Dat heb je goedquote:
Is dat veel werk of alleen een linkje plakken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lui om die aan te vullen met meer plaatjons
Alleen plakken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is dat veel werk of alleen een linkje plakken?
Ah, gaan we op de versiertoer met je hartje? Laat @Rob het maar niet zienquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
En het is leuker om DJMO persoonlijk te ergeren
Haha snap ik, maar andermans koter ga ik dat soort dingen sowieso niet laten zien natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hehe.
Doet ze niks hoor, dat soort foto's, op die leeftijd.
Preutsheid is een aangeleerd iets, en vooral op oudere leeftijd een dingetje.
Hee lekker dingquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, er werd over me geroddeld.
quote:
quote:
Kusje d'r op?quote:
Is dat een Trumpaanhanger?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik oprecht een leuke gast, tot hij echt ziekelijk obsessief over Trump bezig bleef gaan.
Ik word sowieso helemaal gek van al die bekende figuren die zo obsessief tegen Trump zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik oprecht een leuke gast, tot hij echt ziekelijk obsessief over Trump bezig bleef gaan.
Hij quote mij, tegen wie had hij het anders?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aangezien hij schat zei had hij het vast niet tegen jou.
Zeker niet tegen jou.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aangezien hij schat zei had hij het vast niet tegen jou.
Alles behalve.quote:
zal nog eens lief zijn voor jequote:
Bolk mij eens nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:28 schreef ToT het volgende:
Lubach doet dat ook een beetje dunnetjes met het koningshuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |