SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit komquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, denk ik, 180x200. Prima, we liggen toch altijd klef. En nooit last gehad van te weinig ruimte.
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega van mij gaat daar jaarlijks heen.
"Zo heerlijk, die Afrikaanse cultuur."
Uhuh
idd..quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit kom
Dat blijf ik houden, ik schuif wél naar het voeteneind. Ja, ook als dat 20cm schuiven is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit kom
Hoeft niet altijd. Als ik de verhalen hoor van mensen in de ggzquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit er dan ook een dwangbuis bij, bij zo'n kamer vol matras?
O jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry buda. duurde me te lang
[..]
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)
Hij is ook gewoon nog steeds toepasselijk.quote:
Ghana is voor de vrouwelijke 50+er die hier niet meer aan piemel kan komen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry buda. duurde me te lang
[..]
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)
Nou als dat zo doorgaat kakt ze zo fossielen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in de hoop dat @:bitterbal slappe poep zou krijgen
Ik wil dit niet wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in de hoop dat @:bitterbal slappe poep zou krijgen
Ik heb nog even, pfoe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ghana is voor de vrouwelijke 50+er die hier niet meer aan piemel kan komen.
Interessant.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd. Als ik de verhalen hoor van mensen in de ggz
Die collega is 47. Maar ze heeft een kop als een perkamenten akte van verlatinghequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cherry toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie is Gerrie trouwens? Frank Lammers?
ja, fascinerendquote:
zijn in Finland clubs die 'geteerde-paal-vluchten' boeken via Schiphol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
geen idee.quote:
Lekker drol happen met je losse vellen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn in Finland clubs die 'geteerde-paal-vluchten' boeken via Schiphol.
Kwam ik ook achter toen ik moest aanmonsteren in Uusikaupunki. Stapte op Schiphol een hele kudde middelbare Finse dames met de geteerde paal nog net niet aan de halsband er achteraan het vliegtuig naar Helsinki in.
brrquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker drol happen met je losse vellen.
ja mooi hequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijft een fantasierijke plaatsnaam, Uusikaupunki.
(Letterlijk Nieuwstad)
"jeuk aan je Uusikaupunki, vlieg naar Ghanese Oemfoefoetiti"quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijft een fantasierijke plaatsnaam, Uusikaupunki.
(Letterlijk Nieuwstad)
Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy!quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Sowieso finse plaatsen
rauma
kokkola
rovaniemi
Oulu
kemi
tornio
raahe
uusikaupunki
mantyluoto
takholuoto
hamina
turku
hanko
porvoo
kotka
Bij een gevleugeld beest zal er wel een ander signaal gegeven worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Sta je de lucht in te staren voor een aanval van een Vale Gier bijt er een Anaconda in je ballen.
Luchtalarmquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een gevleugeld beest zal er wel een ander signaal gegeven worden.
Bij die vrienden van me (waarom noem ik ze eigenlijk nog vrienden, heb ze al jaren niet meer gezien of gesproken) had dat beter wel gekund. Ze hadden beiden losse handjes en dat is op een dag zo erg geëscaleerd dat hij z'n baan bij het leger kwijt is voor het levenquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit er dan ook een dwangbuis bij, bij zo'n kamer vol matras?
Heh. Whoops.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij die vrienden van me (waarom noem ik ze eigenlijk nog vrienden, heb ze al jaren niet meer gezien of gesproken) had dat beter wel gekund. Ze hadden beiden losse handjes en dat is op een dag zo erg geëscaleerd dat hij z'n baan bij het leger kwijt is voor het leven.
gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij die vrienden van me (waarom noem ik ze eigenlijk nog vrienden, heb ze al jaren niet meer gezien of gesproken) had dat beter wel gekund. Ze hadden beiden losse handjes en dat is op een dag zo erg geëscaleerd dat hij z'n baan bij het leger kwijt is voor het leven.
En de partner?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
The one and only dominatorquote:
Ik ben kleiner.quote:
Dat zou wel een plottwits zijn.quote:
Zij studeerde op dat moment nog en ik heb geen idee wat haar situatie nu is. Ik denk in ieder geval minder ernstig, want zij heeft alleen aangifte tegen hem gedaan en niet andersom.quote:
zegt die dat net?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
"If I lose it's because it's fraud and rigged"
ke newsquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
"If I lose it's because it's fraud and rigged"
Dat piept hij al maanden maar hoorde het net op de radio dus denk dat hij het net weer heeft gezegd.quote:
Ga ze vangen danquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Chimpansees ontsnapt in Dierenpark Amersfoort
https://nos.nl/artikel/23(...)park-amersfoort.html
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg
ze rukken je gezicht er af als ze de kans krijgen
Niet doodschietenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Chimpansees ontsnapt in Dierenpark Amersfoort
https://nos.nl/artikel/23(...)park-amersfoort.html
[ afbeelding ]
Ja was weer zo'n Amerikaanse want waar anders die had er eentje als huisdier en heeft het gezicht van een vriendin opgegeten.quote:
jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was weer zo'n Amerikaanse want waar anders die had er eentje als huisdier en heeft het gezicht van een vriendin opgegeten.
Keer zo'n documentaire gezien over twee groepen chimpansees in Afrika die nog niet zo lang geleden een groep vormde, de noordelijke groep liet het meest oorlogszuchtige gedrag dat ooit is gezien is in de dierenwereld en de groep die zuidelijk van een grote rivier leefde was juist de meest vredelievendste groep primaten ter wereld, ben alleen vergeten waarom, rothoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volwassen chimpansees zijn erg gevaarlijk
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was weer zo'n Amerikaanse want waar anders die had er eentje als huisdier en heeft het gezicht van een vriendin opgegeten.
Ja zoiets heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zo'n documentaire gezien over twee groepen chimpansees in Afrika die nog niet zo lang geleden een groep vormde, de noordelijke groep liet het meest oorlogszuchtige gedrag dat ooit is gezien is in de dierenwereld en de groep die zuidelijk van een grote rivier leefde was juist de meest vredelievendste groep primaten ter wereld, ben alleen vergeten waarom, rothoofd.
Ja dit verhaal is ook wel treffend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook gezien.
De bonobo's en chimps waren dacht ik eerst ook het zelfde.
maar ze gaan ook actief op oorlogspad blijkbaar. zijn net mensen.
Geef mij maar een bonobo dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze zijn dus ook gigantisch sterk
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
maar ben sowieso niet zo van de apen
handen ook wegquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Travis_(chimpanzee)
Da fuckquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Travis_(chimpanzee)
quote:
4 uur lang poepenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog langs het uitlaatveldje lopen.
wat gaat die er mee doen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan kan ik nooit meer poepen![]()
nee moet inleveren bij de huisarts
Oooh hahaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan kan ik nooit meer poepen![]()
nee moet inleveren bij de huisarts
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Dat dat flesje bij de huisarts in de drukke wachtkamer op de grond kapot valt
Hier staat een kast bij de ingang waar je dit soort dingen in moet zetten nu.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Dat dat flesje bij de huisarts in de drukke wachtkamer op de grond kapot valt
heb je dan ook een mooi lunchtrommeltje gekregen om in te poepen?quote:
nee zon potjequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dan ook een mooi lunchtrommeltje gekregen om in te poepen?
Gewoon in een kopje koffie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dan ook een mooi lunchtrommeltje gekregen om in te poepen?
vannochtend al geprobeerd, zelfs met foto. werkte nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon even de pohi van UitStraling lezen.
wat als het potje te klein is?quote:
Dan poep ik er naastquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel eens vers sperma in moeten leveren, zat daar een knappe dame achter de balie dus kon het niet nalaten om van ongemakkelijkheid een opmerking te maken 'ja niet stiekem opdrinken hè"quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier staat een kast bij de ingang waar je dit soort dingen in moet zetten nu.
ik vind dit boeiender dan dat eigenlijk normaal zou moeten zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan poep ik er naast![]()
Nee er zit zon schepje bij.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vers sperma in moeten leveren, zat daar een knappe dame achter de balie dus kon het niet nalaten om van ongemakkelijkheid een opmerking te maken 'ja niet stiekem opdrinken hè"
Ze keek me aan alsof ik een harig insect was
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit boeiender dan dat eigenlijk normaal zou moeten zijn
en toen werd je alweer door 2 grote beveiligers weg gesleept en opgesloten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vers sperma in moeten leveren, zat daar een knappe dame achter de balie dus kon het niet nalaten om van ongemakkelijkheid een opmerking te maken 'ja niet stiekem opdrinken hè"
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerst was al ongemakkelijk in de ochtend, had mijn vriendin gezegd ja dat doe ik wel maar ja dat werkt dan dus niet dus ik zelf maar proberen geil te worden met dat reageerbuisje in mijn handen, daarna rennen met je kwakje want dat mag niet ouder dan een uur oud zijnquote:
ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerst was al ongemakkelijk in de ochtend, had mijn vriendin gezegd ja dat doe ik wel maar ja dat werkt dan dus niet dus ik zelf maar proberen geil te worden met dat reageerbuisje in mijn handen, daarna rennen met je kwakje want dat mag niet ouder dan een uur oud zijn
gewoon even bij de buren vragen: wil jij het schepje even vast houden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
had al bedacht misschien kan ik op het schepje ook poepen
Die lui konden echt niet mikken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk achteraf bijna een wonder dat er relatief weinig doden gevallen zijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ns-gebouw~ab71347b4/
Hij ook niet hoor.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even bij de buren vragen: wil jij het schepje even vast houden?
Zo vers mogelijk, eigenlijk wordt je verzocht jezelf op de afdeling urologie af te trekken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof niet dat dat het maar uur oud mag zijn
Stormtroopers uit star wars..quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lui konden echt niet mikken.
hmm, dat verschilt per buuvrouw..quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm
zou jij je buurvrouw daar mee helpen?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
had al bedacht misschien kan ik op het schepje ook poepen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat verschilt per buuvrouw..
Ik vermoed nog wel als ze maar een been heeft en geen tanden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm
zou jij je buurvrouw daar mee helpen?
wat een wijze woorden ineens losquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je maakt het poepen veel te “groot” nu is het een dingetje en lukt het niet.
Voor welke test moet je dat doen? Willen ze een leger aan US's maken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
als ik vanaaf moet na dat de huisarts al dicht is he, zou ik het dan in de koelkast moeten bewaren?
Waarom heb ik dit zelf nooit eerder bedachtquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor welke test moet je dat doen? Willen ze een leger aan US's maken?
binnen houden tot morgenvroegquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
als ik vanaaf moet na dat de huisarts al dicht is he, zou ik het dan in de koelkast moeten bewaren?
Maar serieus, voor elke test die met zaad te maken heeft?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor welke test moet je dat doen? Willen ze een leger aan US's maken?
Ik deed vooral copypastaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jullie Fins gaan praten, schakel ik over op de zustertaal uit Oost-Europa hoor
Had je dit niet 30 jaar geleden kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las laatst dat als je je aandrang mist je pas 24 uur later weer een melding krijgt
hmm.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las laatst dat als je je aandrang mist je pas 24 uur later weer een melding krijgt
hoezo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je dit niet 30 jaar geleden kunnen bedenken?
Is wel zo ja, hoe verser, hoe beter voor allerlei onderzoek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar serieus, voor elke test die met zaad te maken heeft?
Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom je BB helpen met haar probleem?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff het is weer een bombardeer Buda met je problemen-dag op het werk
ik weet niet meer waar ik het heb gelezenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.
I knowquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel zo ja, hoe verser, hoe beter voor allerlei onderzoek.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je BB helpen met haar probleem?
Mja, ik denk niet dat ik veel voor haar kan betekenenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je twijfelde nog?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
nu weet ik ook gelijk dat poepsex niet mijn ding is.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Met een warme geruststellende stem en een natte vinger kom je een eind.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik veel voor haar kan betekenen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een warme geruststellende stem en een natte vinger kom je een eind.
Nou ja, hoe fascinerend ik poep ook vind, ik word er niet opgewonden van.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Beetje porren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik gelijk checken of ze geen robotduif is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik gelijk checken of ze geen robotduif is.
Denk dat je een half verteerd varken tegenkomt die nog net een keer hallo kan knorren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik gelijk checken of ze geen robotduif is.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
sommige dieren doen dat toch bij hun kinderen. Beetje over de anus likken om het te stimuleren
Wat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
sommige dieren doen dat toch bij hun kinderen. Beetje over de anus likken om het te stimuleren
stofzuiger in die anus proppenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je een half verteerd varken tegenkomt die nog net een keer hallo kan knorren.
dit jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, hoe fascinerend ik poep ook vind, ik word er niet opgewonden van.
Dit waren tongbrekersquote:
Moet je eerst de dolfijnen trekken en daarna de tijgers likken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ja echt.
zag he een keer bij tijger welpjes. Maar daar gebruikte de verzorgers niet hun tong gelukkig
niks mis met een kont, maar zodra iets naar buiten begint te komen zijn de lustgevoelens toch wel weg.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eerst de dolfijnen trekken en daarna de tijgers likken.
tis wel een mooie baanquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eerst de dolfijnen trekken en daarna de tijgers likken.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met een kont, maar zodra iets naar buiten begint te komen zijn de lustgevoelens toch wel weg.
Of zoals een collega van mij ooit zei: als je met standje 69 bezig bent en ze begint naar je te knipogen moet je maken dat je weg komt.
Zet Kane op. Werkt altijd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vannochtend al geprobeerd, zelfs met foto. werkte niet
Wel beetje traag als elke seconde teltquote:
Volgens mij gaan die beesten tekeer als beesten als 's avonds de bezoekers weg zijn en de lichten uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Zou keer afwisselen dat je dan een dagje tijgers aftrekt en dolfijnen likt of zo.
Of die dolfijnen de tijgers af laten trekken en dan filmen.
KNRM duurt ook dik 15 minuten hoor vanaf alarmering.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel beetje traag als elke seconde telt
Pakje kauwgom wegwerken anders.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik geef het op voor vandaag. Misschien vanaaf nog. is het maar niet vers
koffie en een sigaret werken niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik geef het op voor vandaag. Misschien vanaaf nog. is het maar niet vers
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie en een sigaret werken niet?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie en een sigaret werken niet?
Oh rook je niet meer?quote:
Ja, maar je kunt moeilijk dat mens dood schieten..quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
waren ook maar 2 ontsnapt
door menselijke fout
Is dezelfde handeling hoor, niks moeilijkers aan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt moeilijk dat mens dood schieten..
Daar ben ik geweestquote:
klopt, maar de rompslomp achteraf..quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dezelfde handeling hoor, niks moeilijkers aan.
Niet doen!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
al zou het wel helpen denk ik
die hele EU roversbende zou coronatoeslag moeten dokkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lementariers-woedend
Graaiers
tsja, dieren moeten het altijd bezuren bij 'menselijke fouten'quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
waren ook maar 2 ontsnapt
door menselijke fout
Wat kwam eerst? de kip of de eieren?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Even een stevige lunch naar binnen gewerkt, omelet van 3 eieren en paar plakken gerookte kip, hele komkommer en nog een wolkentoetje
Hier kun je bijna een B-categorie pornofilm mee maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Even een stevige lunch naar binnen gewerkt, omelet van 3 eieren en paar plakken gerookte kip, hele komkommer en nog een wolkentoetje
ik had 3 eieren met kaas en taugehquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De eieren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat kwam eerst? de kip of de eieren?
Toen ik vanochtend weg ging om te lopen was het strakblauw en zonnig, toen ik net terugkwam grijs en winderigquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net gaan wandelen maar nu is het bewolkt en stom buiten
hier begon het in eens keihard te waaien en nu regenen op 't moment dat ik m'n dak op wildequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
DIe besmettingen dalen wel erg snel zoquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
7.743 nieuwe positieve testen
364 nieuwe ziekenhuisopnames
59 nieuwe IC-opnames
113 nieuwe overlijdens
Alleen die ziekenhuiscijfers en overlijdens zijn nogal hoogquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
59 nieuwe IC-opnames
113 nieuwe overlijdens
voor een dinsdag is dit wel positief.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
59 nieuwe IC-opnames
113 nieuwe overlijdens
Welke bestemmingen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Krijg net een envelop met kaartjes met een mannelijk handschrift op de envelop.
Ik wacht ook nog een uurtje jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor kaartjes spaar je? Anzichtkaarten van bepaalde plekken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Het past niet meer in de bak die ik heb.Heb echt honderden kaartjes nu.
Ja van overal weg eigenlijk maar heb inmiddels al wel veel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor kaartjes spaar je? Anzichtkaarten van bepaalde plekken?
Ik heb je weleens kaarten gestuurd, maar was het vergeten toen ik in Duitsland was in september.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik plaats ook bewust geen berichtjes meer in mijn topic. Er zijn een handjevol mensen die mijn adres hebben ergens in huis ofzo en mij soms wat sturen en dat vind ik wel prima.
Ik stuur alleen in Februari kaarten naar Ama.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je weleens kaarten gestuurd, maar was het vergeten toen ik in Duitsland was in september.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur alleen in Februari kaarten naar Ama.
Townhall?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Na teamoverleg om half tien, afdelingsoverleg om tien uur, zo bedrijfsonderdeel townhall.
Bossie blijft gewoon mijn koosnaam hier, ondanks nickchangequote:
Ohwquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hip woord voor bijeenkomst
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:05 schreef TaMieke het volgende:
Townhall's hadden wij ook. Of zeepkist sessie. Was allebei hetzelfde
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:05 schreef TaMieke het volgende:
Townhall's hadden wij ook. Of zeepkist sessie. Was allebei hetzelfde
Krijg al jeuk van dat woordquote:
Ga je er dan ook af en toe even tussenuit voor de reclame?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze bijeenkomst is in de vorm van een tv-uitzending. Op zich wel tof.
Nee gewoon luisteren naar de baas die verteld over de cijfertjes van afgelopen maand/kwartaal/netwat. Wat uiteraard niemand interesseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:06 schreef gianni61 het volgende:
bij een zeepkistsessie mag je toch zeker een jammere racewagen bouwen om een berg af te duwen?
Oh maakt niet uit haha.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je weleens kaarten gestuurd, maar was het vergeten toen ik in Duitsland was in september.
De 14de?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur alleen in Februari kaarten naar Ama.
Ik heb al heel veel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh! was jij dat die kaartjes verzamelde..
zal eens m'n doos doorzoeken
Ik verzamel geld, enige dat me nuttig leekquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen, dingen verzamelen, wie kan me dit uitleggen?
Ja dat gaat me ook wel goed af.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzamel geld, enige dat me nuttig leek
op de bankquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
rijke tattaquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat me ook wel goed af.
hmm heb er 1 van murmansk en 1 van Duluthquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar hele bijzondere kaartjes mag altijd.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Had ooit een schoonmoeder en die spaarde beeldjes van olifanten, geloof dat ze er meer dan 6000 had, bijzondere was wel dat ze daar eigenlijk helemaal klaar mee was maar iedereen bleef maar beeldjes van olifanten kopen als ze jarig was "weer zo'n kutolifant, nou dankjewel dan maar hoor"
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke okequote:Op dinsdag 3 november 2020 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm heb er 1 van murmansk en 1 van Duluth
de rest ligt nog bij m'n ouders
wel enigszins scheepvaartgerelateerdMaar in Murmansk hebben ze sowieso nogal bijzonder ideeën over ansichtkaarten.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit haha.
[..]
De 14de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |