
Kun je krijgen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil geen kusje op een smiley. Ik wil ergens anders wel een kusje
Maar moet het echt elke aflevering over hem gaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja en Trump is zo'n ontzettende sukkel Daar kun je op heel veel manieren de draak mee steken
Het zal hem hoog zittenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar moet het echt elke aflevering over hem gaan?
Immer DJMO bolken, simpel, gewoon negeren als ze zegt dat niet te doen.quote:
Graag gedaanquote:
faalquote:
Vroeger, toen ik nog een web-log.nl had waren we met een vast clubje. Ik stond er om bekend een hele grote muziekcollectie te hebben, en als ik een nummer niet had, het wel zo gevonden had. ik spaarde toen werkelijk alles van heineken, en een vriendin gaf me toen de bijnaam DJ6packquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waar staat de DJ in je nickname eigenlijk voor?
Verdwijn in een draaikolkquote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog een web-log.nl had waren we met een vast clubje. Ik stond er om bekend een hele grote muziekcollectie te hebben, en als ik een nummer niet had, het wel zo gevonden had. ik spaarde toen werkelijk alles van heineken, en een vriendin gaf me toen de bijnaam DJ6packToen ik dat wilde registreren op FOK! ging dat mis (hotmailadressen werden niet geaccepteerd). Opnieuw registreren lukte ook niet, kreeg een error. Toen m'n eerste twee voorletters aan DJ vastgeplakt en zo is DJMO geboren.
Ja, ik las te snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |